EIFFEL
Bij EIFFEL is iedereen ambitieus en dat zie je terug in het harde werken. Niet alleen bij de opdrachtgevers, maar ook voor EIFFEL zelf. En daar krijg je vervolgens veel voor terug: een spetterend eindejaarsfeest of een heerlijke summer BBQ met cocktails en een DJ. Avond op kantoor in verband met een training? Dan staat er een warme maaltijd voor je klaar vers bereidt door onze huiskok Dennis. Dus als jij je inzet voor EIFFEL, zet EIFFEL zich ook in voor jou! Realiseer je dan ook dat EIFFEL een echte netwerkorganisatie is. Je kan van opdracht naar opdracht gaan. Maar als je echt mensen leert kennen en je inzet, is het makkelijker om leukere klussen te krijgen en intern leuke dingen te doen.
“Het projectmatige karakter van werken bij EIFFEL zorgt ervoor dat je telkens bij nieuwe opdrachtgevers komt met elk hun eigen uitdagingen. Elk project is anders, geen dag is hetzelfde. Een opdracht kan beginnen vanuit de inhoud, maar na verloop van tijd bijvoorbeeld kantelen naar een oplossingsvraagstuk. Hier elke keer adequaat op inspelen vind ik één van de mooiste uitdagingen. Bij een andere werkgever vind je deze afwisseling niet zo snel.

Als je zelf het initiatief neemt, denkt EIFFEL graag met je mee om het mogelijk te maken dat je kan doen wat je graag wilt. Bij EIFFEL kun je in korte tijd heel veel meemaken en een flinke berg ervaring opdoen. Nooit gedacht dat ik me hier zo snel zou ontwikkelen.”
Collega's zijn erg leuk, alleen weinig echt inhoudelijke opdrachten en salaris is laag. Je kunt wel veel proberen, flierenfluiten en je ontwikkelen.