het was leuk werk je begint om 15:00
en je ging aan de slag met het schoonmaken van machines 2 stuks met een hogedruk pistool 180 bar het werk was leuk je was een beetje eigen baas je moest zorgen dat je eigen werk goed verliep het was voornamelijk vet en overige stukken vlees wat je moest schoonmaken afkomstig van koeien huiden ik moest zorgen dat alles goed schoon was omdat als dat niet zo is er haken in het vel kwamen waar leer van werd gemaakt en konden ze niet verder met de productie en ik was om 23:00 klaar
Pluspunten
alles werd goed geleerd
Minpunten
was er niet echt
Werk inhoudelijk gemiddeld niveau, leuk product en prettige collega's.
Ik begon op het werk met het aanmelden van de kassa en dan werd de winkel gestoft en gezogen en de schoenen netjes gezet.
Als er klanten kwamen werden die netjes en vriendelijk geholpen.

Einde van de dag werd de kassa netjes opgemaakt en afgesloten.

Ik heb geleerd om goed met mensen om te gaan en de klanten goed te adviseren en vooral goed te luisteren wat de klant zijn wensen zijn.

Communicatie met de directie liet weleens te wensen over maar over het algemeen goed.

Ik had hele fijne collega´s konden goed met elkaar samenwerken.

Het moeilijkste van verkoopmedewerker is dat je je best doet om veel te willen verkopen maar dat het niet altijd lukt.

Het leukste van verkoopmedewerker is dat je veel met mensen omgaat en dat je de klanten kan adviseren en als je dan een compliment krijgt van de klanten dat ze goed geholpen zijn dan geeft mij dat een goed gevoel.
Pluspunten
veel vrijheid in de winkel
Minpunten
communicatie met werkgeefster liet weleens te wensen over.
Ik heb hier leren omgaan met klanten die lichte beperkingen hebben en hier de juiste schoen aan te adviseren. De verantwoording dragen voor de zaak en een goede samenwerking creëren met je collega's. Dit is een van mijn beter werkperiodes.
Pluspunten
Super sfeer
Minpunten
communicatie met regiomanager of andere filialen.
Het ligt eraan hoe druk het per dag is.
Ik werk ook op de donderdagavond, dan kan het zijn dat er bijna niks te doen is.

Voor deze dagen moet je een oplossing zoeken, schappen poetsen, ramen zemen.

We hebben een klein team, maar wel een heel fijn team. Kunnen het overal met elkaar over hebben en alles blijft binnen de muren.

Er zijn eigenlijk niet veel moeilijke dingen.

Alleen in het begin, welke protect spray je op welke schoen mag spuiten. Welke schoenen welke voeding nodig hebben.

Verder is het een onwijs leuke baan, veel praatjes met klanten en het is altijd weer een super gevoel als een klant blij de deur uit gaat.
Bekijk meer reviews over ECCO