Review over Easy Way van een medewerker

Bekijk alle reviews over Easy Way

Veel vrijheid en vertrouwen vanuit het hoofdkantoor
Privéchauffeur (voormalige medewerker) –  Breda, NB19 februari 2014
Dit werk was mijn bijbaan toen ik nog op school zat en het was ook uitsluitend voor studenten die vrij konden reizen door de week.

Het was mogelijk om via internet je beschikbaarheid door te geven voor de komende maand en soms nog langer en aan de hand hier van werd je ingepland.

De dag voordat je moet werken krijg je een email met daarin alle details van de rit en de klant. Deze las ik zorgvuldig door zodat ik geen fouten maakte.

Op de dag zelf ging ik (afhankelijk van waar de klant woonde) met het openbaar vervoer naar zijn/haar huis of werk. Vanaf dit beginpunt bracht ik de klant veilig en snel naar de eindbestemming.

Het was af en toe moeilijk om zo goed mogelijk met externe factoren (files, werkzaamheden) om te gaan die niet van te voren bekend waren.

Het leukste van dit werk was dat je elke keer in een andere, meestal dure, auto mocht rijden. Ook was een pluspunt dat je met sommige klanten een band opbouwt als je hun vaker vervoert. Deze klanten vragen op den duur bij het hoofdkantoor naar jou, dit geeft zelfvertrouwen.
Pluspunten
Afwisselend, mooie auto's, je leert veel mensen kennen
Minpunten
Lang wachten als een klant in vergadering zat

Andere reviews over Easy Way van medewerkers

Hele slechte werkervaring
Hiker (voormalige medewerker) –  Groningen19 februari 2020
Hele slechte werkervaring gehad. In totaal 1 maand werkzaam geweest. Bij het tekenen van het contract kwam er al niemand van het personeel opdagen en het kantoor was niet te bereiken. Uiteindelijk na heel lang wachten kwam er toch iemand, maar kreeg erg slechte uitleg. Na 2 weken pas antwoord kunnen krijgen op mijn vragen en was het kantoor weer onbereikbaar. Ook waren ze meerdere malen onredelijk aan de telefoon en werd ik zonder pardon opgehangen. Bij een ziekmelding meer dan 2 uur geen contact met ze kunnen krijgen en uitgemaakt voor leugenaar. Direct ontslag ingediend. Ik zou er niet gaan werken! Heel onprofessioneel.
Pluspunten
Minpunten
Onbereikbaar, onprofessioneel
Toegankelijke collega's aan de telefoon.
Hiker (voormalige medewerker) –  Groningen19 februari 2020
Als je het leuk vindt om auto's van plek A naar plek B te brengen en je kan instellen op lange werkdagen van 12-uur of meer dan is EasyWay een leuke werkgever.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Easy Way. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Easy Way gesorteerd op locatie