Review over Easy Way van een werknemer

Bekijk alle reviews over Easy Way

Veel vrijheid en vertrouwen vanuit het hoofdkantoor
Privéchauffeur (voormalige medewerker) –  Breda, NB19 februari 2014
Dit werk was mijn bijbaan toen ik nog op school zat en het was ook uitsluitend voor studenten die vrij konden reizen door de week.

Het was mogelijk om via internet je beschikbaarheid door te geven voor de komende maand en soms nog langer en aan de hand hier van werd je ingepland.

De dag voordat je moet werken krijg je een email met daarin alle details van de rit en de klant. Deze las ik zorgvuldig door zodat ik geen fouten maakte.

Op de dag zelf ging ik (afhankelijk van waar de klant woonde) met het openbaar vervoer naar zijn/haar huis of werk. Vanaf dit beginpunt bracht ik de klant veilig en snel naar de eindbestemming.

Het was af en toe moeilijk om zo goed mogelijk met externe factoren (files, werkzaamheden) om te gaan die niet van te voren bekend waren.

Het leukste van dit werk was dat je elke keer in een andere, meestal dure, auto mocht rijden. Ook was een pluspunt dat je met sommige klanten een band opbouwt als je hun vaker vervoert. Deze klanten vragen op den duur bij het hoofdkantoor naar jou, dit geeft zelfvertrouwen.
Pluspunten
Afwisselend, mooie auto's, je leert veel mensen kennen
Minpunten
Lang wachten als een klant in vergadering zat

Andere reviews over Easy Way van werknemers

Nauwelijks zekerheid op werk.
Hiker (voormalige medewerker) –  Breda30 mei 2019
Als hiker bij Easyway wordt je de dag ervoor gebeld als ze werk voor je hebben wat niet vaak het geval is. Dit leidt ertoe dat jij als personeelslid die dag speciaal vrij plant voor Easyway om vervolgens thuis te zitten omdat ze geen werk voor je hebben. Tijdens een maandwissel, de twee drukste dagen per maand, roepen ze iedereen op om beschikbaar te staan, en zelfs dan kan het zijn dat je genegeerd wordt.

Het zou minder erg zijn als dit komt doordat er door omstandigheden een personeelsoverschot is ontstaan, echter blijft Easyway nog steeds fanatiek recruiten en mensen aannemen. Dit wekt de indruk dat ze niks om hun personeel geven maar enkel en altijd mensen beschikbaar willen hebben op elke locatie in Nederland.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Wordt geen rekening met jou gehouden.
Leuk bedrijf
Hiker (huidige medewerker) –  Breda29 juni 2018
De werkzaamheden zijn leuk en je leert zelfstandigheid. Je hebt wel weinig contact met collega's de enige collega's die je spreekt zijn degenen die je een dag van tevoren spreekt om je door te geven dat je kan werken. Dit zijn echter vaak wel gezellige gesprekken.
Pluspunten
Veel vrijheid, leuke werkzaamheden
Minpunten
Weinig contact met collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Easy Way. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Easy Way gesorteerd op locatie