Review over Easy Way van een werknemer

Bekijk alle reviews over Easy Way

Zeer leuke baan als student
Hiker (voormalige medewerker) –  Nederland13 maart 2018
Tijdens mijn studie aan de slag als hiker bij Easy Way, echt een topbaan wanneer je van auto's en zelfstandig werken houd. Je hoort een dag van te voren welke ritten je gaat uitvoeren en de rest is aan jou. Je krijgt de locatie's en tijden door, het is aan jou om daar op tijd te zijn en zelf weer op de nieuwe locatie te komen. Je rijdt in veel verschillende auto's, van kleine Volkswagen Up tot mijn persoonlijke hoogtepunten rijden in een Porsche Panamara en Audi S3.

Een ander groot voordeel is het studeren op de terugweg. Wanneer je in de bus of trein terug naar huis zit krijg je gewoon doorbetaald. Dus wanneer je in de trein zit en zit te studeren, krijg je gewoon betaald. Ideaal.
Pluspunten
Rijden in veel verschillende auto's, studeren op de weg terug naar huis
Minpunten
Afhankelijk van OV en verkeer, hierdoor kan je meerdere uren vertraging krijgen

Andere reviews over Easy Way van werknemers

Nauwelijks zekerheid op werk.
Hiker (voormalige medewerker) –  Breda30 mei 2019
Als hiker bij Easyway wordt je de dag ervoor gebeld als ze werk voor je hebben wat niet vaak het geval is. Dit leidt ertoe dat jij als personeelslid die dag speciaal vrij plant voor Easyway om vervolgens thuis te zitten omdat ze geen werk voor je hebben. Tijdens een maandwissel, de twee drukste dagen per maand, roepen ze iedereen op om beschikbaar te staan, en zelfs dan kan het zijn dat je genegeerd wordt.

Het zou minder erg zijn als dit komt doordat er door omstandigheden een personeelsoverschot is ontstaan, echter blijft Easyway nog steeds fanatiek recruiten en mensen aannemen. Dit wekt de indruk dat ze niks om hun personeel geven maar enkel en altijd mensen beschikbaar willen hebben op elke locatie in Nederland.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Wordt geen rekening met jou gehouden.
Leuk bedrijf
Hiker (huidige medewerker) –  Breda29 juni 2018
De werkzaamheden zijn leuk en je leert zelfstandigheid. Je hebt wel weinig contact met collega's de enige collega's die je spreekt zijn degenen die je een dag van tevoren spreekt om je door te geven dat je kan werken. Dit zijn echter vaak wel gezellige gesprekken.
Pluspunten
Veel vrijheid, leuke werkzaamheden
Minpunten
Weinig contact met collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Easy Way. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Easy Way gesorteerd op locatie