Review over Easy Way van een werknemer

Bekijk alle reviews over Easy Way

Snelle en professionele werkomgeving
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Dronten17 april 2018
Erg leuke en variërende baan, al is dit ook het nadeel omdat je geen idee hebt wanneer je precies moet werken. Dit is dus lastig, omdat je geen vast inkomen hebt.
Pluspunten
veel klantencontact
Minpunten
variabele inkomsten

Andere reviews over Easy Way van werknemers

Slecht bedrijf dat slecht communiceert
Hiker (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 juli 2019
Er wordt altijd één dag van te voren gebeld als er werk is. Helaas heb ik in 4 maanden letterlijk maar 10 ritjes gehad. Belachelijk. Tijdens de maandwissels (einde van de maand/begin van de maand) stoppen de meeste leasecontracten of beginnen de nieuwe leasecontracten. Helaas is het alleen maar voorgekomen dat er geen werk is en je dus thuis op een spoedritje van maximaal half uurtje zit te wachten. Wat een bedrijf zeg, wil je hier gaan werken dan raad ik het je niet aan. Garantie op werk is 20%!
Pluspunten
Auto rijden
Minpunten
Weinig werk
Nauwelijks zekerheid op werk.
Hiker (voormalige medewerker) –  Breda30 mei 2019
Als hiker bij Easyway wordt je de dag ervoor gebeld als ze werk voor je hebben wat niet vaak het geval is. Dit leidt ertoe dat jij als personeelslid die dag speciaal vrij plant voor Easyway om vervolgens thuis te zitten omdat ze geen werk voor je hebben. Tijdens een maandwissel, de twee drukste dagen per maand, roepen ze iedereen op om beschikbaar te staan, en zelfs dan kan het zijn dat je genegeerd wordt.

Het zou minder erg zijn als dit komt doordat er door omstandigheden een personeelsoverschot is ontstaan, echter blijft Easyway nog steeds fanatiek recruiten en mensen aannemen. Dit wekt de indruk dat ze niks om hun personeel geven maar enkel en altijd mensen beschikbaar willen hebben op elke locatie in Nederland.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Wordt geen rekening met jou gehouden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Easy Way. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Easy Way gesorteerd op locatie