Review over Easy Way van een werknemer

Bekijk alle reviews over Easy Way

Leuke en leerzame periode
Privecauffeur (voormalige medewerker) –  Breda9 maart 2017
Geen dag is hetzelfde als privechauffeur. Je komt met zoveel verschillende nationaliteiten/persoonlijkheden in aanmerking waar je alleen maar van kan leren.
Voor mij persoonlijk was het heel leerzaam, omdat ik heel leergierig ben en ook geintresseerd was in de klanten die ik in de auto had zitten.
De directie heb ik nooit gezien, alleen van gehoord. De manier hoe hen dit aangepakt hebben, heb ik alleen waardering voor. Simpel plan van 2 studenten die nu zo uitgebreid is dat heel NL daar nu van kan genieten.
Heel veel contact met je medecollega's had je niet, alleen met projecten waar meerdere chauffeurs nodig waren. Daar merkte je wel dat je ook van je mede chauffeurs kon leren, want iedereen zat weer in een andere fase in het leven.
Zelf vond ik niks moeilijk, keek er juist naar uit met wie ik die dag weer te maken zou krijgen ( los van de vaste klanten die ik reed ).
Ik heb mijn hele traject bij Easy way als leuk en leerzaam ervaren.
Pluspunten
Bij bepaalde aantal uur, krijg je eten op kosten van de zaak
Minpunten
Laatste moment ingelicht, soms lange wachttijden

Andere reviews over Easy Way van werknemers

Nauwelijks zekerheid op werk.
Hiker (voormalige medewerker) –  Breda30 mei 2019
Als hiker bij Easyway wordt je de dag ervoor gebeld als ze werk voor je hebben wat niet vaak het geval is. Dit leidt ertoe dat jij als personeelslid die dag speciaal vrij plant voor Easyway om vervolgens thuis te zitten omdat ze geen werk voor je hebben. Tijdens een maandwissel, de twee drukste dagen per maand, roepen ze iedereen op om beschikbaar te staan, en zelfs dan kan het zijn dat je genegeerd wordt.

Het zou minder erg zijn als dit komt doordat er door omstandigheden een personeelsoverschot is ontstaan, echter blijft Easyway nog steeds fanatiek recruiten en mensen aannemen. Dit wekt de indruk dat ze niks om hun personeel geven maar enkel en altijd mensen beschikbaar willen hebben op elke locatie in Nederland.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Wordt geen rekening met jou gehouden.
Leuk bedrijf
Hiker (huidige medewerker) –  Breda29 juni 2018
De werkzaamheden zijn leuk en je leert zelfstandigheid. Je hebt wel weinig contact met collega's de enige collega's die je spreekt zijn degenen die je een dag van tevoren spreekt om je door te geven dat je kan werken. Dit zijn echter vaak wel gezellige gesprekken.
Pluspunten
Veel vrijheid, leuke werkzaamheden
Minpunten
Weinig contact met collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Easy Way. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Easy Way gesorteerd op locatie