Reviews voor Hiker bij Easy Way

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 13 reviews
Nauwelijks zekerheid op werk.
Hiker (voormalige medewerker) –  Breda30 mei 2019
Als hiker bij Easyway wordt je de dag ervoor gebeld als ze werk voor je hebben wat niet vaak het geval is. Dit leidt ertoe dat jij als personeelslid die dag speciaal vrij plant voor Easyway om vervolgens thuis te zitten omdat ze geen werk voor je hebben. Tijdens een maandwissel, de twee drukste dagen per maand, roepen ze iedereen op om beschikbaar te staan, en zelfs dan kan het zijn dat je genegeerd wordt.

Het zou minder erg zijn als dit komt doordat er door omstandigheden een personeelsoverschot is ontstaan, echter blijft Easyway nog steeds fanatiek recruiten en mensen aannemen. Dit wekt de indruk dat ze niks om hun personeel geven maar enkel en altijd mensen beschikbaar willen hebben op elke locatie in Nederland.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Wordt geen rekening met jou gehouden.
Werkdagen waarbij je veel op jezelf was
Hiker (voormalige medewerker) –  Rotterdam9 april 2018
Binnen de werkzaamheden was je veel alleen aan het werk en werkte je niet/nauwelijks samen met collega's.
Zeer leuke baan als student
Hiker (voormalige medewerker) –  Nederland13 maart 2018
Tijdens mijn studie aan de slag als hiker bij Easy Way, echt een topbaan wanneer je van auto's en zelfstandig werken houd. Je hoort een dag van te voren welke ritten je gaat uitvoeren en de rest is aan jou. Je krijgt de locatie's en tijden door, het is aan jou om daar op tijd te zijn en zelf weer op de nieuwe locatie te komen. Je rijdt in veel verschillende auto's, van kleine Volkswagen Up tot mijn persoonlijke hoogtepunten rijden in een Porsche Panamara en Audi S3.

Een ander groot voordeel is het studeren op de terugweg. Wanneer je in de bus of trein terug naar huis zit krijg je gewoon doorbetaald. Dus wanneer je in de trein zit en zit te studeren, krijg je gewoon betaald. Ideaal.
Pluspunten
Rijden in veel verschillende auto's, studeren op de weg terug naar huis
Minpunten
Afhankelijk van OV en verkeer, hierdoor kan je meerdere uren vertraging krijgen
Zelfstandig en flexibel werken
Hiker (huidige medewerker) –  Enschede10 november 2017
Inmiddels bijna twee jaar als hiker aan het werk voor Easyway. Grote voordeel is de flexibiliteit die je als werknemer hebt, het contact met klanten als ze (eindelijk) hun nieuwe lease-auto ontvangen en dat je af en toe een leuke auto mag rijden. Nadeel is dat het salaris erg laag was: Toen ik 20 was kreeg ik €6.55 netto. Inmiddels na wat veranderingen in minimumloon krijg ik met 22 jaar €10.80. Nadeel is dat je continue onderweg bent wat een werkdag erg vermoeiend maakt, vaak pas rond 5 uur de dag van tevoren gebeld wordt voor werk en de wekker gemiddeld om 6:45 staat om op tijd op je ophaaladres te komen.

Verwacht niet te veel van de auto's die je gaat rijden. Dit is mijn top 3 na 100 ritten:
- Audi A4 Avant 2017
- BMW 5-serie F10 2015
- Volvo V40 R-Design 2016
Pluspunten
Flexibilteit, lange werkdagen
Minpunten
Salaris aan de lage kant, redelijk vermoeiend werk
Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
Hiker (voormalige medewerker) –  Breda23 januari 2017
Als hiker bij Easyway geniet je veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je (bij)baan. Je rijdt in de mooiste auto's het hele land door, naar de klanten. Hierbij moet je geheel zelf plannen hoe je rijdt, hoeveel en hoe lang je pauze neemt. Dit paste erg bij mij, omdat ik er graag zelfstandig op uit trek.
Could manage my own working hours
Hiker (voormalige medewerker) –  Breda16 februari 2016
I liked to drive in all the new cars where I could learn for school during the travel by public transport to the cars.

I was able to tell every week when I could work.
Pluspunten
Driving nice cars
Minpunten
Unpredictable when I needed to work
Leuke bijbaan voor studenten
Hiker (huidige medewerker) –  Regio Enschede, vanuit daar door het hele land13 juni 2013
Leuke bijbaan voor studenten die houden van autorijden, veel vrijheid, leuke auto's, goede verdiensten
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Soms weinig werk
Erg leuk om nieuwe lease auto's te rijden.
Hiker (huidige medewerker) –  Geheel Nederland29 juni 2012
Van en naar de klant brengen van lease auto's. Geheel zelfstandig.
Na en voor de opdracht met het OV erheen. Salaris is niet erg hoog, maar je doet het voor de auto's.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
salaris

Zie meer reviews over Easy Way

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Easy Way. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Easy Way gesorteerd op locatie