Duinrell
Laag salaris verder top sfeer en gezellige collega's
Word niet verteld dat je contract niet verlengt word.. hoge bazen weten niks maar willen dat je van alles doet. Veel vriendjes politiek. Geld gaat voor alles. Onderlinge contact met collega’s wel super goed
Pluspunten
Super gezellige collega’s
Minpunten
Vriendjes politiek en geld gaat voor alles
Een volledig seizoen werkzaam geweest bij Duinrell in het attractiepark. Ik kan het niemand aanraden, hier moet je echt niet gaan werken. Het is één grote vriendjespolitiek, lig je goed bij de supervisors dan kan je een stuk meer voor elkaar krijgen. Ruimte voor initiatief en ideëen is hier niet, als je echt een goed idee hebt gaat een ander met de eer strijken. Doorgoeimogelijkheden kan je ook wel op je buik schrijven. Als je iets goed doet wordt het niet benoemd, maar als ze iets horen krijg je wel op je dak, zonder dat ze de andere kant van het verhaal aanhoren. Ze verwachten dat je een halfuur voor je begintijd (onbetaald) aanwezig bent en overwerkt na je eindtijd om van alles schoon te maken, maar betalen je pas bij meer dan 20 minuten overwerk ook die tijd uit. Natuurlijk zorgen ze altijd dat ze je na een kwartiertje wegsturen. Daarintegen als je een minuut te vroeg uitklokt trekken ze wel een kwartier van je salaris af, wat trouwens minumumloon is. Als je pech hebt sta je het halve seizoen in een winkeltje terwijl je toch echt gesolliciteerd hebt voor attracties. Personeelsparkeerplaats is alleen voor leidinggevenden en kantoor personeel, de “gewone” medewerker moet maar ergens in de achterliggende woonwijk parkeren. In de zeikregen laten ze je net zo makkelijk buiten staan, en een paraplu’tje? natuurlijk niet. Kacheltje in het bedieningshok aanzetten tijdens koude dagen? Nee, die mag alleen de technische dienst gebruiken. Er werken een aantal hele oude medewerkers, respect daarvoor, want die laten ze net zo makkelijk ook in de regen drie keer per dag de rodelbaan op - meer...
Pluspunten
Sommige collega’s
Minpunten
Uurloon, Sfeer, Werktijden, Arbeidstijden, Vervoersmogelijkheden, Beleid, Onderhoud, Menselijkheid, Arbeidsvoorwaarden
Leuk bedrijf om voor te werken, helaas seizoensgebonden.
Duinrell was echt een heel gezellig bedrijf om voor te werken. Kon op elkaar rekenen met drukte, kon gewoon grappen maken met je managers/bazen, vrijdagavond borrelavond en zowat iedere maand wel leuke bedrijfsuitjes.
Vond gastontvangst en parkeerbeheer qua managers beter dan in het pretpark of in de supermarkt. Echter vond Im het erg leuk om daar 3 jaar gewerkt te hebben.
De meeste supervisors zijn hartstikke aardig maar totaal niet geschikt voor dit werk. Arbo regelgeving wordt gewoon de prullenbak in gegooid. Collega's zijn top heb ik verder niks op aan te merken. Bij conflicten kiezen Supervisors 1 kant zonder hoor en wederhoor toe te passen.
Ik heb een periode van tien maanden stage gelopen bij Duinrell, op de afdeling P&O. Dit was voor mij een zeer leerzame en leuke periode. De werkomgeving is ontspannen en zeer informeel. Ik kan iedereen een stage in deze leuke omgeving aanraden.
Pluspunten
Leuke collega's, informele sfeer, platte organisatie
Ik heb zo'n twee jaar in het Tikibad gewerkt en ging altijd met veel plezier naar mijn werk, geen dag was hetzelfde! Ik voelde mij al vanaf dag één thuis in het hechte team en heb dankzij het werk mijn communicatieve vaardigheden goed kunnen ontwikkelen. Ook het contact met gasten vond ik erg leuk, je bouwt een hoop mensenkennis op. Ik kon er altijd van genieten dat gasten het naar hun zin hadden tijdens hun dagje uit of vakantie!
Pluspunten
Geen werkdag is hetzelfde
Minpunten
Af en toe wel druk, maar dan gaat de dag wel snel ;-)
Duinrell is echt een super bedrijf om te werken.Leuke collega's en goede sfeer!

Veel verschillende functies en werkzaamheden, dus zit altijd wel iets leuks tussen.

Ik ga elke dag met veel plezier naar mijn werk :-).
werk is leuk en gezellig
leiding kan wek beter

dagelijks werk verschilt heel erg
At Duinrell I was a crew member of a very productive team.

My main duties involve helping and managing the flow of cars in the theme-park parking lot which enabled to develop communication skills and a good level of attention to detail as certain cars would not fit in certain parking spaces.

I was also controlling the queues and ensuring that customer would behave appropriately as they were waiting for their turn.
leuke en gezellige collega's wordt altijd geholpen indien nodig en je krijgt een goeie uitleg over je werk omschrijving
Pluspunten
goeie werktijden
Minpunten
weinig variatie kwa werk
Dit geweldige bedrijf staat klaar om iedereen een mooi en geweldig ervaring te geven.
Ik heb hier als jonge broekie mijn eerste echte werkervaring opgedaan, dit bedrijf staat klaar voor zijn personeel en klanten.

(ze kunnen niet iedereen helpen)

Ondanks ik een nare ervaring heb opgedaan tijdens mijn laatste dagen voor dit bedrijf hebben ze mij wel gesteund.

Ik ben ze hier nog steeds dankbaar voor.
Pluspunten
Leuke personeels feesten en uitjes
Minpunten
weinig beschutting voor slecht weer
Zoals iemand al in een review vermeldde...Inderdaad vriendjespolitiek heerst daar en er zitten ook een paar collega's tussen die de sfeer goed verpesten. Er wordt daar niks aan gedaan. Ook de bezoekers die er komen kunnen agressief zijn en dan word je helemaal verrot gescholden. Management en leidinggevenden doen daar ook helemaal niks aan. Je moet het maar "normaal" vinden. Zo was er weer eens een vechtpartij en dit liep goed uit de hand. Management kwam dan niet even vragen hoe het met ons ging. Nee, als personeel ben je daar maar een nummer. Ben zo blij dat ik daar weg ben. PRETpark??? Nou totaal geen pret voor mij geweest! Wat een rotbaan was dat zeg!!!
Pluspunten
eigenlijk niks
Minpunten
management, leidinggevenden, sfeer, volk wat er komt
Heerst hier heel veel vriendjespolitiek, betaald slecht (precies minimum) en nemen snel onzin aan. Personeel roddelt veel en Supervisors/Managers zijn slecht. Word slecht met je omgegaan.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Leuke omgeving om te werken, maar bar slechte communicatie en vooral als je nieuw bent. Liegen over te laat komen , slechte begeleiding. Ze willen je zo snel mogelijk weg doen. Supervisor die geen eens feedback kan geven maar gelijk afkraken. Je word in de maling genomen en jou geloven ze toch nooit dan personeel langer in dienst / supervisor
Gezellige werkomgeving, helaas was het een zomerbaantje en werkte ik er niet zo lang. Maar heel erg leuk en gezellig, ik heb het heel erg naar me zin gehad.
Pluspunten
Gratis lunches
ik heb in duinrell een leuke tijd ervaren,met toen leuke collega,s het leukste van de baan het zelfstandig zijn
Duinrell als Mileudienst:
*Een typiche dag op werk:

Ben ik gewoon werkzaam

*Wat je geleerd hebt:

Dat mijn werk bezig houd

*Jouw Collega's:

Waren heel erg gezellig, ik had niet echt problemen mee

*Het moeilijkste van de baan:

Dat mijn rooster uit het niest werd verandert en dat ik anderen dagen moest werken zonder over legging.

En dat ze niet duidelijk waren over info over mij werken of ik zelfde werk moest blijven doen.

*Het leukste van de baan:

Dat ik wel in de pretpark had gewerkt
Pluspunten
Ik kon rondje lopen
Minpunten
Dat ze zich niet aan afspraakhielde
Beginnen met kassa, of het vullen van vakken!

Vakken vullen en kassa!

Gaat wel, eigen mening daarin

Leuk, sommige iets leuker dan de andere

Het niet controleren van je eigen kassa, zowel met beginkapitaal als eindkapitaal.

Lange rijen helpen.!
Pluspunten
Verdiensten reiskostenvergoeding gratis duinrellkaartjes (eenmalig hoor!)
Minpunten
Te dure supermarkt, slechte airco, enz.
leuk bedrijf om te werken. Veel mogelijkheden om door te groeien