Driessen
Driessen is zonder meer een goede werkgever. Wordt heel veel voor de medewerkers gedaan. Sfeer is erg goed onder de collega’s, erg hulpbereid. Je past er of je past er niet: je moet wel een Drieske zijn. Kritiek op de organisatie wordt niet erg op prijs gesteld en daarin zou Driessen echt kunnen groeien. Nog wat te veel gericht op “one happy family” en een goede beeldvorming naar buiten.
Pluspunten
Professionaliteit, activiteiten voor medewerkers
Minpunten
Cultuur is erg volgzaam, familie beslist
Imago is opgepoetst, apart stelletje mensen. Lijkt gezellig, maar dat is het niet. Weinig vertrouwen in de medewerkers. Komen en gaan personeel.
26 mei 2020
Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Bij Driessen vinden wij werkgeluk en 'happy employees' juist zeer belangrijk. Onze medewerkerstevredenheid bijvoorbeeld is dan ook bijzonder hoog. Mocht je je ervaring nog een keer met ons willen delen of toelichten, dan gaan we graag met je in gesprek. Twijfel in dat geval niet om even contact met ons op te nemen.

Driessen
Ik ben overgenomen door Driessen. In principe niks op aan te merken. Ik raad mensen over het algemeen niet aan om ingehuurd te gaan werken. Zeker niet bij gemeente Oosterhout, veel praatjes maken niks waar / vervelende sfeer op de werkvloer.
21 april 2020
Vervelend dat je aangeeft dat je deze arbeidsrelatie niet als prettig ervaart. Je kan altijd contact met ons opnemen als je tegen specifieke problemen aanloopt. We bespreken dan graag samen met jou en je opdrachtgever hoe dit kan worden verbeterd.

Driessen
Ik vind Driessen een prettige werkgever. Ze zijn goed bereikbaar en het contact is altijd persoonlijk. Ook de app is erg handig voor het declareren en doorgeven van gewerkte uren.
Pluspunten
Goed bereikbaar, prettig contact
Het vroege opstaan is wel een aanslag op privéleven.
Onze dochter heeft via driessen bij de gemeente gewerkt. Ze komen hun afspraken niet na. Doen maar wat qua salaris en declareren. Onze dochter had haar uren vanwege een geschil nog niet ingevuld. Toen heeft driessen maar wat gedaan. En als je daar je beklag over doet, laten ze nooit meer iets van ze horen. Onze dochter heeft nog ongeveer een 600 euro van ze tegoed. Waardeloos bedrijf waarmee je echt niet in zee moet gaan
Pluspunten
Minpunten
Teveel om op te noemen
8 januari 2019
Jammer om te lezen dat de ervaring van uw dochter niet positief is. Wij gaan graag op zoek naar een oplossing. Wilt u daarvoor even contact met ons opnemen via werk@driessen.nl?

Driessen
het is een goed bedrijf , alleen de bedrijfsvoering kan de snelle groei niet bijbenen en dat is merkbaar op allerlei vlakken
Pluspunten
zeer uitgebreide gratis lunch en uitmuntende feestjes
Minpunten
niet zo flexibel als men pretendeert
Driessen is een goede werkgever en ik heb er een fijne werktijd gehad. Ben op zoek naar een andere richting.
Pluspunten
gratis lunchen
Minpunten
lange werkdagen
gemeente leiden gewerkt zijn rare mensen op die afdeling verdeel ons kent ons cultuur ben blij dat er daar weg ben
Na mijn studie ben ik bij Driessen HRM gestart en heb ik gewerkt bij de gemeente Mook en Middelaar. Hier heb ik geleerd mijn theoretische kennis toe te passen in de praktijk. Ik heb Driessen HRM als een prettige werkgever ervaren.
Ik heb voor Driessen HRM Payroll gewerkt, en dat beviel me uitstekend.
Bij vragen per mail bijvoorbeeld had ik maximaal binnen twee uur antwoord terug. (uiteraard alleen op werkdagen)

Salaris was altijd correct en netjes op tijd.

Er waren opleidingsmogelijkheden, zoals een ruime keuze aan online cursussen die ik zo kon toepassen tijdens mijn werkzaamheden.
Pluspunten
goed contact met driessen zelf bij eventuele vragen.
Minpunten
Ik heb zelf geen minpunten ervaren