Video afspelen via YouTube-knop

DPA Professionals Reviews

8 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 10 reviews
DPA Professionals heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Hele fijne werkplek met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Interim Professional (huidige medewerker) –  Blaricum13 juni 2019
Ik ben werkzaam bij DPA Compliance & Risk. Dit is een zeer fijne werkplek met ontzettend veel mogelijkheden, zowel op het gebied van opdrachten, als op het gebied van opleidingen etc.
Pluspunten
Persoonlijke aandracht
Informal, open, flat organization. A very nice place to work.
Business Development (huidige medewerker) –  Amsterdam17 november 2018
Informal, open, flat organization. A very nice place to work.
Pluspunten
Free lunch
Een goed begin van je carrière
Legal Professional (huidige medewerker) –  Amsterdam9 oktober 2017
Na twee jaar gewerkt te hebben als juridisch adviseur had ik de ambitie en behoefte om meer naar de Randstad te trekken. Daarnaast was ik nieuwsgierig naar hoe het er binnen anderen bedrijven aan toe gaat. Via DPA Legal Services ben ik – in eerste instantie via een projectovereenkomst en later via een arbeidsovereenkomst – gedetacheerd op een project op het hoofdkantoor van een grote Nederlandse financiële instelling.
Wat ik het interessante aan detachering vind is dat naast de variatie en het inhoudelijke werk waarvoor je opdrachtgever je aanneemt, er ook een business aspect vanuit de werkgever is. Wat zijn de ontwikkelingen en verwachtingen binnen een project/bedrijf/sector? Waar heeft de opdrachtgever behoefte aan? In hoeverre kunnen wij – als DPA - in die behoefte voorzien door meer en/of andere mensen te plaatsen? Hoe zorg ik ervoor dat bij een volgend project de opdrachtgever wederom bij ons komt voor een oplossing.
Zoals bij elke werkgever dien je jezelf en je (toegevoegde) waarde te bewijzen door resultaten te boeken. Indien je jezelf bewijst, dan wordt je daarvoor beloond.
Ontwikkeling (persoonlijke en inhoudelijke) is een belangrijke pijler bij DPA Legal Services. Er is een ruim opleidingsbudget en legio mogelijkheden voor het volgen van cursussen, masterclasses en zelfs gehele opleidingen.
Omdat je als Legal Professional voornamelijk aanwezig bent bij je opdrachtgever, kom je niet zo heel vaak op het DPA-kantoor zelf. Dit wordt echter ruim gecompenseerd door borrels, diners en feesten door het jaar. Op deze wijze onderhoud je toch goed contact het collega’s.
  meer...
De contacten met DPA verlopen voornamelijk via een Fieldmanager, hetgeen door mij als erg prettig wordt ervaren. De contacten zijn informeel, constructief en geïnteresseerd. Er wordt tijd voor je genomen en meegedacht met je persoonlijke doelen en hoe DPA hier iets kan betekenen. Reacties op eventuele vragen krijg je snel via de mail of een telefoontje.
Indien je aan het begin van je juridische carrière staat, in jezelf wilt investeren en ervaring wilt opdoen bij interessante ondernemingen (waar het niet eenvoudig is om op eigen houtje binnen te komen), dan is DPA Legal Services zeker een goede werkgever om in je achterhoofd te houden.
Werken in de Eredivisie van mijn vakgebied, internationale mogelijkheden - DPA Privacy biedt het !
Interim privacy counsel (huidige medewerker) –  Amsterdam18 augustus 2017
Dpa Privacy is vanaf november 2016 gestart met het aanbieden van consultancy diensten op het gebied van privacy en data protection. Samen met een aantal enthousiaste en kundige collega's kan ik mijn kennis en ervaring toepassen bij (zeer) grote ondernemingen in binnen- en buitenland. Dpa Privacy zorgt goed voor alle randvoorwaarden waardoor ik mij volledig kan focussen op datgene waar ik goed in ben.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden, inspirerende collega's met wie op hoog niveau kan worden gespaard, uitstekende beloning, auto van de zaak
Goede betrouwbare werkgever
Consultant Banking & Insurance (huidige medewerker) –  Amsterdam17 augustus 2017
Leuk bedrijf. Fijne collega's om mee samen te werken. Sfeer is gemoedelijk en informeel, maar wel professioneel.

Ik krijg veel kansen en mogelijkheden om te groeien, op professioneel en op persoonlijk vlak.

De mensen op het hoofdkantoor zijn goed te bereiken en schakelen snel. Ik heb altijd snel antwoord op mijn vragen.

Pluspunt van DPA? De fieldmanagers. Deze mensen zijn er voor jou persoonlijk en alles waar je tegen aan loopt of mee zit.
Pluspunten
Fieldmanagers, ruimte voor studie/ontwikkeling, teamuitjes
Minpunten
Weinig parkeerruimte bij het hoofdkantoor zelf
Mijn snelle ontwikkeling als professional dankzij DPA
Interim pensioenspecialist (huidige medewerker) –  Amsterdam28 mei 2016
Na mijn studie wilde ik mij snel ontwikkelen als financieel professional en was mij bewust dat DPA mij deze mogelijkheid kon bieden.

Niet alleen heb ik mij in een korte periode ontwikkelt als een financieel professional, maar ook als mens. Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen en DPA biedt voldoende mogelijkheden om je te ontwikkelen. Dankzij de ruime opleidingsmogelijkheden en verscheidenheid aan opdrachten heb ik dit kunnen realiseren. Je hebt het gevoel dat je niet stil blijft staan en merkt dit vooral aan de groei die je meemaakt in functies bij de verschillende opdrachtgevers.

Naast de ontwikkelingsmogelijkheden bij DPA is de werksfeer ook écht leuk. Het team van DPA is altijd bereid met je te sparren en van gedachten te wisselen. Ze hebben het teamgevoel hoog in het vaandel staan en zijn altijd erg betrokken.

Om bovenstaande kort samen te vatten: Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb en ben trots om hier te werken.
Dynamisch bedrijf met ambitie
Interim Legal Counsel (huidige medewerker) –  Amsterdam11 mei 2016
In juni 2015 ben ik na mijn rechtenmasters in dienst getreden bij DPA Legal Services. Binnen twee weken werd ik geplaatst op mijn eerste opdracht bij een internationale bank.In het afgelopen jaar heb ik deelgenomen aan diverse cursussen en workshops van DPA en heb ik mij als junior kunnen ontwikkelen tot een volwaardige professional. Voor junioren is DPA zeker aan te raden, je wordt geplaatst op diverse projecten en neemt dus op deze manier bij diverse bedrijven een kijkje in de keuken. Daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden om je als professional te ontwikkelen.
Voldoende kansen en ruimte voor ontwikkeling
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Bussum7 maart 2016
Eind 2014 ben ik bij DPA Professionals begonnen als afgestudeerde in Bedrijfskunde. Als junior kwam ik onervaren binnen in het bedrijf. Toch heeft het me relatief weinig tijd gekost om me te ontwikkelen in mijn vakgebied. Hulp van collega's heeft hier een grote rol in gespeeld, maar ook de kansen die DPA mij heeft geboden. Via de DPA Academy kun je je ontwikkelen op persoonlijk vlak. Daarnaast heb ik een vakinhoudelijke cursus mogen volgen die mij verder heeft gebracht met specialistische kennis over online marketing.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, Kennisevenementen

Zie meer reviews over DPA Professionals

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DPA Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over DPA Professionals gesorteerd op locatie