Domino's Reviews

226 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 23.151 reviews
Fun work place
Prodution operative (voormalige medewerker) –  The Netherland in Gorinchem10 januari 2020
There are work very pleasant people. I've got a nice memory with this place to work. I am pretty sure to recommended for everyone. Must try work there because if not you never know how's going there.
Leidinggevende (voormalige medewerker) –  Apeldoorn5 januari 2020
Het was net een familie. Super gezellig. Jammer van het management en het lage inkomen. Zeker een afknapper.

Als je van hard werken houd, want het is en blijft 1 grote competitie, en je het echt alleen doet voor een klein zakcentje is het een leuke baan.

Als je vaste lasten hebt zou ik je aanraden een andere baan te zoeken.
geen fijne werktijden
Assistent Manager (voormalige medewerker) –  Nederland5 januari 2020
tot laat in de avond, nooit op tijd weg. weinig pauze
Keukenmedewerker (huidige medewerker) –  Leusden30 december 2019
Tijdens de spits is het even super hard werken. Maar Domino's is een super gezellige werkplek met bij onze vestiging veel flexibiliteit over werktijden. Het salaris zal per vestiging veranderen mijn salaris is prima. Alleen heb ik geen CAO en geen contract. En voor de mensen die denken ik ga bij Domino's werken voor het gratis eten dat is niet het geval dus doe het niet daarvoor. Domino's bestaat uit franchisenemer alleen maakt het hoofdkantoor het beleid wat niet altijd helemaal goed gaat.
Pluspunten
Goede sfeer en prima salaris
Minpunten
Geen CAO en geen contract
te veel druk. geen fijne werk sfeer. weinig
Bezorger (voormalige medewerker) –  deventer29 december 2019
Ik heb 1 jaar bij domino's Deventer gewerkt. (achter de boeren) Ik was een bezorger en verdiende 3,17 per uur (16 jaar) dit is natuurlijk belachelijk..... ik 3 verschillende werkgevers gehad waarvan een geschikt was maar die was er naar 2 maanden al weer uit. Bij domino's werken is zeker geen aanrader. Het spijt me dat ik niet positief kan zijn.
Van tijdelijk naar vast contract word je eruit gegooid
Manager (voormalige medewerker) –  Enschede24 december 2019
De druk is er erg hoog, kon snel doorgroeien maar je moet 24/7 klaarstaan voor het bedrijf als leidinggevende

Na mijn werk uitstekend te hebben gedaan word je er gewoon uitgegooid op het moment dat je een vast contract moet krijgen vandaar een slechte ervaring bij het gehele bedrijf
Snel kunnen werken, je moet tegen stress kunnen
Bezorger (voormalige medewerker) –  Voorburg21 december 2019
Er moest goed gecommuniceerd worden, en je moest snel kunnen bezorgen. De sfeer was prettig en de werk tijden waren ook prettig.
Pluspunten
Er werd naar je geluisterd en je kan zelf inplannen wanneer je wilde werken zonder discussies
Minpunten
Geen minpunten
Do not feed the demons
driver (voormalige medewerker) –  2920 and Kuyhkendahl19 december 2019
The only people who actually work are the drivers... Those who are expected to do EVERYTHING while the managers get stoned in the parking lot.

Please tip your drivers in cash because that is the only way they get paid a fair wage. Pay drops 2 dollars as soon as they clock out on a delivery....and the managers clock them out before they are even back at the store to get the next delivery!!! It makes the store look good but does NOT benefit the employee!
onduidelijk, weinig uren, slecht betaald.
Pizzabakker (voormalige medewerker) –  Drachten8 december 2019
ik raad het niet aan om bij domino’s pizza te werken. een heel onduidelijk en slecht geregelde plek om te werken, geloof mij als je jong bent en voor een bijbaantje zoekt alsjeblieft zoek verder en werk gewoon bij een supermarkt. de “leidinggevende” was altijd heel onduidelijk, reageerde nooit op mailtjes, je word soms gewoon helemaal niet ingeroosterd, er word niet aan het contract gehouden op het gebied van de uren die je verplicht hoort te krijgen. krijgt slecht betaald, salaris wordt heel verwarrend in delen op je rekening gezet en kreeg weinig werkuren. ik werd bijna altijd een halfuur eerder naar huis gestuurd, dus daardoor heb je nog minder uren en dus ook nog minder geld. verder was het pizza’s maken niet een al te moeilijke baan, maar ben er snel weggegaan.
gezellige werksfeer met hoog werktempo
insider (huidige medewerker) –  Schiedam5 december 2019
Dominos Schiedam kent een gezellige werksfeer. wel is het vaak druk en moet er hard gewerkt worden
Pluspunten
gezellige sfeer
Minpunten
laag salaris
collegiaal bevorderd
Allround medewerkster (voormalige medewerker) –  Den Helder4 december 2019
Enige positieve wat ik heb meegekregen bij het 2 jaar werken bij de Domino's Pizza, is dat ik erg collegiaal werd getraind, ook om nieuwelingen te trainen met het maken van pizza's , het aannemen van telefoons, het gebruik van de computer ( waarbij je de producten in de computer plaatste, of te wel de bestelling ).
collega's best oke, maar het management niet oke.
pizzabezorger (voormalige medewerker) –  Winschoten2 december 2019
je kunt geen vaste werkuren of dagen afspreken. je moet elke week opnieuw je beschikbaarheid doorgeven en dan maar afwachten of je bent ingeroosterd. minimum loon. Als je om 15.00 een barstende hoofdijn hebt mag je je niet meer ziekmelden want dat moet smorgens voor 10 uur, terwijl je dan bijvoorbeeld nog totaal geen last hebt.
Pluspunten
korting op maaltijd
Minpunten
naarmate je ouder bent wordt je steeds minder ingeroosterd.
Makkelijke startersbaan voor in de horeca/fastfood
Pizzabakker (voormalige medewerker) –  Wassenaar29 november 2019
Leuke collega’s waar je binnen goed moest samenwerken, echter was er slecht management en werden de taken slecht onderverdeeld waardoor er vaak ruzie kwam. Vaak gingen de oudere roken en pauzes houden terwijl de jongere mensen geen pauzes kregen en alles moesten schoonmaken zonder de oudere.

Geen fooien zoals koeriers wel krijgen.
Stress
Fietsbezorger (voormalige medewerker) –  Deventer28 november 2019
Elkedag drukte is leuk voor mensen die er van houden!
Gezellig bedrijf
Bezorger en winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam27 november 2019
Leuke werksfeer,leuke collegas.wel veel jonge collegas met weinig zelfinitiatief
Leuk bijbaantje
Bezorger (voormalige medewerker) –  Purmerend23 november 2019
Heb hier bijna twee jaar met veel plezier gewerkt een echte aan rader als je een leuk bijbaantje zoekt
Pluspunten
Veel korting
Minpunten
Communicatie
Geweldige werkomgeving
Driver (huidige medewerker) –  Groningen (stad)10 november 2019
Het is heel gezellig je werkt met hele gezellige mensen. Er worden best veel studenten die geen Nederlands kunnen aangenomen dus als je geen Nederlands kan betekend dat niet dat je niet aangenomen gaat worden. Het loon is natuurlijk een minpunt maar voor zon leuke baan heb je dat wel voor over. Na 4 en een half uur werken op een dag moet je pauze houden en krijg je wat te eten en te drinken altijd leuk. We moeten nu wel helmen dragen maar naar mijn mening zijn ze geweldig. Je bent ook heel vrij met wanneer je kan werken sinds je weekkelijks moet aangeven wanneer je kan werken. Loon krijg je ook elke week. Ik zou deze baan zekers aan raden.
Pluspunten
Gezellig team en 50 of 30% korting
Minpunten
Laag loon
Productieve en gezellige werkomgeving
Pizzabakker (voormalige medewerker) –  Weert5 november 2019
Een fijne startende baan waarbij je leert met druk om te gaan.
Leuk bedrijf, mindere voorwaarden
Shiftmanager (voormalige medewerker) –  Oisterwijk4 november 2019
Jaren lang met plezier gewerkt, alleen als het aankomt op beloftes inlossen heb je er weinig aan. Vergoedingen ook erg summier. Je kunt redelijk snel doorgroeien naar shiftmanager, maar daarna stopt het ook. 1 trapje hoger, alles hoger wordt standaard buiten de organisatie gezocht.
Goede eerste baan
Fietskoerier (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 november 2019
Het was leuk om daar te werken ik heb veel mensen daar ontmoeten. Maar een goede eerste baan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Domino's. Onze community staat klaar om te antwoorden.