Dolfinarium Reviews

Een leuke plek met veel omgang met mensen en collega's
Retail medewerkster (voormalige medewerker) –  Harderwijk7 september 2016
Het is altijd weer een vraag hoe de dag gaat verlopen aangezien het zo'n groot en bekend park is. Er komen mensen van alle kanten om Nederland naar toe, bijv. Duitsland.
Het kan zijn dat je op bepaalde dagen een winkel alleen moet beheren. Collega's zijn altijd erg sociaal en kon ik altijd mee lachen, ook in de pauzes kun je gewoon bij een groepje gaan zitten om mee te lunchen.
De werkgevers zijn allemaal erg aardig en erg toegankelijk, om zo te zeggen, als je ergens mee zit of meer wil leren, kun je dat aan hen voorleggen.
Pluspunten
Fijne begintijden
Minpunten
Je leert veel in een korte periode, waardoor je 'stil' staat na een tijdje. Geen nieuwe dingen meer leren
retail
Beveiliger en Retail (voormalige medewerker) –  Harderwijk12 mei 2016
ik heb een hele tijd op t park rond gelopen, hele leuke werk plek en een leuke sfeer.
Open en informele werksfeer
Coördinator Backoffice (huidige medewerker) –  Harderwijk29 april 2016
Erg prettige omgeving om in te werken. Een omgeving waar passie voor de dieren voorop staat waardoor er een hechte club medewerkers ontstaat.
Dolfinarium
Assistent teamleider (voormalige medewerker) –  Harderwijk3 april 2016
Toen ik binnenkwam moest ik alles opstarten voor die dag. de eerste 2 uurtjes sta je alleen de gasten te helpen. Om half 12 kwam de rest van het personeel binnen en die sprak je aan over wat we gaan doen die dag, qua schoonmaken en de rest van de dag wat ze moesten voorbereiden voor de spits na alles ging je het pand schoonmaken.

Ik heb geleerd hoe je moet communiceren naar je personeel toe en op wat voor manier je het moet brengen.

De communicatie naar de leidinggevenden toe was minder dan ik gedacht had.

Moeilijkste van de baan was iedereen tevreden houden.

Het leukste was om met de gasten te praten en vragen wat er verbetert kon worden.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
weinig communicatie
dromen komen uit.
Stage (voormalige medewerker) –  Harderwijk22 maart 2016
Veel werkzaamheden die met schoonmaak te maken hadden, maar ondanks alles een hele toffe ervaring met veel gave dingen. Werken met dolfijnen, zeeleeuwen en zeehonden was echt tof. Collega's waren heel leuk en de werksfeer was top.
Zeer afwisselende baan
Receptionist (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE21 januari 2016
Super leuk bedrijf met vooral als receptionist veel afwisseling
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Leuke en uitdagende/afwisselend baan
Magazijnmeester, inkoop beheer, horeca en retail (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE5 november 2015
Ik was verantwoordelijk voor de inkoop van horeca/Retail (souvenirs/foods) in een druk bezocht attractiepark waar elke dag anders kan zijn. Ik zorgde dat alles wat in het magazijn aankwam ook daarna op de juiste plek in het park terecht kwam. Ik heb geleerd in te spelen op de vraag en aanbod, wat elke dag/week/maand anders kon zijn. Ik heb gewerkt in een prettige sfeer met fijne collega s, dit ook omdat ik in het magazijn ook het personeel moest kunnen voorzien van hun behoeftes. Het moeilijkste was continu kunnen op inspelen op verschillende invloeden bv het weer, vakanties omdat je rekening moet houden met bezoekersaantallen. maar wel erg leuk en uitdagend. Wat het ook meteen het leukste was en het contact met verschillende leveranciers.
Pluspunten
gratis parkpas
dolfinarium
medewerker schoonmaak (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE13 februari 2015
schoonhouden openbare toilet gebouwen park en kantoren. leuk werk gezellig, leuke collegas. hard werk
Hele leuke werkomgeving
Medewerkster Retail (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE11 februari 2015
Het was geweldig leuk om te werken in dolfinarium, ik zat ook dar bij de retail en opende verschillende winkels zelfstandig.
Het waren voornamelijk soulverniswinkels en af en toe ook in een snoepwinkel.
Ik deed daar veel zelfstandig, zo hield ik de winkel netjes, vulde de producten bij, en hielp tussen de werkzaamheden de klanten wat heel erg kon verschillen per dag.
Je hebt op zo`n park ontzettend veel collega`s en daardoor een leuke werksfeer van alles soorten teams kwam je dagelijks weer verschillende tegen en waren over het algemeen heel vriendelijk naar elkaar.
Het lastigste vond ik af en toe de werkdruk in het hoogseizoen omdat het niet te peilen was. werd in een rustiger periode weleens naar huis gestuurd, en de volgende maand stond je alleen maar over te werken wat niet erg was, maar af en toe lastig met de hoeveelheid klanten voorral omdat ze bijna allemaal in de laatste uren kwamen,
Vond het echt wel een superervaring bij dolfinarium, ook weer de afwisseling, de sfeer en het contact.
Pluspunten
goede werkgevers en een mooie omgeving
Minpunten
bereikbaarheid met het openbaar vervoer.
Goede werksfeer met een warm bad
Horeca medewerker (voormalige medewerker) –  Dolfinarium Harderwijk24 september 2014
Het dolfinarium is een top bedrijf die het leuk vind de mens te entertainen maar ook door mensen met een goed gevoel naar huis te laten gaan. De collegas helpen je waar nodig het is net of je in een warm bad komt. het is een fijne werk sfeer met een grote glimlach.
Pluspunten
Gratis toegang tot het park
Minpunten
is er niet
erg leuk bedrijf om bij te werken
Horeca en entertiament (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE5 september 2014
Ik ben daar aan genomen voor de Entertiament en daarna mocht ik door in de horeca.
Je komt daar binnen en wordt der opgenomen door iedereen of je der al jaren werkt.
Voor mijn een hele leuke ervaring en leer der tot nu toe nog steeds elke keer bij.
Pluspunten
leerzaam en wordt daar leuk opgevangen door collega, s
Minpunten
heb ik niet
genoeg motivatie
horeca (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE23 augustus 2014
ik heb geleerd om goed om te gaan met foute bestellingen
de directie vond dat ik het goed had opgelost zodat er geen kassaverschil zou zijn
mijn collega's vonden het een goeie handeling
het moeilijkste van de baan was het bijhouden van de bestellingen
het leukste van de baan is de omgang van sociale contacten
Pluspunten
in de pauze kon je eten halen op hun kosten
Minpunten
met sommige geen goede omgang
Gezellig bedrijf
Paekmedewerker (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE30 juli 2014
De gasten elke dag opnieuw met een glimlach verwelkomen en zorgen dat het park schoon blijft maar met een gezellige werksfeer en leuke collega's
manier van werke
stagiair (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE26 april 2014
Begin ban de dag schrijft iedereen zich in en horen ze waar ze moeten werken. En daar sta je dan tot einde van de dag, je hebt een half uurtje pauze ome snel wat in de kantine te eten daar moet je ook nog voor betalen dus je werkt een uur gratis voor hun zeg maar.
jong dynamisch en heel gezellig
Horeca medewerker (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE11 februari 2014
als je er van houd om met jonge mensen te werken dan zit je bij het dolfinarium goed!
ik heb hier in de horeca 2 seizoenen met heel veel plezier gewerkt en zou het zo weer over doen
Pluspunten
gratis entree voor jezelf en een extra persoon
Minpunten
lange dagen
het was gezellige werksfeer
schoonmaakster (voormalige medewerker) –  harderwijk4 februari 2014
een goede samenwerking met colega"s door groei was geen mogelijkheid voor
het contact met gasten was echt heel leuk .
Pluspunten
gratis intree van het park voor hele gezin en studiedagkaarten voor anderen parken
Minpunten
communicatie was niet altijd juist
Leuke werkomgeving met gemotiveerde collega's
Medewerker Interactieve Programma's (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE18 oktober 2013
Op een typische dag ben je in de ochtend het werk voor de dag aan het voorbereiden. Ook het overleggen en doorspreken met collega's van andere afdelingen waarmee je werkt is van groot belang. Het werk is erg gevarieerd en is iedere dag anders. De collega's zijn allen vakbekwaam en zeer sociaal.
Ik heb het geluk gehad om met de dolfijnen van het Dolfinarium te mogen werken, een zeer uitdagende baan. Aangezien de dieren intelligenter zijn als je zou verwachten. Tijdens de opleiding tot Assistent-dolfijnentrainer zijn ik en mijn collega's ter alle tijden bijgestaan door de trainers van de dieren. Er is veel mogelijkheid tot zelfstandig werken, maar ook om veel samen te werken.
Pluspunten
gratis toegang tot verschillende aangesloten parken
Minpunten
geen minpunten
Elke dag feest
Electronicatechnicus (voormalige medewerker) –  Harderwijk2 augustus 2012
In een familaire sfeer alle voorkomende werkzaamheden doen, er word veel van jou improvisatie talent gevraagd, want : "The show must go on", je kunt immers geen "Nee" zeggen als de gasten het kaartje al gekocht hebben, "not done".
Simpel.

Service eerst !
Pluspunten
goede werksfeer, gratis koffie
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dolfinarium. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Dolfinarium gesorteerd op locatie