DMG Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 70 reviews
Gewoon een onmenselijk bedrijf. Dat schijt heeft aan zijn personeel en klanten!!!
Monteur (voormalige medewerker) –  WAALWIJK17 december 2018
Slechte organisatie!!!
Totaal geen rekening houden met je prive.
En wanneer dit wel een keer gebeurde kreeg je dit meermaals te horen wanneer je een keer nee zei tegen bv o p zaterdag werken.
Pluspunten
Minpunten
Organisatie
Verkoopadviseur
Verkoop adviseur (huidige medewerker) –  Amersfoort29 november 2018
Ik ben al 3 jaar werkzaam bij het bedrijf, altijd hard gewerkt en een hart voor de zaak gehad. Dit leidde dan ook tot doorgroeimogelijkheden en doorgroeimogelijkheden, maar helaas geldt de cultuurprijler afspraak is afspraak alleen maar voor de werknemer en niet voor de werkgever.
Afspraken met betrekking tot persoonlijke ontwikkelingsplannen of salarissen worden niet nagekomen of dusdanig verdraait in voordeel van de baas.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Werkdruk, niet nakomen van afspraken
Niet aan te raden
Binnendienst medewerker (voormalige medewerker) –  Waalwijk12 oktober 2018
Bedrijf vraagt heel veel van je en geeft er weinig voor terug. Zijn te veel tussenlagen die graag gebruik maken van hun macht. Verwachten veel van je (overwerken en op zaterdag) maar hier staat niets tegenover. Als je een weerwoord geeft wordt je hierop kei hard afgerekend. Ik raad het dan ook niemand aan.
Pluspunten
werksfeer collega's onderling
Minpunten
Veel te groot en slecht management
Te groot
Medewerker commerciële binnendienst (voormalige medewerker) –  Waalwijk19 september 2018
DMG is een mooi bedrijf, echter veel te groot geworden. Je directe leidinggevende zijn menselijk, echter hoe hoger in de ladder, hoe minder menselijke handelingen. Salaris in verhouding tot werkplichten zijn niet gelijkwaardig.
Pluspunten
Er word veel aandacht geschonken aan bedrijfsfeesten
Minpunten
Salaris verhouding en onderscheid
Fijne collega's maar waardeloos management
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Hoifdkantoor Waalwijk1 september 2018
Fijne collega's die hun best doen om werk te verzetten en nieuwe mensen wegwijs te maken maar management is waardeloos.
Teamleider is alleen met zichzelf bezig en meer in 'overleg" dan op de vloer en de afdelingsmanager heeft geen aandacht voor het team.
Salaris is bij start net boven minimum en afspraken daarover worden niet nagekomen. Verloop van personeel is groot. Worden van het een op andere moment overgeplaatst, zitten overspannen thuis of nemen ontslag.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Te veel
Zeer goede werkgever
Assistent store manager + Senior Sales Advisor (huidige medewerker) –  Eindhoven26 juli 2018
Als je een ouderwets goed bedrijf zoekt, zit je hier goed. Natuurlijk zijn er ook minpunten, maar de pluspunten overschaduwen deze.
Pluspunten
d
Minpunten
d
Veel weekend dagen aan het werk
Verkoper B (huidige medewerker) –  Rotterdam30 juni 2018
Heb veel waardering waarop Mr. Mandemakers een kleine zaak, zo groot heeft gemaakt, echter ligt het bij mij dat de weekend dagen in combinatie met mijn gezin me niet meer bevalt.
Veel mogelijkheden
Coordinator (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost18 mei 2018
Bedrijf wat erg prestatiegericht is.
Nooit saai, altijd een uitdaging
Pluspunten
Prima salaris
Minpunten
Hoge werkdruk

Zie meer reviews over DMG

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DMG. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over DMG gesorteerd op locatie