DIT Personeel Reviews

prima bedrijf, zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen
loodgieter/cv monteur (huidige medewerker) –  Enschede7 mei 2019
Ben op meerde projecten ingezet, altijd leuke klussen, gereedschap en kleding is netjes geregeld. ze luisteren goed naar je wensen en zoeken daar de mooiste klus bij.
Pluspunten
mooie projecten
Minpunten
loon kan altijd beter
raar uitzendbureau
Timmerman 1 (voormalige medewerker) –  Groningen (provincie)5 november 2018
Vreemde voorwaarden, veel beloftes weinig daden.
Account accountmanager die weinig tijd bied, veel al afwezig is of geen tijd heeft.
In het begin ben je geweldig als je voor lange gaat werken ze je er uit, en houden premies in omdat je ineens de werkkleding moet vergoeden die je gebruikt hebt. Door werkkleding tegen hoge vergoeding. Bij verlaten van uitzendbureau moet je je vca terug betalen ook als je langer dan 4 maanden voor ze werkt hebt.

Als je aangeeft dat het werk niet veilig en niet volgens vca gebeurd, dan halen ze hun schouders op.

De eerste 2 maanden geen pensioen afdracht.
Een werkgever die je bij naam noemt, geen nummer.
Medewerker (huidige medewerker) –  Groningen (provincie)3 mei 2018
Ik werk nu bijna twee jaar voor DIT en het bevalt goed. Ik heb geen zin in een haastige/stressvolle dagindeling en DIT heeft het zo gestroomlijnd en professioneel ingericht, dat ik de overloop, het balans tussen werk en privé elke dag zonder drempel kan nemen. Goeie werksfeer. Als jij je inzet voor de werkgever, dan zet hij zich in voor jou. Ik ben hier nog niet klaar! Ik zie zeker nog uitdagingen en (door)groeimogelijkheden binnen deze organisatie.
Pluspunten
Cao, auto vd zaak

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DIT Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over DIT Personeel gesorteerd op locatie