Reviews voor Onderwijsassistent (m/v) bij DIT IS WIJS

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 12 reviews
Heel fijn!
Onderwijsassistent (huidige medewerker) –  Breda en Rotterdam18 april 2018
Het werken bij Dit is wijs bevalt me erg goed. Ik ben nu al een tijd aan het werk op een leuke basisschool waar ik zelfstandig voor de groep sta ondanks dat ik onderwijsassistent ben. Ik word heel goed geholpen en ondersteund en het contact verloopt super! Het is flexibel voor jezelf en je wordt erg fijn behandeld. Ik ben heel blij dat ik voor Dit is wijs mag werken!
Betrokken en oog voor de werknemer.
Onderwijsassistent/ invalkracht (huidige medewerker) –  Rotterdam22 maart 2018
In Oktober 2017 ben ik voor dit is wijs gaan werken als Onderwijsassistent/ invalkracht in regio Rotterdam. Het contact met dit is wijs is goed. De mensen zijn prettig en vriendelijk. De organisatie is ook top geregeld. Dit is wijs biedt vele mogelijkheden om mij verder te ontwikkelen in mijn functie. Het fijne voor mij is dat ik een combinatie kan maken tussen school (pabo) en werken bij dit is wijs. Ik kan gewoon mijn beschikbaarheid opgeven in de digitale portal en dit is wijs zoekt dan werk voor mij. Op die manier kan ik flexibel zijn in mijn werk. Ook kan ik op deze manier veel verschillende scholen zien en doe ik veel werkervaring op.
Pluspunten
Goede organisatie, prettige omgang
Een laagdrempelig bemiddelingsbureau met het oog op de medewerker.
Onderwijsassistent (huidige medewerker) –  bassscholen in Rotterdam22 maart 2018
Ik ben zeer tevreden over hoe ik vanaf dag nummer 1 behandeld en gewaardeerd ben.
Ik voel me gesteund en verhoord.
Ik krijg de mogelijkheid om verder te ontwikkelen op eigen tempo.
Ik vind het fijn want mijn contactpersoon komt zelf ook uit het onderwijs waardoor ze mij ook goed begrijpt.
En de cursussen die aangeboden worden sluiten aan mijn behoeftes om verder te ontwikkelen.

Fijn bedrijf...
Pluspunten
Contactpersoon altijd bereikbaar, heb een coach
Minpunten

Zie meer reviews over DIT IS WIJS

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DIT IS WIJS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over DIT IS WIJS gesorteerd op locatie