Reviews voor Docent (m/v) bij DIT IS WIJS

3 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 12 reviews
Fijne werksfeer met oog voor de werknemer
(Vak)Leerkracht (huidige medewerker) –  Rotterdam13 december 2016
via DITISWIJS heb ik op veel verschillende scholen veel verschillende lessen kunnen aanbieden. Ik hou van diversiteit en dit heb ik gekregen. Nadat ik als invaller aangenomen was kreeg ik dezelfde dag al een telefoontje voor een vast programma. Zo had ik mijn diversiteit in lessen, maar ook vastigheid voor leuke klassen voor het hele schooljaar. DITISWIJS heeft heel erg met mij meegedacht toen ik dit nodig had. Dit was een moeilijk punt in mijn loopbaan als leerkracht. Daarnaast heb ik verschillende trainingen kunnen volgen die ik zeer leerzaam en gelijk toepasbaar vond. Kortom een werkgever die aansluit bij de vraag die ik had qua werkzaamheden, een werkgever die luistert als dit nodig is en een werkgever die mogelijkheden biedt tot ontwikkeling. Ik werk nu al meerdere jaren voor DITISWIJS en hoop dit nog lang te mogen blijven doen.
Pluspunten
persoonlijke benadering, oog voor ontwikkeling
Jong, dynamische werkomgeving waar veel ruimte is voor eigen innitiatief
Docent (huidige medewerker) –  Rotterdam28 november 2016
Via Docentenmatch onderdeel van de DIT IS WIJS Groep ben ik aan het werk gegaan op een basisschool in Rotterdam. De recruiter die mij heeft aangenomen is mijn vaste contactpersoon. Dit werkt erg prettig. Ze is zelf ook werkzaam geweest op een school dus ze weet precies wat er binnen mijn werk allemaal gebeurt. Via het systeem geef ik mijn beschikbaarheid op en ben ik afgelopen periode aaneengesloten aan het werk geweest via hun. Op deze manier was ik in de gelegenheid om op een aantal scholen te werken waardoor ik verschillende ervaringen op kon doen.

Zie meer reviews over DIT IS WIJS

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DIT IS WIJS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over DIT IS WIJS gesorteerd op locatie