DIT IS WIJS Reviews

Goede ervaring, zou iedereen willen toewensen dat ze hier konden gaan werken, nee doe maar niet, dan is er nog werk voor mij.
Onderwijsassistent (voormalige medewerker) –  Rotterdam24 september 2018
Fijne organisatie, fijne meedenkende planners, goede cursussen die je ondersteunen in je werk en je kan altijd bij vragen of leermomenten contact opnemen met de coaches, die zijn echt super!!!
Pluspunten
Cursussen, coaches
Minpunten
ze zitten nog niet in mijn nieuwe regio (ben verhuisd)
Dit is wijs, is top
Document lichamelijke opvoeding (voormalige medewerker) –  Rotterdam18 april 2018
Ik ben in dienst sinds januari! Erg vriendelijk personeel en zoeken echt vacatures die bij je passen! En matchen je op deze manier aan een school. Zo heb ik een toptijd gehad op een school in Rotterdam. Dit was dus een hele goede match! Je kunt ze altijd bellen en helpen je wanneer nodig!
Heel fijn!
Onderwijsassistent (huidige medewerker) –  Breda en Rotterdam18 april 2018
Het werken bij Dit is wijs bevalt me erg goed. Ik ben nu al een tijd aan het werk op een leuke basisschool waar ik zelfstandig voor de groep sta ondanks dat ik onderwijsassistent ben. Ik word heel goed geholpen en ondersteund en het contact verloopt super! Het is flexibel voor jezelf en je wordt erg fijn behandeld. Ik ben heel blij dat ik voor Dit is wijs mag werken!
Betrokken en oog voor de werknemer.
Onderwijsassistent/ invalkracht (huidige medewerker) –  Rotterdam22 maart 2018
In Oktober 2017 ben ik voor dit is wijs gaan werken als Onderwijsassistent/ invalkracht in regio Rotterdam. Het contact met dit is wijs is goed. De mensen zijn prettig en vriendelijk. De organisatie is ook top geregeld. Dit is wijs biedt vele mogelijkheden om mij verder te ontwikkelen in mijn functie. Het fijne voor mij is dat ik een combinatie kan maken tussen school (pabo) en werken bij dit is wijs. Ik kan gewoon mijn beschikbaarheid opgeven in de digitale portal en dit is wijs zoekt dan werk voor mij. Op die manier kan ik flexibel zijn in mijn werk. Ook kan ik op deze manier veel verschillende scholen zien en doe ik veel werkervaring op.
Pluspunten
Goede organisatie, prettige omgang
Een laagdrempelig bemiddelingsbureau met het oog op de medewerker.
Onderwijsassistent (huidige medewerker) –  bassscholen in Rotterdam22 maart 2018
Ik ben zeer tevreden over hoe ik vanaf dag nummer 1 behandeld en gewaardeerd ben.
Ik voel me gesteund en verhoord.
Ik krijg de mogelijkheid om verder te ontwikkelen op eigen tempo.
Ik vind het fijn want mijn contactpersoon komt zelf ook uit het onderwijs waardoor ze mij ook goed begrijpt.
En de cursussen die aangeboden worden sluiten aan mijn behoeftes om verder te ontwikkelen.

Fijn bedrijf...
Pluspunten
Contactpersoon altijd bereikbaar, heb een coach
Minpunten
Intelligente mensen die met hun werknemers meedenken:
Invalkracht in het onderwijs. (huidige medewerker) –  Almere6 maart 2018
Wat een super bemiddelingsbedrijf is Dit Is Wijs! Ze zijn echt wijs, ze weten waar ze het over hebben en zijn doelgericht bezig. Ik heb een contactpersoon en een coach. Mijn contactpersoon heeft ook voor de klas gestaan en weet wat ik als werknemer nodig heb. Ik voel me gehoord en wordt gestimuleerd om het beste uit mijn zelf te halen. Mijn contactpersoon wilt ook graag weten hoe het is gegaan en of er dingen zijn waar ik tegen aanloop op mijn werk. Ik merk ook op, dat ik niet lang hoef te wachten op werk. Ik wordt vaak gebeld om in te vallen. Ik heb nu toevallig voor een langere tijd invalwerk aangeboden gekregen en ben zo blij! Het is belangrijk dat je plezier hebt in je werk en tevreden bent met je werkgever en dat ben ik zeer zeker.
En eerlijk is eerlijk ik heb nog geen medewerker, van Dit Is Wijs, gesproken waarvan ik dacht wat een naar persoon is dat (dit is echt niet slijmen, want ik heb ook voor twee andere bedrijven gewerkt en daar ging het er anders asn toe).
Bedankt, Dit Is Wijs!
Bedankt, Roy, Bastiaan, Harmke, Jeroen, Kristi, Daphne en Daniëlle.
Pluspunten
Behulpzaam, meedenkend, stimulerend en goed georganiseerd.
Minpunten
Nog niet gemerkt!
In overleg,passend,plezierig en betrokken.
Leerkracht (voormalige medewerker) –  Rotterdam13 november 2017
Ik heb ruim anderhalf jaar met vee plezier gewerkt voor Dit is Wijs.
In het begin veel losse dagen invallen en daarna voor langere periodes. Vanuit waar ik mijn nieuwe werkplek heb gevonden.
In goed overleg kreeg ik steeds passende klussen aangeboden. Passend bij mij en bij de scholen een invaller zochten.
Dit is wijs is binnen de uitzendbranche een goede werkgever. Je bent geen nummer maar een personeelslid. Er wordt echt naar je omgekeken als medewerker.
Pluspunten
Prettige werkgever.
Minpunten
Minder zekerheid vanwege uitzendcao.
Fijne werksfeer met oog voor de werknemer
(Vak)Leerkracht (huidige medewerker) –  Rotterdam13 december 2016
via DITISWIJS heb ik op veel verschillende scholen veel verschillende lessen kunnen aanbieden. Ik hou van diversiteit en dit heb ik gekregen. Nadat ik als invaller aangenomen was kreeg ik dezelfde dag al een telefoontje voor een vast programma. Zo had ik mijn diversiteit in lessen, maar ook vastigheid voor leuke klassen voor het hele schooljaar. DITISWIJS heeft heel erg met mij meegedacht toen ik dit nodig had. Dit was een moeilijk punt in mijn loopbaan als leerkracht. Daarnaast heb ik verschillende trainingen kunnen volgen die ik zeer leerzaam en gelijk toepasbaar vond. Kortom een werkgever die aansluit bij de vraag die ik had qua werkzaamheden, een werkgever die luistert als dit nodig is en een werkgever die mogelijkheden biedt tot ontwikkeling. Ik werk nu al meerdere jaren voor DITISWIJS en hoop dit nog lang te mogen blijven doen.
Pluspunten
persoonlijke benadering, oog voor ontwikkeling
Fijne werkgever!
Groepsleerkracht basisonderwijs (huidige medewerker) –  Rotterdam29 november 2016
Via DIT IS WIJS werken bevalt mij zeer goed! Er wordt naar mij geluisterd en ik merk dat er veel oog is voor mijn ontwikkeling. Zo krijg ik persoonlijke coaching en kan ik trainingen volgen. Dit is precies wat ik nodig heb! Op dit moment werk ik via DIT IS WIJS op een leuke basisschool in Rotterdam. Ik heb het hier super naar mijn zin! In het begin had ik vragen over de arbeidsvoorwaarden en het salaris. De medewerkers van DIT IS WIJS hebben altijd tijd voor me gehad en stonden me vriendelijk te woord. Overigens ben ik ook zeer tevreden over de arbeidsvoorwaarden. Ik krijg bijvoorbeeld volledige reiskostenvergoeding! Al met al een fijne werkgever!
Pluspunten
Persoonlijke benadering
Jong, dynamische werkomgeving waar veel ruimte is voor eigen innitiatief
Docent (huidige medewerker) –  Rotterdam28 november 2016
Via Docentenmatch onderdeel van de DIT IS WIJS Groep ben ik aan het werk gegaan op een basisschool in Rotterdam. De recruiter die mij heeft aangenomen is mijn vaste contactpersoon. Dit werkt erg prettig. Ze is zelf ook werkzaam geweest op een school dus ze weet precies wat er binnen mijn werk allemaal gebeurt. Via het systeem geef ik mijn beschikbaarheid op en ben ik afgelopen periode aaneengesloten aan het werk geweest via hun. Op deze manier was ik in de gelegenheid om op een aantal scholen te werken waardoor ik verschillende ervaringen op kon doen.
Snel een baan gevonden
Leerkracht basisonderwijs (huidige medewerker) –  Rotterdam28 november 2016
De kundige recruiters bij DIT IS WIJS hebben mij binnen een week aan een leuke functie als leerkracht geholpen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DIT IS WIJS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over DIT IS WIJS gesorteerd op locatie