Dirk Reviews

314 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 316 reviews
Je moet er tegen kunnen
Winkelmedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam7 augustus 2019
Hoge werkdruk, vooral voor de vakkenvullers. Er zijn veel structurele problemen op de werkvloer. Leidinggevenden verwachten dat je ondanks die problemen optimaal presteert en nemen je niet serieus als je hierover in gesprek wilt gaan en oplossingen aandraagt. Verder gedragen sommige leidinggevende en medewerkers, die al eind twintig of zelfs al dertiger zijn zich als kinderen. Hierbij kan je denken aan roddelen, treiteren en twerken onder werktijd. Als je hier tegen kunt dan zou dit de juiste werkplek voor jou kunnen zijn.
Leuk bedrijf maar het kan wat menselijker
Alround medewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn5 augustus 2019
Een hele hoge werkdruk. Je moet veel doen in korte tijd. Veel wisseling in managers, en elke manager heeft een eigen inzicht hoe het moet. Soms moet je doorwerken tot 23.00 uur terwijl je ingepland stond tot 21.30 uur
gezellige werknemers en actief
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Katwijk aan Zee31 juli 2019
de werknemers zijn op je eerste dag natuurlijk altijd lief maar als je hun een beetje leert kennen zijn ze de beste collega's

je bent actief bezig en hoeft dus op niks te wachten of je kan het natuurlijk zelf vragen/regeln

Rooster is iets minder duidelijk, wijnig afspraken over waarom je wel of niet wordt in gedeeld
Heel leuk om te werken binnen dit bedrijf
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Wassenaar23 juli 2019
Ik vond het supper leuk in het begin om hier te werken maar ik kreeg op en duur stage,s dus moet ik hier weg erg jammer.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Slecht uurloon
Het is daar vooral naast het hard werken heel gezellig en je ziet ook echt dag iedereen elkaar helpt ookal werk je bij een andere afdeling.
Vulploegmedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam20 juni 2019
Een typische dag bij mij op werk is dat ik gewoon mijn gewoonlijke kar pak en het begin te vullen.

Ik heb geleerd van de dirk om meer in mezelf te geloven dat ik meer kan dan ik denk.

Het moeilijkste van de baan is om in de koeling cel te vullen want het is daar heel erg koud. Na een tijdje in de cel te werken voel je je vingers niet meer.

Het leukste aan de baan is om mensen te helpen en ik vind het altijd leuk om mijn collega’s te zien die heel erg gezellig zijn
Pluspunten
Als je na 18:00 moet werken dat je lunch tot 5 euro word vergoed
Minpunten
Dat je in een koeling moet werken en het is daar heel koud
Verschrikkelijk
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Nederland14 juni 2019
Werken bij Dirk is verschrikkelijk, collega's zijn onaardig, leidinggevenden zijn verschrikkelijk. Ik werd amper ingewerkt en daarna klagen dat je te langzaam bent. Ik kreeg bijna geen uren en als je erom vraagt beloven ze van alles maar ze doen niks.
Pluspunten
Redelijk salaris
Minpunten
Schreeuwende leidinggevenden, geen prettige sfeer
Vulploeg medewerker (voormalige medewerker) –  Hardinxveld-Giessendam13 juni 2019
Vrij simpel werk waar je niet veel over hoeft na te denken. gezellig met collega's en sommige teamleiders.
Pluspunten
Korte werktijden
Minpunten
Te simpel werk voor lange uren
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Broek in Waterland2 juni 2019
Het is een winkel waar je veel voor doet en niet gewardderd word, na halfjaar stond je buiten met de reactie je bent te oud terwijl ik nog best jong was. Ze mogen wel eerlijk zijn na hun personeel,
Pluspunten
zijn er niet
Minpunten
Niet sociaal, sturen je zo weg zonder geldige reden.
Houden geen rekening met je
Kassa (voormalige medewerker) –  Amsterdam Centrum26 mei 2019
Ik weet niet waar ik moet beginnen. Dit was mijn eerste baantje ooit. Op mijn eerste werkdag voelde het alsof ik in diep water was gegooid zonder te kunnen zwemmen. Ik was pas 16 geworden en ze zette me achter een kassa zonder mij duidelijk in te werken. Een andere collega was niet komen opdagen, dus de leidinggevende was daarmee bezg en niet met mij. Verder tonen de Klanten geen begrip. Je zult vaak ombeleefde klanten krijgen maar als je daar wat tegen zegt wordt je aangesproken door je leidinggevende. Als je van dienst wilt ruilen doen ze moeilijk. Ze houden geen tekening met je beschikbaarheid. Ik heb school van 8 tot 3 en dat wisten ze en toch hadden ze me ingepland om 1 uur. Toen ik er wat van zei moest ik zelf iemand zoeken die voor me kon werken en anders moest ik toch opdagen. Wanneer je een probleem bij de kassa hebt en je je leidinggevende probeert te bereiken lukt dat niet. De kantine is klein en krab. Soms is er amper plek om te zitten. Wanneer het 1 seconde rustig is bij de kassa's wordt er geschreeuwd naar je dat ze je niet betalen om te zitten. Collega's zijn schijnheillig en roddelen achter je rug maar zijn lief tegen je gezicht, zelfs collega's van 30 of ouder doen dit! Wanneer je vakantie weken aanvraagt doen ze ook moeilijk. Vaak zeggen ze je beschikbaarheid af. Er zijn nauwelijks pluspunten behalve leuke collega's en te doen loon.
Pluspunten
oké loon
Minpunten
letterlijk alles
Gezellige en Leerzame werkplek voor zowel de beginnende als ervaren werknemers
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (huidige medewerker) –  Hengelo OV22 mei 2019
Leuke werkplek en leerzaam, je leert hoe je omgaat met klanten en met je andere collega's. Ook krijg je voor avondeten 5,- maaltijd vergoeding.
Pluspunten
Gratis Avondeten
Minpunten
Veel overwerken
Slecht
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 mei 2019
Verschrikkelijk slecht Nooit daar gaan werken, ze behandelen je slechf
Controlerende en corrigerende en gezellige sfeer.
Vulploegmedewerker en kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht Overvecht29 april 2019
Controlerende en corrigerende sfeer:
Wanneer je een dag niet kwam opdagen zonder het door te geven, werd er direct een telefoontje gepleegd of e-mail verstuurd met de vraag waarom je afwezig bent. Als je je werkbenodigdheden niet op orde had, werd je erop aangesproken en werd er gelijk gezorgd voor een vervangende oplossing. Als je geoccupeerd was met je smartphone, dan werd die na een paar waarschuwingen in beslag genomen en ga zo maar door...

Gezellige sfeer:
Aan het begin van mijn werkperiode was ik nogal gereserveerd en het was een kwestie van commandos opvolgen en mijn taken uitvoeren. Gezellige kletspraak deed ik niet uit mezelf, maar ik reageerde wel als iemand het wat socialer wou maken. Na een jaar voelde ik me eindelijk comfortabel genoeg om ook echt vrienden te maken en een positieve indruk achter te laten bij mijn medecollega's. De uitjes die werden georganiseerd zorgen er ook voor dat iedereen hechter word onder een meer informele omgeving/setting.
Saai en niet eerlijk tegen over de werknemers.
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Papendrecht17 april 2019
Het is nog al saai want je zit alleen maar achter een kassa en je maakt niet echt goed contact met klanten of collega's naar mijn gevoel.
Iedereen maakt wel eens fouten, dus ik ook, maar daar spraken ze me nooit op aan en als je niet weet wat je fout doet kan je het ook niet verbeteren.
Pluspunten
Minpunten
Ze zeggen niet op tijd dat ik iets fout gedaan heb of niet goed heb uitgevoerd.
Herhaald werk
Kassamedewerkster (huidige medewerker) –  Schiedam14 april 2019
Leuke werkomgeving. Als je je ziekmeld word er geen rekening met je gehouden en moet je alsnog komen.
Kassamedewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn9 april 2019
Omdat ik al zolang bij dirk werk geeft het wel aan dat het er goed is.
Erg leuke en gezellige plek om te werken en te leren.
Vulploegmedewerkster (huidige medewerker) –  Hengelo OV7 april 2019
De dirk is een erg goede plek als je op zoek bent naar een bijbaan in mijn geval. Het is er gezellig en het is niet stressvol. Ik zou eigenlijk geen minpunten kunnen noemen van deze bijbaan.
Al met al dus een prima plek om te werken!
Pluspunten
Gratis lunches, hoog salaris
Gezellig omgeving
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Nieuw-Vennep30 maart 2019
Ik vond Dirk van de broek een leuke bijbaantje. Ik heb daar 2 jaar met plezier gewerkt .
Pluspunten
Flexibele tijden
Minpunten
Overwerken
gezellig
Vakkenvuller/kassamedewerker (huidige medewerker) –  Schiedam27 maart 2019
leuk om te werken bij Dirk van den Broek. Gezellige collega's en je kan veel geld verdienen.
Pluspunten
Avondeten wordt betaald tot €5.00
Minpunten
lunch wordt niet betaald
kassamedewerker
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Maarssen25 maart 2019
Iedereen denkt dat die wat voorstelt. Ze zijn ee beetje egoïstisch. Mensen die daar lang werken spelen de baas over je. Je wordt echt niet goed betaald en t is erg zwaar. Hele korte pauzes
Pluspunten
....
Minpunten
Laag betaald
Gezzelige werkomgeving
caissière (huidige medewerker) –  Rotterdam15 maart 2019
Weinig uren , rommelig in het rooster. Geen doorgroeimogelijkheden en teveel collega’s
Pluspunten
Minpunten
Weinig uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.