Ik vond het een leuke baan rustig en kon het op me gemak doen maar laatste tijd werd ik minder ingedeeld op werk.
Pluspunten
Heel goed verzorgd en alles compleet zonder fouten
Minpunten
Geen min punten
Hele leuke tijd bij Dirk, helaas kan ik niet genoeg uren draaien.
Pluspunten
Het team en samen werken
Minpunten
De uren
Leuke werkomgeving met een hoge werkdruk. Ideaal om jezelf te profileren en te ontwikkelen.
je doet eigenlijk altijd een beetje hetzelfde het is niet zo moeilijk en je leert het snel.
Pluspunten
je krijgt altijd wat meer verdient
Minpunten
weinig ingeroosterd
Ik heb op het DC in bleiswijk gewerkt, er staat veelste veel druk op het personeel door bezuinigingen en de uitzendkrachten die niet hun werk doen. De teamleiders zijn verre van goed(als ze überhaupt aanwezig zijn. Je krijgt om de week je rooster, deze klopt 7 van de 10 keer niet van wegen slechte communicatie rond de afdelingen. Aka. Zoek elswaar.
Pluspunten
Fruitmand
Minpunten
Genoeg.
Goeie plek voor bijbaan. Maar zoals elke baan op oproepbasis, is het erg irritant om gebeld/geappt te worden om te komen werken, maar jaaa..
als je op de juiste tempo kan werken is het een baan voor jou
Ik werk er enkele maanden en ben er nu al klaar mee. De eerste maanden was het leuk; simpele taken, leuke manager, prettige collega's. later kwam er een nieuwe manager en ging de oude dus weg. De nieuwe manager was veel minder vriendelijk, naar mij in ieder geval. Ik werd op alles aangesproken en vroeg meerdere keren waarom ik kritiek kreeg op hetgeen wat ik deed, terwijl ik precies deed wat ze van mij vroeg. Een dag werd ik weggestuurd omdat ik een product kocht tijdens werktijd. Dit mag volgens onze regels en daarnaast maken alle andere leidingevenden hier geen probleem van. Ik heb hierna helemaal besloten om te stoppen bij dit bedrijf omdat de taken die je steeds krijgt erg vervelend zijn, er veel te veel van je wordt verwacht (bijvoorbeeld de hele supermarkt schoonvegen in je eentje met 1 bezem, binnen 20 minuten, terwijl iedereen er meer dan een uur over doet). Ik raad niemand aan hier te werken. Ook wordt je genegeerd als je meerdere uren wilt draaien. Ik werd maar voor 2-4 uur ingeroosterd (minimale werkafspraak was 4 uur) en ik had persoonlijk en op de beschikbaarheidssite aangegeven dat ik veel meer kon en wou werken. Dit werdt niet serieus genomen.
Ik vond de werkdruk te hoog en ik vindt dat ze helemaal niet zo vriendelijk zijn
The job relied a lot on being ambitious and taking initiative.
Erg schijnheilig bedrijf. Ik werk er nu 5 jaar en heb met verschillende leidinggevenden gewerkt. Je kan hier prima werken als bijbaan maar doorgroeien moet je twee keer overwegen. Is een erg langdradig proces waarbij je slecht wordt ondersteund. Je bent zeker niet de eerste prioriteit op dit gebied.

Cultuur in het filiaal is heel erg verschillend per filiaal. Filialen waar slecht management staat gaat het ook slechter en dit slaat over op de werksfeer in het filiaal. Naar mijn idee is er veel onrust op management niveau door een te kort aan (afdelings)managers. Veel managers vertrekken ook naar de concurrentie. Waardoor er veel filialen zijn met te weinig (goed) kader.

Daar waar het vroeger vaak nog een biertje werd gedronken na het werkt, wordt dit steeds minder gedaan. Met name oudere medewerkers geven aan dat Dirk niet meer de Dirk van vroeger is.

Als vulploegmedewerker leer je vrij weinig tot niks. Als teamleider kan je je ontwikkelen in leidinggeven en communicatie maar hier werd in mijn geval weinig begeleiding in gegeven. Maar per filiaal verschilt dit ook heel erg. Bij veel filialen ben je gewoon een vulploegmedewerker als teamleider.

Ik denk dat werken voor Dirk de eerste 4 tot 7 wel leuk maar dat je dan opzoek moet naar iets anders. met name tot je 22 is het leuk want daarna stijg je bijna niks meer in salaris.
erg gezellig team en je hebt leuke collega's. het is leuk om bij de dirk te werken want je hebt altijd wat te doen en de sfeer is fijn.
De Dirk was mijn eerste bijbaan. De werksfeer was gezellig en er was altijd wat te doen. Je krijgt goede salaris, omdat het vakantiegeld er gelijk in zit. Uiteindelijk was ik er wel weg gegaan doordat ziektes en afwezigheden slecht werden aangepakt, waardoor je vaak met minder mensen stond of geen vervanging kon vinden wanneer je zelf ziek was.
Pluspunten
Goede salaris
Minpunten
Bij ziekte moeilijk vervanging te regelen, moet je zelf regelen.
Mega leuk om meer te leren binnen het bedrijf en erg waren veel mogelijkheden om te variëren.
In het begin was het prima werken bij Dirk van den broek. Alleen later toen er een nieuwe bedrijfsleider kwam moest alles veranderen en toen zijn er best wat mensen weg gegaan
Ik werd zeer fijn verwelkomd. Ik werd goed geholpen in de begin fase en eerst goed rondgeleid. Ik werd op verschillende manieren getest zodat wanneer ik echt in dienst zou treden ik mijn baan optimaal kon doen en klanten ook zo goed mogelijk kon helpen.
Hele slechte sfeer. Er wordt slecht leiding gegeven. Altijd spanning en je kan nooit iets goed doen.
te weinig uitdaging gevonden in het aangeboden werk
Ik werkte bij de dirk als kassière en dat deed ik 10 uur in de week. Het is niet veel, omdat ik nog op school zit, maar ik ging er wel altijd heen met plezier. De collega's zijn aardig en de leidinggevende en locatie maneger zijn er altijd voor je. Wel is het vervelend dat je soms niet ingeplant word of juist veel en het schoonmaken wat er bij komt kijken is niet altijd fijn.
Ik vond het prima om te werken bij de dirk. Na twee jaar was het ook wel weer genoeg.
Heb een goeie teamverbanden en een sociale omgeving gecreëerd
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.