Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) Reviews

Een gezellige werksfeer
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Groningen14 juni 2016
Werken bij Dienst Uitvoering Onderwijs is interessant. Er is geen dag hetzelfde. Je weet niet wat voor soort klanten je aan de telefoon krijgt. Je krijgt vaak training on the job.
Pluspunten
training on the job
Een leuke baan
Receptioniste (voormalige medewerker) –  Enschede21 april 2016
een functie die mij op het lijf geschreven. ik heb er altijd met zeer veel plezier gewerkt.
Productieve en gezellige werkomgeving
Medewerker Klantenservice (voormalige medewerker) –  Groningen, GR7 september 2015
Ik was hier terecht gekomen via Randstad uitzendbureau. Vrij wel snel voel de ik me op me gemak op de werkvloer. Ik werd heel nettjes en collegiaal behandeld door mijn collega's. ik kon altijd alles bij hun informeren, omdat ik als uitzendkracht niet zo veel bevoegdheden had aan het begin. Ik hier geleerd alles over het aanvragen van studiefinanciering en de rechten en plichten van een student.
Pluspunten
je kon zelf je werktijden voor een groot deel zelf bepalen
Minpunten
...
Controleren van persoonlijke gegevens.
administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen18 november 2014
Prima werkgever. Nauwkeurig werk.Prettige werksfeer en management die er is voor het personeel.
Overheid
Medewerker Voortgezet Onderwijs (voormalige medewerker) –  Groningen12 april 2014
Bij DUO heb ik veel geleerd over het reilen en zeilen binnen een overheidsinstelling. Ook heb ik veel geleerd over de organisatie van het onderwijs in Nederland. Ik heb de wet- en regelgeving binnen het onderwijs leren kennen, en weet hoe een school haar administratie dient te voeren. Ik heb mijn werkzaamheden als zeer interessant en leerzaam ervaren.
Pluspunten
Interessante werkzaamheden
Minpunten
Bezuinigingen
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen21 maart 2014
Een leuke baan het verwerken van het formulier ov vergoeding buitenland. Het leuke er aan was dat het formulier erg uitgebreid was waardoor het een heel leuk formulier was om te verwerken en beoordelen
Een veelzijdige werkomgeving met veel leermogelijkheden.
Secretaresse (voormalige medewerker) –  Zwolle secretaresse8 mei 2013
Bij Dienst Uitvoering heb ik heel veel geleerd en onderandere hoe ik met planningen om moet gaan zoals de verhuur van de vergaderruimte, ingekomen en uitgaande post afhandelen, ik heb mee mogen kijken bij balie gesprekken, agenda beheer, archiveren, mee geweest naar bijeenkomsten, notuleren, nieuwe formulieren aanvullen en aanvragen, weekplanningen doorgeven aan collega's, telefoon aannemen en doorverbinden. Ik heb hele leuke collega's gehad bij DUO en heb hun ook veel om advies en raad gevraagd. Daar heb ik veel van geleerd. Ik vond het soms wel heel erg lastig om alle juridische formulieren te bestellen in verband met de codenamen. Ik vond het een erg leuke stageplek omdat het enorm veelzijdig werk is. Elke dag leerde ik nieuwe dingen en was ik ergens anders mee bezig. Ook kreeg ik voldoende ruimte om mijn school opdrachten af te ronden.
Pluspunten
Leuke collega's en daarom ook een goede werksfeer, goed verzorgde lunch en stage vergoeding.
Minpunten
Ik heb geen op- of aanmerkingen.
Goede werksfeer
Medewerker Bedrijfsadministratie (huidige medewerker) –  Groningen16 oktober 2012
Heel dynamisch bedrijf.
Grote afdeling met leuke collegas.
Pluspunten
flexibele werkgever
Minpunten
geen mogelijkheid tot vaste aanstelling
Goede leeromgeving met leuke collega's
Admin.Medewerker Diploma-erkenning & Legalisatie (voormalige medewerker) –  Groningen9 augustus 2012
De manier van werken op de verschillende afdelingen is natuurlijk verschillend, maar op de afdeling waar ik heb gewerkt krijg je de ruimte om je werk op eigen wijze te doen binnen de gestelde kaders.

Je hebt veel contact met internationale klanten
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden, veel vrijheid en leuke collega's
Minpunten
op dit moment geen mogelijheid tot vast werk
Productive afdeling en mede door het management een gemoedelijke sfeer.
Datatypiste. Verwerken van formulieren. (voormalige medewerker) –  Groningen13 juni 2012
Mijn ervaring bij DUO is alleen maar positief te noemen, zowel mijn ervaring met collega`s als met het management team.
Ik heb het daar heel goed naar mijn zin gehad.

4,5

Reviews over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) gesorteerd op locatie