Detailresult Groep Reviews

slecht voor personeel
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Velsen-Noord17 maart 2019
als je 1 minuut telaat inklokt word er een kwartier van je afgepikt ook al werk je een uur gratis wat ze vaak doen ook al is het niet waar
ook laten ze je vaak drie minuten voor eindtijd stoppen zodat ze weer 10 minuten van je kunnen afpikken
Goede sfeer
Orderpicker/magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn Sassenheim12 november 2018
Hard werken voor weinig geld Leuke collega's veel wisseling van personeel. Als je het in je hebt genoeg doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Verdienste
Uitstekende baan
Orderverzamelaar (voormalige medewerker) –  Velsen-Noord28 oktober 2018
Het is een leuke baan en goed te combineren met je studie. Er zijn leuke collega's aan het werk, waar je in de pauze een leuk gesprek mee kan voeren.
Pluspunten
Drinkwater
Minpunten
Hoge norm
Hard werken en veel gezeur
Operator productie bakkerij (voormalige medewerker) –  Apeldoorn14 juli 2018
Ik heb hier enkele jaren gewerkt als operator productie in de broodbakkerij in Apeldoorn.

De werkdruk is hoog, fysiek is het best zwaar en de ploegendienst (4 ploegen 4-4-4) is alles behalve sociaal. Voor je gevoel ben je alleen maar aan het werk, pauzes worden niet betaald en iets langer zitten is er niet bij. Als je in een week 40 uur aanwezig bent geweest werk je 5 dagen 7,25 uur per dag, wat je te weinig hebt gewerkt haal je in dmv ploegoverleg met een uur langer of eerder beginnen.
Zo heb je regelmatig dagen van 9 uur te pakken.

Qua werksfeer is het nooit lekker geweest in die jaren dat ik daar heb gewerkt, iedereen wil de baas zijn en dat is een probleem.

Het bedrijf zou er goed aan doen om te stoppen met de 4 ploegendienst, en iets te doen aan de werksfeer, alleen dan krijg je weer goed gehumeurde mensen die dan weer plezier kunnen krijgen in hun werk, dat ontbrak er nog wel eens aan bij veel mensen.
Of het desinteresse was weet ik niet, mensen waren vooral met elkaar bezig (in negatieve zin) maar niet met het product.

Na wat aanpassingen zou ik deze werkgever aanraden.
Pluspunten
Zelfstandig werken en verantwoordelijkheden krijgen
Minpunten
Ploegenrooster, werksfeer
Heel slecht bedrijf als je ziek bent tot onslag
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Velsen-Noord21 september 2017
Het is een heel slecht bedrijf als je zoekt bent.
Dan doen zij álles om je weg te krijgen dan pesten ze
Je wel weg
Pluspunten
Minpunten
Ga er nooit werken
Facturatie DC's
Medewerker financiële administratie (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 augustus 2017
Goed georganiseerd qua effectief werken, het vakgebied was echter gewoon niet mijn ding. Wel een goede manier om structuur aan te brengen in werk.
Pluspunten
Lekker eten in de kantine
Minpunten
Weinig begrip voor prive omstandigheden
slecht bedrijf
Chauffeur CE (voormalige medewerker) –  apeldoorn12 juli 2017
Ik kan niet veel goeds over dit bedrijf schrijven, mede door dat ik door het bewust toedoen van dit bedrijf, bijna, op het randje na, geheel arbeidsongeschikt ( invalide ) was geworden. Het bedrijf heeft lak aan veiligheid op de werkvloer, zodra het geld gaat kosten, daarnaast hebben zij ook lak aan de rij- en rust-tijden en leggen de verantwoording in zijn geheel bij de chauffeur zelf neer. Alles moet op tijd gereden worden, pauze's moeten onder het laden of lossen gedaan worden en mag blij zijn als je een bak koffie achter het stuur kunt drinken. Bij min-uren wordt men verplicht om 7 dagen in de week te rijden, of de min-uren worden bij vakantie-uren in mindering gebracht.
Het werken bij dit bedrijf valt niet te combineren met privé en prive-omstandigheden, uiteindelijk zal relatie met familie en vrienden stuk gaan lopen. Met dit bedrijf valt ook geen enkele afspraak mee te maken, bij voorbaat wordt je op allerlei manieren voorgelogen, en binnen 10 seconden worden de afspraken in zijn geheel gewoon niet nagekomen en men zullen hoog en laag beweren dat helemaal geen afspraken zijn gemaakt. ( zelfs als het op papier staat ).
De werksfeer is extreem onaangenaam, leidinggevende mensen worden aangesteld vanuit de werkvloer, echter zijn zij niet capabel genoeg om echt leiding geven en merkbaar dat het door vriendjespolitiek zijn aangesteld. Meeste leidinggevende zijn helaas ook de minst prettige en/of sociale collegae en hebben zichzelf omhooggewerkt met flinke dosis slijmen, liegen en bedriegen, en met door een keus te maken om collegae te kleineren. Dit is allemaal bekend
  meer... bij de directie en moedigen zulke werksferen aan.
Daarnaast wordt ook continue ( maandelijks ) gekort met de uren overuren of vergoedingen, en het is vreselijk moeilijk of worden nauwelijks of geheel niet hersteld. De loonadministratie is gevestigd in Sassenheim en mogen niet rechtstreeks benaderd worden door het personeel.
Ik wacht nog steeds op de uitbetaling van mijn overuren en mijn 800 vakantie-uren die mij nog steeds toekomen.
Pluspunten
blij dat ik er weg ben
Minpunten
spijt dat ik ooit op gesolliciteerd heb
Productieve en gezellige werk omgeving
Medewerker Handelscrediteuren (voormalige medewerker) –  Amsterdam14 juni 2017
leuk bedrijf en veel jonge mensen
er was veel te leren
Ballentent
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Bleiswijk2 juni 2017
Eerst is alles mogelijk en vervolgens worden de beste zelfs gedumpt
Pluspunten
Goede koffie
Minpunten
Te veel
Saai werk op een koude werkvloer, zonder sfeer. Wel goede arbeidsvoorwaarden en flexibiliteit
Orderpicker/magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Velsen-Noord28 december 2016
Het werk is heel saai. Ook is er totaal geen sfeer op de werkvloer en wordt er streng op je gelet. Iets te lang praten met je collega's en je krijgt het te horen. Communicatie met de teamleiders is lastig en luisteren niet vaak naar je. Verder goed salaris voor het robot werk dat je mag doen en ze zijn best flexibel qua werktijden, maar ik zou het niet aanraden om hier te gaan werken.
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Koude werkvloer, saai eentonig werk, geen goede communicatie tussen teamleiders en werknemers.
dynamic workplace
Bookkeeper/Administrator (voormalige medewerker) –  Amsterdam, the netherlands26 december 2016
Dynamic workplace
learned to improve my excel skills
management was fair
great co-workers
hardest thing was the tight deadlines but this also made it more exciting
completing the month end and year end reports on time
Pluspunten
great benifits
Minpunten
heating in building did not work well at the time
functieomschrijving
Financial Shared Services Center (voormalige medewerker) –  amsterdam30 november 2016
Verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de saldibalans, accounting files van balans en V&W- rekening en de uitvoering van het afsluitproces. In deze functie wordt er zorg gedragen aan de grootboekadministratie (uitgaven en inkomstenposten), waarbij er verantwoordelijkheid moet worden gedragen voor tijdige en betrouwbare financiële vastlegging.
leuke werkomgeving , de druk is hoog.
Afdelingsmanager (huidige medewerker) –  Hendrik-Ido-Ambacht22 november 2016
Op mijn huidige filiaal erg leuke tijd, met leuke collega's

De druk is wel erg hoog, in elke functie. Wat meer uitval dan wenselijk zou zijn.
Gezellige maar vooral soepele manier van werken
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Rotterdam6 november 2016
Gezellig filiaal en een hecht team. Je leert veel en je weet wat er van je verwacht word. Maak je een fout of gaat er iets niet helemaal lekker? Geen probleen dan help je elkaar om er voor te zorgen dat het wel soepel gaat. Dat is de manier hoe de Dirk werk en dat is de manier hoe wij werken.
Pluspunten
Valt over veel te praten
Minpunten
Ziekmelden gaat lastig
rot werk en rot teamleiders
order picker (voormalige medewerker) –  Bleiswijk3 november 2016
Teamleiders hebben nooit iets bereikt in hun leven en halen het genot uit het treiteren van medewerkers die ze niet mogen. Als je er iets van zegt zullen ze hun best doen je werk leven daar zo zuur mogelijk te maken. Ze gunnen je dan geen extra werk dagen, zetten je op de zwaardere paden zonder afwisseling. En in mijn geval gaan ze nog smoesjes verzinnen om je contract niet te verlengen. Ik kwam gewoon op tijd en de gemiddelde vulnorm haalde ik ook ruimschoots.

Tegen mij werd gezegd dat ik te oud was, en dus te veel zou kosten. (22 jaar). Daardoor werd mijn contract niet verlengt. Verscheidene vrienden van mij die er ook werkten, en diezelfde week ook een gesprek hadden werden wel gewoon verlengt terwijl ik dus nog expleciet had opgemerkt: "oh jammer, dus *vul enkele namen in* worden deze week dus ook niet verlengt".

gewoon al bij al een rot zooitje daar.
Pluspunten
Minpunten
koud, rot teamleiders, fulltime collega's daar hebben een IQ van een pinda
Collega's laten je in de steek.
Magazijnbeheerder / Coördinator Foodtainer (huidige medewerker) –  Velsen Noord8 oktober 2016
Teamleiding luistert niet naar issues van personeel.
Werk, dat voor twee man beschikbaar is, alleen gedaan moeten worden, maak daarom ook lange werkdagen.
Geen coördinatie tussen collega's, collega's gaan zonder reden eerder naar huis en laten je in de steek, waardoor je langer door moet werken, teamleiding doet hier niets aan.
Pluspunten
Minpunten
Ijskoude werkvloer, werkzaamheden zonder voorzieningen tegen de kou.
saai werk
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Velsen-Noord15 augustus 2016
Ik raad niet aan om hier te werken, het is eentonig en dus heel saai. Het is moeilijk om je vrije dagen aan te geven, want het moet daar gebeuren en kan niet via een mail.
Pluspunten
gratis avondeten
Minpunten
saai
Leren omgaan met de druk
Orderpicker/magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn, GE19 januari 2016
De vracht zal tijdig richting de winkels moeten. Hiervoor zal je de orders op tijd klaar moeten hebben. Een gezellige club jonge collega's, maar er is weinig samenwerking.
medewerker goederenontvangst
Medewerker Goederenontvangst (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn25 november 2015
Ben begonnen als orderpicker en later doorgegroeid naar de afdeling goederenontvangst.
Het ontvangen van goederen door de pakbonnen te controleren en fysiek de artikelen op aantallen THT en breuk daarna de artikelen in melden en de pallet van een sticker voorzien.
Het in melden van nieuwe artikelen en uit melden van de artikelen die uit het assortiment gaan.
Het op orde houden van het magazijn door artikelen te verplaatsen.
Contact opnemen met voorraadbeheer als er iets niet klopte met een artikel.
Het improviseren met de ruimte in het magazijn als er heel veel pallets van het zelfde binnen kwam bijv. 3 vrachtwagens vol met toiletpapier 3x76 pallets.
stellingen opnieuw inrichten door er vakken bij te maken of groter te maken.
Verdelingen in zetten voor de winkel en verwerken.
Retouren uit de winkels verwerken en ontlasten.
Collega's inwerken.
Verder alles wat er in een magazijn gedaan moest worden.
Dit alles heb ik geleerd door collega's en door het te zelf doen.
Ik kan goed met collega's samenwerken.
Het lastige van mijn baan was als het heel hectisch is en iedereen wat wilde weten.
Het leuke aan mijn baan was dat ik zelf mijn dag in kon vullen en er voor zorgde dat alles af was in de periode waar dit in moest.
Met de mensen die boven mij stonden kon ik goed overweg als er iets aan de hand was kon ik daar altijd terecht.
Pluspunten
Was lekker dicht bij en kon mijn eigen dag indelen.
productieve sfeer met gezellige collega's
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Bleiswijk, ZH24 oktober 2015
De sfeer is vanaf dag 1 altijd goed geweest, gezellige collega's en zeer vriendelijke leidinggevende.

Ik heb hier geleerd dat een goede en ontspannen werksfeer zorgt voor een goede productiviteit en ook heb ik geleerd dat ik graag in een bedrijf zou willen doorgroeien.

Ondanks sommige kleine vormen van miscommunicatie vond ik wel dat er vanuit de directie en directe leidinggevende goed met situaties werd omgegaan.

ik voelde me erg fijn tussen mijn gezellige collega's.
een heel mooi team met verschillende culturen maar allemaal de kracht van eenheid en de gedachten we gaan er samen wat moois van maken.

het was soms wel eens lastig om de targets te halen op het moment dat er een technisch probleem was.

het leukste van de baan was dat ik mijn energie er lekker in kwijt kan en ik mede er voor mocht zorgen dat de productielijn vloeiend doorloopt.
Pluspunten
gezellige goed verzorgde kantine

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Detailresult Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,9