Derec
Toen ik bij Derec terechtkwam zat ik nog in de afronding van mijn opleiding tot tweedegraads docent wiskunde. De recruiters namen de tijd voor mij en hebben goed naar mijn wensen geluisterd. Zo kon ik werken en leren via Derec goed combineren. Inmiddels bevoegd en al een tijdje via Derec aan de slag! Super tevreden!
Pluspunten
Veel persoonlijke aandacht
Tijdens de periode dat ik op zoek was naar een baan als leerkracht basisonderwijs, kwam ik bij Derec terecht. Ik solliciteerde op de functie leerkracht bovenbouw en had binnen een dag contact met een van de recruiters van Derec. Zij zijn snel voor mij aan de slag gegaan en voor vragen waren ze makkelijk te bereiken. Zij hebben mij aan een leuke baan geholpen waar ik nog met veel plezier werk!
Pluspunten
Snel
Ga je via Derec aan de slag, dan kun je rekenen op een persoonlijke benadering. Ze denken met je mee, zijn flexibel en kunnen je een mooie baan bieden. De recruiters zijn vriendelijk en relaxt.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Derec. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
Reviews over Derec gesorteerd op locatie