Dept Reviews

Een heel inspirerende, gemotiveerde en jonge werkomgeving.
Digitale marketing consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam19 februari 2019
Dagelijks ga ik met een lach naar het werk en aan de slag voor de meest gave klanten. Ik leer elke week nieuwe dingen van zowel Nederlandse als internationale collega's. Zo is het mogelijk om continu door te ontwikkelen als persoon en als werknemer naar de functie die je ambieert.

De bedrijfscultuur is erg persoonlijk & work hard, play hard. Iedereen is gelijk en wordt gewaardeerd om wat hij/zij doet. Zo kom je net zo makkelijk in contact met de directie als met alle andere collega's. Dit is een prettige manier van samenwerken. Naast hard werken wordt veel tijd en energie gestoken in borrels, feestjes, barbecues, wintersport en dergelijke. Een fantastische omgeving om in te werken.
Pluspunten
Zeer inspirerend, continu strevend naar verbeteringen & gezellige borrels.
Minpunten
Je moet baas zijn van je eigen agenda.
Platte organisatie waar hard werken en informaliteit hand in hand gaan
Social advertising consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam19 februari 2019
Ik ben op dit moment zo'n 4 maanden werkzaam bij Dept als een social advertising consultant. De informele werksfeer in combinatie met een hard werkende mentaliteit geeft me elke dag motivatie om naar mijn werk te gaan. Al met al enorm naar mijn zin.
Pluspunten
Lunches, buiten werk activiteiten
Minpunten
Moeilijk bereikbaar kantoor in Amsterdam
Coming together, achieving.
Marketing (huidige medewerker) –  Amsterdam19 februari 2019
The best thing Dept does out there is that they create a sense of solidarity. The culture is so strong, and relationships shaped could last forever.
Of course this has an impact to the work itself, as everybody is more willing to go the extra mile.
Fresh, digital mindset adds to the experience. Dept takes care of its employees, by providing the best working conditions. That way distractions are minimised to the minimum, and all you have to care for is the quality of work.
Pluspunten
Working conditions (lunch, snacks, video games, table games, hospitality team that can even take care of your mail)
Minpunten
Working from home might be a bit difficult sometimes
Gezellige werksfeer met veel doorgroeimogelijkheden
Digital Marketing Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam7 februari 2019
Dept is een jong en innovatief digital marketing agency met een gezellige informele werksfeer!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, informele sfeer
Minpunten
Werkdruk
Dept
Digital Marketing Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam13 januari 2019
Dept is een van de hardst groeiende digital agency van Europa. Dept loopt voorop op het gebied van digitale innovatie. Als je ergens iets wilt leren, dan kun je het hier. Volop doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden, werksfeer, kantoor faciliteiten
Minpunten
werkdruk kan hoog zijn
Snel groeiend bedrijf met veel uitdaging, kansen en doorgroei mogelijkheden.
HR Assistent (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 januari 2019
Leuk jong bedrijf. Awardwinning bedrijf met leuke benefits.
Gaaf digital agency
Account Manager/Sales (huidige medewerker) –  Rotterdam, Netherlands31 december 2018
Dept is een gaaf en snel groeiend agency met leuke mensen, een fijne cultuur en veel leer en groeimogelijkheden. Je kan werken in de verschillende kantoren in Nederland (Rotterdam, Amsterdam), wat zorgt voor afwisseling. Ook organiseert Dept mooie feestjes en uitjes zoals een wintersport en het jaarlijkse festival.
Pluspunten
Vrijheid, feestjes & uitjes
Minpunten
Werkdruk
Leukste agency
Accountmanager (huidige medewerker) –  Rotterdam28 december 2018
Mooi bedrijf met slimme mensen. Betrokken management, veel leuke uitjes en een steile leercurve.
Pluspunten
Uitgebreide lunch, veel activiteiten, opleidingsmogelijkheden, slimme collega's
Minpunten
Werkdruk kan hoog zijn
Definitie van work hard play hard
Marketing automation consultant (huidige medewerker) –  Rottedam3 december 2018
Geen dag is hetzelfde wanneer je werkt bij Dept. Je krijgt de kans om te werken voor de grootste merken en je hebt alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en zo door te groeien binnen het bedrijf. Voor al dit harde werk word je natuurlijk beloont. Deze beloning zie je terug in de mogelijkheden aangeboden door Dept en daarnaast ook in de tofste feesten en uitjes. Denk hierbij aan de jaarlijkse wintersport en het Dept festival.
Pluspunten
Veel doorgroeimogelijkheden en vrijheid
Minpunten
Er is een hoge druk aanwezig
Fantastische werkgever
Brand Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam23 oktober 2018
Als je van snelheid houdt, moet je bij Dept zijn. Het bedrijf groeit als kool en dat voel je aan alle kanten. Iedereen zit vol energie en wil knallen. Regelmatig popt de champagne open om weer een nieuwe klant, award of iets anders te vieren. Bij Dept werk je internationaal met veel jonge, talentvolle collega's. Elke week gratis bootcamp, dagelijks heerlijke lunch, vrijdagmiddag gaat de bar open en alsof dat nog niet genoeg is hebben we ook nog de jaarlijkse wintersport en het Dept Festival (+ weekend). Do I need to say more? Het is hard werken, dat zeker, maar je krijgt er zoveel voor terug. Ik zou niets anders willen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dept. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over Dept gesorteerd op locatie