Deltion College Reviews

Gezellige team
Medewerker (voormalige medewerker) –  Gemeente Zwolle13 januari 2019
Dit onderwijs instelling was echt een leuke en gezellige school waar je met verschillende afkomsten te maken had je gaat volwassen de Nederlande les onderwijzen terwijl ze geen woord Nederland spraken verder waren de onderwijzers een kleine maar hechte team waar we samen mee konden werken en het echt geweldig samen
Pluspunten
Samen luchen
Professioneel informeel
Docent muziek (huidige medewerker) –  Zwolle20 mei 2018
Tot op heden ervaar ik een goede sfeer binnen het deltion, voldoende mogelijkheden tot begeleiding en ontwikkeling als docent. Goede arbeidsvoorwaarden.
goede collegae
Senior docent Zeevaart (voormalige medewerker) –  Zwolle8 mei 2018
balans werk/privé was ver te zoeken, goede sfeer in het onderwijs team
Pluspunten
kerstfeest
Minpunten
erg lange werkdagen
Een prettige, sociale werkgever in een dynamische omgeving
Marketing en communicatie (huidige medewerker) –  Zwolle13 maart 2018
Een prettige, sociale werkgever in een dynamische omgeving. Durf te dromen maar durf ook vooral te doen! Er wordt geluisterd naar jou als persoon en je werkt écht samen. De werkzaamheden/druk kan soms veel zijn maar het is altijd divers. Verder moet je als individu prive/werk ook zelf kunnen sturen.

De campus is heel groot maar je weet al snel je weg te vinden, er zijn heel veel voorzieningen waar je gebruik van kunt maken. Diverse eetlocaties, spotlocatie, beauty etc. Daarnaast zijn er vaak evenementen of sprekers op het plein, daardoor leeft het echt. En is het soms een wereld op zich!
Naast de algemene ruimtes en voorzieningen zijn er hele mooie praktijkruimtes waar de studenten echt hun kwaliteiten en kennis kwijt kunnen.
Pluspunten
Prima voorwaarden, veel extra's (vakanties, fietsplan, gratis sporten, bibliotheek etc), hele fijne cultuur, gigantische organisatie maar voelt klein en vertrouwd.
Grote mate van bewegingsvrijheid in een uitdagende omgeving
Leraar (huidige medewerker) –  Zwolle7 maart 2018
Grote vrijheid in vormgeving taak. Prettige samenwerking met teamleden en diensten. Mooie campus. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, als bijvoorbeeld gebruik van sportfaciliteiten, scholingsmogelijkheden en regelmatig boeiende sprekers in het kader van ondernemerschap. Tevens mogelijkheden om vaardigheden in te zetten die vanuit een master zijn ontwikkeld in het Masternetwerk. En als je onder de 35 jaar bent worden er regelmatig leuke bijeenkomsten georganiseerd door Young Deltion. Wat mij betreft a great place to work.
Pluspunten
Masternetwerk, Young Deltion, ondernemende sportieve school.
Met een glimlach op de fiets naar school (het werk!
Leraar (huidige medewerker) –  Zwolle7 maart 2018
Deltion is een zeer prettige werkomgeving. Ondanks dat het een grote school is, voelt dat door je persoonlijke werkomgeving (bijv. het onderwijsteam) niet zo. Er is genoeg ruimte om jezelf te ontwikkelen en daarnaast je talenten in te zetten. Ik werk er met veel plezier en stap iedere dag met een lach op de fiets, een nieuw onderwijsavontuur tegemoet.
Pluspunten
Uitdagende en veelzijdige werkomgeving; persoonlijke ontwikkel mogelijkheden, gratis sporten voor medewerkers en leerbedrijven waar je voor een lage prijs heerlijk kan eten.
Sociale werkgever, leuke collega's, mooie werkomgeving
Secretaresse (huidige medewerker) –  Zwolle7 maart 2018
Je krijgt alle ruimte, wordt zelfs aangemoedigd om jezelf te blijven ontwikkelen. Alles is mogelijk. Heel sociale werkgever, leuke collega's, goeie sfeer. Goede (gratis) sportvoorzieningen.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Lagere beloning dan in bedrijfsleven
Betrokken collega's en school.
Docent (huidige medewerker) –  Zwolle7 maart 2018
Ondanks grote omgeving, kent men elkaar. Niet alleen de student, maar ook collega's.

De balans tussen werk-prive is iets waar je vooral zelf invloed op hebt. Wat mooi is binnen het Deltion is dat er zo ontzettend veel opleidingsmogelijkheden zijn. Zo ook cursussen hoe om te gaan met je tijd bijvoorbeeld zodat je minder stress ondervindt, mocht je daar gevoelig voor zijn.

Pluspunten:
Attenties op speciale dagen. Dag van de leraar, Pasen, Sinterklaas, Kerst(markt) etc. Fruit op de teamkamers, korte lijntjes en geen gevoel van hiërarchie. Ik voel mij bijvoorbeeld vrij om bij de directeur langs te lopen voor een kop koffie.

Minpunten:
Taak / tijdverdeling is iets waar je zelf voor moet waken. Door management wordt weleens onderschat hoeveel tijd je ergens aan kwijt bent. Helemaal als betrokken docent / medewerker. Geen salaris naar functioneren, maar naar vorig salarisstrook.
Pluspunten
Gratis fruit, attenties op speciale dagen, korte lijntjes, geen gevoel van hiërarchie.
Minpunten
Te weinig tijd voor taken.
prima werksfeer, leuke collega's
Docent Omgangskunde (voormalige medewerker) –  Zwolle6 juli 2017
Prettig gewerkt. Veel vrijheid bij de invulling van de lessen, goed overleg tussen de verschillende disciplines.
Mooie organisatie!
HR Adviseur (voormalige medewerker) –  Zwolle19 januari 2017
Deltion is een fijne werkgever, waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling!
De campus is zeer inspirerend en de sfeer in het team waar ik in werkte was erg prettig.
Pluspunten
Mooie campus
Positieve en stimulerende werkomgeving
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Zwolle7 september 2016
Het was altijd fijn om stage te lopen bij het Deltion College. De collega's waren altijd bereid om mij te helpen en mij op de juiste weg te sturen als dit nodig was. Ik had veel vrijheid in het plannen van mijn taken.
Pluspunten
Fijne werkomgeving en vrijheid in het uitvoeren van mijn taken.
Minpunten
Geen betaalde lunch.
coach
Coach (huidige medewerker) –  Zwolle, OV7 januari 2015
Ik begeleid MBO studenten die vraagstukken hebben rond persoonlijke ontwikkeling, verwerken van emoties, versterken van draagkracht, zingevingsvraagstukken, stressreductie, balans school/prive. ect.

Tevens begeleidt ik de intervisiegroep van coaches

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Deltion College. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Deltion College gesorteerd op locatie