Delta-N Reviews

Hier staat de mens boven de cijfers
Consultant (huidige medewerker) –  Den Haag14 maart 2018
Delta-N is een overzichtelijke organisatie waar de lijnen kort zijn. Je wordt als persoon echt gewaardeerd voor het werk dat je doet en jouw rol in de organisatie. Ook heerst er een ontspannen sfeer met leuke collega's. Samenwerken, elkaar dingen gunnen en geen onderlinge competitie zijn enkele kenmerken die mij aanspreken.

Je krijgt alle ruimte in de organisatie om je te ontwikkelen, al dien je daar soms wel zelf het initiatief in te nemen.
Pluspunten
Samenwerking, open cultuur
Minpunten
Ontwikkeling hangt af van eigen initiatief
Top werkgever!
Consultant (huidige medewerker) –  Den Haag1 maart 2018
De afgelopen twee jaar zijn voorbij gevlogen! Nog steeds ga ik elke dag met veel plezier naar mijn werk. Ik werk aan mooie projecten, kan mij goed ontwikkelen en heb leuke collega's!
Pluspunten
Mooie projecten, leuke collega's, relaxte sfeer
Minpunten
IT Organisatie waar nieuwe IT cloudtechnologie en de medewerkers centraal staan
HR medewerker (huidige medewerker) –  Den Haag8 februari 2018
Het mooie aan Delta-N is dat zij groot genoeg zijn om als serieuze IT partij in de markt gezien te worden. Voor de medewerkers is Delta-N klein genoeg om als individu gehoord te worden. Je kan zelf invulling geven aan je loopbaanstappen en er is volop ruimte om invloed uit te oefenen op zaken die jij belangrijk vindt.
Het is een organisatie waar het plezierig werken is. Collega's gaan informeel met elkaar om en de kwaliteit van de dienstverlening is hoog.
Ik vind het een stimulerende werkomgeving waarin je uitgedaagd wordt en waar kennisdeling erg belangrijk wordt gevonden.
Pluspunten
Veel ruimte voor professionele ontwikkeling
Minpunten
Geen kantinedienst, je moet zelf je brood meenemen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Delta-N. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over Delta-N gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Delta-N gesorteerd op locatie