DekaMarkt Reviews

128 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 129 reviews
gezellige werksfeer
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Haarlem2 juni 2018
gezellige collega's en leuke werksfeer. ik werk altijd hard in de deka en heb het dan ook bijna altijd naar mijn zin, echter zie ik geen kans tot ontwikkeling in dit werk.
Pluspunten
gezellige werksfeer
Minpunten
korte dagen
Gezellige collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Haarlem18 mei 2018
Iedereen wordt gelijk behandeld en er wordt ook naar jou mening geluisterd. De collega's kunne het allemaal prima met elkaar vinden. Iedereen wordt bij betrokken en dat is hartstikke fijn. De bedrijfsleider en leidinggevende heeft een luisterend voor ons.
Pluspunten
betaalde avondeten
dekamarkt revieuw
Vakkenvuller/Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Krommenie16 mei 2018
dekamarkt is een hele goeie bijbaan om even snel wat bij te verdienen als 15 jarige
rommelig
kassa medewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem14 mei 2018
onregelmatig werk. je bent nooit op tijd klaar als je tot het einde van de dag moet werken. weinig empathie van leidinggevenden.
Pluspunten
redelijk goed salaris
Minpunten
weinig empathie
Oplossingsgericht denken
Bezorger (huidige medewerker) –  Heemskerk18 april 2018
Aangezien ik het enige echte contact met de klant heb, ben ik het aanspreekpunt en dien ik problemen voor de klant op te lossen. Natuurlijk krijg je soms klanten die een probleem hebben wat lastig of niet op te lossen valt, en toch is het dan een uitdaging om deze klant met een tevreden gevoel achter te laten. Klanttevredenheid staat bij mij zeer hoog in het vaandel en dit maakt ook dat ik deze baan erg leuk vind.

Verder vind ik het prettig om op 1 lijn met mijn collega's en mijn baas op kantoor te staan. Zij waarderen de informatie die ik lever en de moeite die ik erin stop om de klant zo tevreden mogelijk te krijgen. Hierdoor kreeg ik veel verantwoordelijkheid, iets wat ik belangrijk vind voor mijn persoonlijke ontwikkeling.
Pluspunten
Fijne werktijden
Minpunten
Weinig tot geen evaluatiesessies
Het Loon
Assistent Versafdeling (voormalige medewerker) –  Krommenie15 maart 2018
De grootste minpunten waren, amper doorgroeimogelijkheden en dat ik met 160 uur in de maand maar 700,- netto verdiende..
Pluspunten
Collegialiteit
Minpunten
Loon
Broodafdeling en vakkenvullen
Brood en banketbakker (voormalige medewerker) –  IJmuiden1 maart 2018
Toen ik 16 werd ben ik begonnen met werken bij de dekamarkt. Na een tijdje mocht ik werken bij de broodafdeling. Het was een prima bijbaantje naar de middelbare school.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
Laag uurloon
Erg fijn gewerkt hier
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Apeldoorn27 februari 2018
Ik heb bij deze Dekamarkt erg fijn kunnen werken, gezellige sfeer met fijne collega's en leidinggevenden. Doorgroei is mogelijk, maar na twee jaar moet je weg (zoals het nu geregeld is), want er worden (bijna) geen vaste contracten aan jongeren gegeven.
Pluspunten
Avond eten wordt terugbetaald, goede sfeer, goede werkgever-werknemer relatie
Minpunten
geen vaste contracten, winkel is enigzins verouderd
heerlijke werkomgeving voor menigeen
Cassierre (huidige medewerker) –  Heemskerk24 januari 2018
Na 17 jaar alle facetten op de werkvloer mogen bekijken. Vanaf de boetiek tot aan de administratie. Een heerlijk bedrijf om te werken. heb er veel geleerd en gedaan. Maar nu wordt het voor mij tijd om iets anders te gaan doen. Ikzelf kan er niet meer verder.
Pluspunten
alles in overleg mogelijk
Minpunten
ze kunnen me niets meer bieden
Veel te weinig werk
Versmedewerker (voormalige medewerker) –  Koog aan de Zaan15 januari 2018
Ik solliciteerde voor een baan bij Dekamarkt in de hoop genoeg bij te verdienen om nog wat leuke dingen te kunnen doen. Ze gaven mij een baan voor 6 uur per week met eentonig en saai werk op de versafdeling. Elke dag moest ik precies hetzelfde doen en werkte ik maar 2 uur. Geen mogelijkheden om meer te werken dus toen ben ik maar gestopt.
Fijne werksfeer, flexibele werktijden
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Santpoort-Noord14 januari 2018
Vond het fijn om te werken, leuke collega’s en een fijne werksfeer. Voor werknemers die er langer werkten mochten soms ook de leiding overnemen.
Pluspunten
Zondag dubbel betaald
Minpunten
Soms problemen met de planning
mijn gehele ervaring
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Enkhuizen13 december 2017
Als ik een hele dag moest werken, had je gewoon 3 keer een pauze. De hoofdcassiere bepaalde je pauzetijden (niet de lengte).
Ik heb geleerd dat ik niet mijn hele leven achter de kassa wou zitten. terug tellen en snelle handelingen met de klant.
Eigenlijk konden al de collega's wel opschieten met onze bedrijfsleider alleen de laatste 4 maanden dat ik daar werkte kregen wij een andere bedrijfsleider n daar kon ik het niet zo goed mee vinden.
We werken met z'n alle op niet dezelfde dagen dus de ene keer werkte ik met volwassenen en de andere keer met de jongere
Op zich vond ik de baan niet moeilijk maar had het wel moeilijk met de uren die er gewerkt werden.
Het leukste van deze baan was dat je een beetje zelf kon bepalen wat je deed. Als er dan weinig klanten waren kon je gewoon de winkel in.
Pluspunten
overdag werken
Minpunten
kreeg op het laatste gedeelde echt heel weinig uren
Klantenherkenning en een goed salaris.
Horecamedewerkster (huidige medewerker) –  Haarlem Noord4 december 2017
Grotendeels werk ik 4 uur op een dag waarin ik achter de kassa sta, alles schoon houd en bij vul waar het nodig is. Ik maak verse gerechten voor de mensen en sluit af aan het einde van de dag.
Het leuke van de baan is dat je vaste klanten hebt die je gaan herkennen op ten duur, waardoor je ook met plezier werkt.
Het moeilijk aan de baan is dat ik vaak voor mensen op moet draaien, omdat er weer eens een keer iemand niet kan of op komt dagen. Er word niet echt vriendelijk gevraagd of je wilt invallen, het is meer zoiets van: "Je komt maar", "je hebt geen keuze, want niemand anders kan" of "Doe je best". Als je vrij wilt vragen word er moeilijk gedaan over de roosters.
Pluspunten
Klanten, collega's
Minpunten
Vrij vragen, niet gewaardeerd
eerste echte baan fulltime
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  divers Noord-Holland11 november 2017
Een mooie opstap geweest. veel geleerd, veel ervaren. van minifiliaal naar grote supermarkt
Goed salaris, slecht management en weinig collegialiteit
Allrounder horeca (voormalige medewerker) –  Apeldoorn Vlijtseweg11 november 2017
Salaris en arbeidsvoorwaarden prima geregeld (toeslagen voor werken in het weekend), maar veel beloven en weinig nakomen. Je bent een nummer en moet bij voorkeur ja knikken en niet teveel eigen ideeën hebben of aangeven dat dingen anders/beter kunnen. Slechte, incompetente leidinggevende, is overgeplaatst naar andere vestiging (terwijl ze ronduit lui was en geen verstand van zaken had).
Minimale personeelsbezetting, niet efficiënt (ook niet klantvriendelijk).
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Slecht management
gezellige sfeer
Kassamedewerker (huidige medewerker) –  Egmond-Binnen10 november 2017
een dag bij Dekamarkt is meestal om niet te vergeten gebeurd altijd wel wat, en dat houd het werken leuk en gezellig want je zit met collega's van rond je leeftijd en kan goed praten met iedereen. heb vooral geleerd om netjes en beleefd te zijn, en het beleefd blijven naar sommige klanten toe was af en toe wat moeilijk maar inhouden gaat prima.
De collega’s zijn top alleen ze roosteren je in als ik aan geef niet te kunnen
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Santpoort-Noord7 november 2017
Als ze zich gewoon netjes aan de regels houden is het een top bedrijf om te werken
Pluspunten
Gezellige collega’s
Minpunten
Houden zich niet aan de afspraken
productieve werkomgeving.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard6 november 2017
ik heb gewerkt in de branche; vakkenvullen en brood en banket.
Gezellige collega's en een prettige werk sfeer
Caissière (voormalige medewerker) –  Beverwijk2 november 2017
Ik heb super veel geleerd van andere collega's en er was altijd een gezellige sfeer. Je kon altijd alles vragen en fouten maken was niet erg zo lang je er maar van leerde.
Pluspunten
Ze waren heel begripvol.
Minpunten
Soms door de drukte weinig overzicht
N
Kassa en winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Haarlem30 oktober 2017
Leuk maar niet genoeg betaalt vvvbcdhbvcdghvcdsfgvcsfvcdd
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
Saai
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DekaMarkt. Onze community staat klaar om te antwoorden.