DekaMarkt Reviews

134 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 135 reviews
Niet erg leuk
Broodafdeling (voormalige medewerker) –  Haarlem21 oktober 2018
Als je te langzaam werkt ontslaan ze je gelijk, je krijgt geen kans je te verbeteren. Wel een leuk team.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Saai
Gezellig werksfeer en leuke collega's
Verkoopmedewerker KW (huidige medewerker) –  Apeldoorn24 september 2018
Ben hier in 2015 begonnen als hulpkracht en sinds begin 2018 doorgegroeid naar verkoopmedewerker. ga altijd met plezier naar mijn werk toe. de sfeer onderling met andere medewerkers is altijd goed. en we weten ook altijd wel wanneer het iets minder gezellig moet zijn en we harder door moeten werken.
Pluspunten
Als je moet avond eten krijg je dit vergoed
Minpunten
het hoofdkantoor kan soms moeilijk doen over bepaalde dingen
Geen dag hetzelfde, altijd leuk en gezellig
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Almelo20 september 2018
Geen een dag is hetzelfde. Als bezorgservice team konden wij heel goed met elkaar overweg. Heel leuk team waar je in terecht komt. Heel flexibel en in overleg is er veel mogelijk.
Als orderpicker ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van de orders, het compleet maken en alles klaarzetten voor de bezorgers. Je hebt vrij veel contact met klanten, zowel in de winkel als met de klanten die bestellen.
Het is wel zo dat je vaak onregelmatige uren hebt (wegens aantal orders voor desbetreffende dag), het kan een voordeel, maar ook een nadeel zijn.
Leiding is heel leuk, zowel op de bezorgservice zelf, als in de winkel. Collega's staan altijd ervoor open om je te helpen.
leuke collega's
Versmedewerker (voormalige medewerker) –  Hoorn12 september 2018
ik mocht meesstal de koeling vullen, spiegelen. ik vond het niet meer leuk worden omdat ik iederkeer het zelfde moest doen
Pluspunten
korte dagen
Minpunten
het zelfde doen elke keer
Vakkenvullen
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Haarlem Noord3 september 2018
Ik was elke keer blij als mijn shift erop zat, want zo leuk is het vakkenvullen niet..
leuk en gezellig hard werkend team
Bezorgster (huidige medewerker) –  Hillegom12 juli 2018
Ik heb het heel erg naar mijn zin bij de dekamarkt. Het is een leuk team.
gezellige werksfeer
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Haarlem2 juni 2018
gezellige collega's en leuke werksfeer. ik werk altijd hard in de deka en heb het dan ook bijna altijd naar mijn zin, echter zie ik geen kans tot ontwikkeling in dit werk.
Pluspunten
gezellige werksfeer
Minpunten
korte dagen
Gezellige collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Haarlem18 mei 2018
Iedereen wordt gelijk behandeld en er wordt ook naar jou mening geluisterd. De collega's kunne het allemaal prima met elkaar vinden. Iedereen wordt bij betrokken en dat is hartstikke fijn. De bedrijfsleider en leidinggevende heeft een luisterend voor ons.
Pluspunten
betaalde avondeten
dekamarkt revieuw
Vakkenvuller/Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Krommenie16 mei 2018
dekamarkt is een hele goeie bijbaan om even snel wat bij te verdienen als 15 jarige
rommelig
kassa medewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem14 mei 2018
onregelmatig werk. je bent nooit op tijd klaar als je tot het einde van de dag moet werken. weinig empathie van leidinggevenden.
Pluspunten
redelijk goed salaris
Minpunten
weinig empathie
Oplossingsgericht denken
Bezorger (huidige medewerker) –  Heemskerk18 april 2018
Aangezien ik het enige echte contact met de klant heb, ben ik het aanspreekpunt en dien ik problemen voor de klant op te lossen. Natuurlijk krijg je soms klanten die een probleem hebben wat lastig of niet op te lossen valt, en toch is het dan een uitdaging om deze klant met een tevreden gevoel achter te laten. Klanttevredenheid staat bij mij zeer hoog in het vaandel en dit maakt ook dat ik deze baan erg leuk vind.

Verder vind ik het prettig om op 1 lijn met mijn collega's en mijn baas op kantoor te staan. Zij waarderen de informatie die ik lever en de moeite die ik erin stop om de klant zo tevreden mogelijk te krijgen. Hierdoor kreeg ik veel verantwoordelijkheid, iets wat ik belangrijk vind voor mijn persoonlijke ontwikkeling.
Pluspunten
Fijne werktijden
Minpunten
Weinig tot geen evaluatiesessies
Het Loon
Assistent Versafdeling (voormalige medewerker) –  Krommenie15 maart 2018
De grootste minpunten waren, amper doorgroeimogelijkheden en dat ik met 160 uur in de maand maar 700,- netto verdiende..
Pluspunten
Collegialiteit
Minpunten
Loon
Broodafdeling en vakkenvullen
Brood en banketbakker (voormalige medewerker) –  IJmuiden1 maart 2018
Toen ik 16 werd ben ik begonnen met werken bij de dekamarkt. Na een tijdje mocht ik werken bij de broodafdeling. Het was een prima bijbaantje naar de middelbare school.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
Laag uurloon
Erg fijn gewerkt hier
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Apeldoorn27 februari 2018
Ik heb bij deze Dekamarkt erg fijn kunnen werken, gezellige sfeer met fijne collega's en leidinggevenden. Doorgroei is mogelijk, maar na twee jaar moet je weg (zoals het nu geregeld is), want er worden (bijna) geen vaste contracten aan jongeren gegeven.
Pluspunten
Avond eten wordt terugbetaald, goede sfeer, goede werkgever-werknemer relatie
Minpunten
geen vaste contracten, winkel is enigzins verouderd
heerlijke werkomgeving voor menigeen
Cassierre (huidige medewerker) –  Heemskerk24 januari 2018
Na 17 jaar alle facetten op de werkvloer mogen bekijken. Vanaf de boetiek tot aan de administratie. Een heerlijk bedrijf om te werken. heb er veel geleerd en gedaan. Maar nu wordt het voor mij tijd om iets anders te gaan doen. Ikzelf kan er niet meer verder.
Pluspunten
alles in overleg mogelijk
Minpunten
ze kunnen me niets meer bieden
Veel te weinig werk
Versmedewerker (voormalige medewerker) –  Koog aan de Zaan15 januari 2018
Ik solliciteerde voor een baan bij Dekamarkt in de hoop genoeg bij te verdienen om nog wat leuke dingen te kunnen doen. Ze gaven mij een baan voor 6 uur per week met eentonig en saai werk op de versafdeling. Elke dag moest ik precies hetzelfde doen en werkte ik maar 2 uur. Geen mogelijkheden om meer te werken dus toen ben ik maar gestopt.
Fijne werksfeer, flexibele werktijden
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Santpoort-Noord14 januari 2018
Vond het fijn om te werken, leuke collega’s en een fijne werksfeer. Voor werknemers die er langer werkten mochten soms ook de leiding overnemen.
Pluspunten
Zondag dubbel betaald
Minpunten
Soms problemen met de planning
mijn gehele ervaring
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Enkhuizen13 december 2017
Als ik een hele dag moest werken, had je gewoon 3 keer een pauze. De hoofdcassiere bepaalde je pauzetijden (niet de lengte).
Ik heb geleerd dat ik niet mijn hele leven achter de kassa wou zitten. terug tellen en snelle handelingen met de klant.
Eigenlijk konden al de collega's wel opschieten met onze bedrijfsleider alleen de laatste 4 maanden dat ik daar werkte kregen wij een andere bedrijfsleider n daar kon ik het niet zo goed mee vinden.
We werken met z'n alle op niet dezelfde dagen dus de ene keer werkte ik met volwassenen en de andere keer met de jongere
Op zich vond ik de baan niet moeilijk maar had het wel moeilijk met de uren die er gewerkt werden.
Het leukste van deze baan was dat je een beetje zelf kon bepalen wat je deed. Als er dan weinig klanten waren kon je gewoon de winkel in.
Pluspunten
overdag werken
Minpunten
kreeg op het laatste gedeelde echt heel weinig uren
Klantenherkenning en een goed salaris.
Horecamedewerkster (huidige medewerker) –  Haarlem Noord4 december 2017
Grotendeels werk ik 4 uur op een dag waarin ik achter de kassa sta, alles schoon houd en bij vul waar het nodig is. Ik maak verse gerechten voor de mensen en sluit af aan het einde van de dag.
Het leuke van de baan is dat je vaste klanten hebt die je gaan herkennen op ten duur, waardoor je ook met plezier werkt.
Het moeilijk aan de baan is dat ik vaak voor mensen op moet draaien, omdat er weer eens een keer iemand niet kan of op komt dagen. Er word niet echt vriendelijk gevraagd of je wilt invallen, het is meer zoiets van: "Je komt maar", "je hebt geen keuze, want niemand anders kan" of "Doe je best". Als je vrij wilt vragen word er moeilijk gedaan over de roosters.
Pluspunten
Klanten, collega's
Minpunten
Vrij vragen, niet gewaardeerd
eerste echte baan fulltime
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  divers Noord-Holland11 november 2017
Een mooie opstap geweest. veel geleerd, veel ervaren. van minifiliaal naar grote supermarkt
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DekaMarkt. Onze community staat klaar om te antwoorden.