Review over Decathlon van een werknemer

Bekijk alle reviews over Decathlon

Sportleader ruitersport
sportleader ruitersport (huidige medewerker) –  Den Haag1 juni 2017
Als sportleader heb je net wat meer verantwoordelijkheid, zo werk je voor je afdeling aan een onderzoek om je afdeling beter te laten functioneren.

Andere reviews over Decathlon van werknemers

productieve werkomgeving
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Arnhem13 februari 2019
super gezellige collega's en met hulp op de werkvloer kan je bij iedereen terecht
Ongeorganiseerd, werknemers zijn de dupe
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg22 oktober 2018
Een gebrek aan competente mensen aan het roer, waarbij een angstcultuur vervangend moet zijn, leidt ertoe dat motivatie op de werkvloer volledig wegvalt, en competente werknemers met kennis en ervaring ofwel zelf vertrekken, of om belachelijke redenen weg moeten. Er is dan ook een belachelijk hoge stroming van personeel.

Daarnaast zit veel personeel overspannen thuis, of uiten dit op de werkvloer. Personeel krijgt vele malen meer werk op zich dan dat ze uren werken in de week. Dit leidt tot enorm veel stress, veel onaf werk, en onbetaald thuis doorwerken uit angst om ontslagen te worden.

In theorie ben je verantwoordelijk voor een klein stukje van de winkel (in mijn geval Trekking). Denk aan cijfers en voorraad bijhouden, klanten helpen, jouw gedeelte van de winkel netjes houden.

Echter wordt je daarnaast nog overladen met extra taken, en wordt er van je verwacht dat je zelf nog met extra dingen komt. Zo kom je op een werkweek van 24 uur uit op een takenpakket van richting of boven de 100 uur. Dit is door meerdere medewerkers individueel berekend.
Pluspunten
Leuke collega's op de vloer, klant contact
Minpunten
Afschuiven van taken, angstcultuur, incompetent leiderschap

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Decathlon. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Decathlon gesorteerd op locatie