Decathlon
Review over Decathlon van een medewerker

Een hippe werkplek

24 december 2015
Net als bij ieder winkel zorg je ervoor dat de winkel er netjes uitziet, de kassa's geteld zijn etc., de klant is zeker koning bij Decathlon. Het ruilbeleid is ontzettend tegemoetkomend.Wij doen eigenlijk nooit moeilijk als een klant niet tevreden is over een product, hij krijgt gewoon zijn geld terug. Er werken heel veel studenten die goede kennis hebben over de producten, er zijn intern veel opleidingen te volgen. Als je voor Decathlon wilt gaan kan je het ver schoppen. Er zijn genoeg mogelijkheden voor zelfontwikkeling en opleidingen tot afdelingsmanager en winkeldirecteur. Uiteraard eist men daarvoor wel 200% inzet, ook in de weekeinden en avonden. Alleen als je laat zien dat je een harde werker bent en meegaand bent kun je het zeker ver schoppen.
Het leukste aan het bedrijf vind ik persoonlijk de collega's. Het zijn jonge, slimme en hippe mensen in de bloei van hun leven. Veel vriendschappen en ook romances zijn in dit bedrijf al ontstaan. Het is een soort leerschool en ontmoetingsplek voor jonge (hoogopgeleide)mensen. De winkels hebben veel zelfscankassa's en dat maakt het soms moeilijk om de service te verlenen aan klanten die anders gewend zijn. (Inpakken, bedienen)

Maar ja het is een nieuwe tijd en dingen veranderen.

All met al vind ik het een hippe werkgever in een leuke sportieve omgeving. Ik werk er al bijna 10 jaar en ga nog steeds met veel plezier naar mijn werk.
Pluspunten
Winstdeling, bonussysteem
Minpunten
Geen 100% reiskostenvergoeding
Vergelijkbare reviews
15 oktober 2019
Dezelfde functie
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) - Best
heel relaxed bedrijf waar je fouten mag maken en waar je zelfstandig mag werken. Eigen initiatief wordt op prijs gesteld
30 oktober 2018
Dezelfde functieDezelfde locatie
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) - Amsterdam-Zuidoost
Een erg prettige omgeving om je creativiteit zijn gang te laten gaan.
11 december 2019
Sportief medewerker algemeen (voormalige medewerker) - Breda
fijne winkel, veelal leuke collegas, alleen betaald heel erg matig, weinig doorgroei kansen waardoor je meer gaat verdienen.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Decathlon. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
4,1