Decathlon

Reviews voor Decathlon in Leeuwarden

Leeuwarden3 reviews
Bekijk alle 4.247 reviews
Top bedrijf
Fijn bedrijf om te werken.
Iedereen die er werkt is sport gek! Hierdoor heb je meteen een klik met je collega's.

Er is een erg open belijdt zodat je in volle vrijheid je ideeën kunt toepassen in de winkel.

Veel training binnen het bedrijf je kunt tot sportleader van jou passie sport door groeien waardoor je verantwoordlijk bent voor de omzet van jouw sport.
Pluspunten
Relaxte werksfeer
Minpunten
Zit nog niet in groningen..
Geen eerlijke bedrijfsvoering
Werkdruk om je te moeten laten zien aan het land is groter dan dat je je eigen zaken goed op orde moet hebben in de winkel. Staan voor transparant communiceren maar dat kan je vervolgens de kop kosten wanneer je dat doet. Vriendjespolitiek voeren ze uit maar laten ondertussen iedereen denken dat anderen ook kans maken om door te groeien.
Sporten en werken
Als verkoper/ sportleader ben ik verantwoordelijk over alles van ruitersport, zo mag ik zelf de keuzes maken wat ik wel en niet voor producten in de winkel wil hangen. Ik wordt niet aangestuurd maar kan mijn eigen gang gaan tijdens de werktijden. Er zijn natuurlijk wel dingen die elke dag gedaan moeten worden, zoals prijzencontrole en tellingen van producten.
Pluspunten
Vrijheid in maken van keuzes
Minpunten
Laag loon in relatie tot de verantwoordelijkheden
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Decathlon. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
4,1
Reviews over Decathlon gesorteerd op functie