Decathlon

Reviews voor Decathlon in Amsterdam-Zuidoost

Amsterdam-Zuidoost2 reviews
Bekijk alle 4.368 reviews
Een erg prettige omgeving om je creativiteit zijn gang te laten gaan.
Net als bij ieder winkel zorg je ervoor dat de winkel er netjes uitziet, de kassa's geteld zijn etc., de klant is zeker koning bij Decathlon. Het ruilbeleid is ontzettend tegemoetkomend.Wij doen eigenlijk nooit moeilijk als een klant niet tevreden is over een product, hij krijgt gewoon zijn geld terug. Er werken heel veel studenten die goede kennis hebben over de producten, er zijn intern veel opleidingen te volgen. Als je voor Decathlon wilt gaan kan je het ver schoppen. Er zijn genoeg mogelijkheden voor zelfontwikkeling en opleidingen tot afdelingsmanager en winkeldirecteur. Uiteraard eist men daarvoor wel 200% inzet, ook in de weekeinden en avonden. Alleen als je laat zien dat je een harde werker bent en meegaand bent kun je het zeker ver schoppen.
Het leukste aan het bedrijf vind ik persoonlijk de collega's. Het zijn jonge, slimme en hippe mensen in de bloei van hun leven. Veel vriendschappen en ook romances zijn in dit bedrijf al ontstaan. Het is een soort leerschool en ontmoetingsplek voor jonge (hoogopgeleide)mensen. De winkels hebben veel zelfscankassa's en dat maakt het soms moeilijk om de service te verlenen aan klanten die anders gewend zijn. (Inpakken, bedienen)

Maar ja het is een nieuwe tijd en dingen veranderen.

All met al vind ik het een hippe werkgever in een leuke sportieve omgeving. Ik werk er al bijna 10 jaar en ga nog steeds met veel plezier naar mijn werk.
Pluspunten
Winstdeling, bonussysteem
Minpunten
Geen 100% reiskostenvergoeding
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Decathlon. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
4,1
Reviews over Decathlon gesorteerd op functie