Debuut
Beloven veel, komen weinig na. Maak goede afspraken op papier. Anders komt er weinig van terecht helaas.
Tijdens het uitvoeren van je werkzaamheden leer je elke dag wel weer iets nieuws over Horeca.
Sinds 2017 ben ik al werkzaam bij Debuut. De laatste tijd heb ik het niet erg meer naar mijn zin. Het management is niet tof nauwelijks te vinden, werkdruk ligt heel erg hoog en de salarissen zijn heel laag. Ook het doorgeven van je beschikbaarheid gaat niet altijd goed, en áls het dan goed gaat, word je alsnog buiten je beschikbaarheid ingeroosterd. Het is dat ik niet ergens anders meer word aangenomen, want wil al een tijdje weg bij het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Een horecabaan met gezellige collega's, altijd iets te doen en je leert echt hard te werken en tegelijkertijd te genieten van je werk.
Een fijne en levendige werkomgeving met elke dag een nieuwe uitdaging!
Pluspunten
Fijne sfeer/ gratis lunch/diner
Minpunten
Zeer lange werkdagen/ Last minute werken
Just a great place to work at, great history, the staff was like family and the management team, was on top of its game, they knew everything about the job because they had done it for years, and they were always investing in you, sharing their knowledge, they made me from scratch and for that Ill be forever thank full.
In totaal werk ik nu ruim 6 jaar voor Debuut, verdeeld over 2 periodes. Debuut is een organisatie waar je graag weer bij terug komt. Veel doorgroei mogelijkheden en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Fijne informele cultuur binnen de bedrijven en een fijne werkgever. Het leukste van werken bij Debuut is dat je onderdeel bent van een horeca familie, altijd een beleving om op de vloer te staan. Leuk dynamisch werk en elke dag is anders. Flexibiliteit en stressbestendigheid is een pre.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, informele cultuur, trainingen
Minpunten
Hectische dagen zo nu en dan
Ik werk alweer 6 jaar voor debuut (time flies when you’re having fun @ Breakaway) en ben zo goed als onderaan begonnen. Debuut heeft mij de kans gegeven mezelf te ontwikkelen en doorgroei beloftes waar te maken.
Breakaway en debuut zorgen er altijd voor dat er zoveel meer te leren valt over verschillende horeca aspecten en dat blijft toch elke keer mijn interesse houden!

Om het allemaal even samen te vatten, debuut houdt zijn personeel geïnteresseerd er zijn doorgroeimogelijkheden, collega’s zijn net familie en vergeet niet om Fishy te zijn!
Pluspunten
Collega’s, Doorgroeimogelijkheden, Sfeer
Fijne bedrijfscultuur. Leuke mensen om mee en voor te werken. Gasten staan altijd centraal. Doorgroeimogelijkheden volop aanwezig. Kan erg druk zijn, maar wat een gave zaak in Arnhem!
Persoonlijk vind ik dat ik werk in en voor het mooiste bedrijf van Nederland. We liggen gelegen aan werkelijk het mooiste plekje van de globe! Namelijk aan de Noorderplassen en hebben een heerlijk terras aan en op het water wat een geweldig uitzicht geeft.

Bij Boathouse is er altijd reuring, altijd wat te doen, te beleven en te zien. We zijn van alle markten thuis, we organiseren mooie bruiloften, serveren heerlijke lunches, diners, high tea's en regelen de gaafste feesten maar ook de ingetogenere condoleances.

Vanuit Debuut ( ons hoofdkantoor) krijgen we veel positieve input, opbouwende kritiek, trainingen en cursussen. Ze investeren graag in hun mensen. Uiteraard, mocht het nodig zijn, krijgen we een standje. Daar zijn ze tenslotte voor. Het is een kritisch bedrijf, wilt het onderste uit de kan halen. Daar word je zelf ook gemotiveerd van!

Oftewel, een fijne en leerzame werkplek! Ruud van Rietschoten heeft niet voor niks de Misset Horeca Personality Award 2016 gewonnen!
Pluspunten
Adequaat, positief en dynamisch.
Minpunten
- ( heb ik niet)
In de 2.5 jaar dat ik voor Debuut werkzaam ben heb ik veel kansen gehad om door te groeien, mezelf te laten zien en te ontwikkelen. Debuut heeft de structuur en werkprocessen van een grote organisatie, maar het gevoel van een familiebedrijf.
De hectiek van een business die 24/7 doorgaat heeft soms zijn weerslag op je werk/privébalans. Ongemerkt maak je zomaar heel veel kilometers op een dag.

Debuut is groeiend en dat merk je. Soms willen we met z'n allen teveel en tegelijkertijd.

We maken enorme sprongen en het is tof om daar onderdeel van te zijn.

Goede arbeidsvoorwaarden, een informele hiërarchie en veel ruimte voor je eigen kwaliteiten.
Pluspunten
Groeiende organisatie, informele cultuur, veel doorgroeimogelijkheden, vooruitstrevend
Minpunten
Een business die 24/7 doorgaat is soms flink aanpoten!
In totaal werk ik nu vier jaar voor Debuut, eerst als part-time barista en nu alweer twee jaar als bedrijfsleider van de kleinste (maar natuurlijk leukste) zaak: Hometown Coffee & More. Als medewerker op de vloer heb ik altijd het gevoel gehad dat ik hard moest werken, maar daar ook echt gezelligheid en waardering voor terug kreeg.

Als leidinggevende krijg ik regelmatig de kans om aan mijn competenties te werken, door bijvoorbeeld leermeester te worden of een leiderschaps cursus te volgen. Om mij heen hoor ik vaak een snel bereikt plafond wat betrefd doorgroei in de horeca, maar doordat Debuut zo'n groot bedrijf is zijn er kansen genoeg voor degene die dat willen. Ook reageren zij op moeilijke privé situaties menselijk, zoals het hoort: met ruimte om alles te regelen.

In het kort: een mooi bedrijf om te werken, waar de mens centraal staat en je genoeg kansen krijgt om te groeien wanneer je dat wil.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Moet echt stressbestendig en een multitasker zijn
Usine betekent hard werken in een dynamische omgeving met een groot team en veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. Iedere dag is anders: zowel de gasten, aantal couverts, reservering en collega's verschillen. De ene keer ben je verantwoordelijk voor je eigen wijk, de andere keer werkzaam als runner, gastvrouw in de chambre d'amis of de mooiste cappuccino's aan het maken. Werken voor debuut betekent dat je goed door kan groeien en aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Kortom: houd je van variatie en hard werken. Join het team!
Pluspunten
Flexibele werktijden, doorgroeimogelijkheden, trainingen
Minpunten
Veel meters lopen door de grootte van de zaak, veel wisseling in team
Het is hard werken maar dat is horeca meestal. Ik ben graag op mijn werk en wij hebben echt de leukste gasten van Utrecht. :-)
Qua werkdagen zijn er goede afspraken te maken. Ze verwachten wel veel van je maar dit zijn in mijn ogen hele normale zaken (aandacht bij je werk, afspraken nakomen etc.). Dit komt de samenwerking ten goede! Ik hoop hier nog een poos te kunnen blijven werken.
Pluspunten
Collega's, teamgevoel, horeca is echt heel leuk.
Minpunten
Het kan hectisch zijn.
De Waag is voor mij echt thuis, de collega's, het werk en de Waag zelf.
Toen ik bij Waag solliciteerde was Waag nog niet open als restaurant, het leuk me heel leuk om met een nieuw team te beginnen aan een nieuwe horeca-zaak!

Ik had nog geen horeca ervaring maar toch mocht ik aan de slag bij Waag. Ik begon bij het luik, dat houd in dat je het eten naar tafel brengt, na een tijdje ben ik doorgegroeid naar de wijken. Nu loop ik de grootste wijken in het restaurant.

Sinds een half jaar verzorg ik de social media van Waag, daarvoor heb ik een training gevolgd en heb ik zo nu en dan een afspraak met de bedrijfsleider om nieuwe ideeën uit te wisselen.

Het leukste aan werken bij de Waag vind ik om de social media bij te houden, mooie's foto's maken en op Instagram zetten, zorgen dat het een mooi geheel is, ik kick erop als een post dan veel likes krijgt!

Minder leuk aan de horeca is dat je veel in het weekend werkt en tijdens feestdagen.

We hebben echt een leuk, gevarieerd team bij de Waag, de bediening, de keuken en het management drinken vaak na het werk met z'n allen een drankje en kunnen goed met elkaar opschieten.

Als iemand ergens mee zit kan je altijd terecht bij de bedrijfsleider, assistent-bedrijfsleider en de floormanagers, dat is echt een pluspunt!
Pluspunten
Trainingen
Minpunten
Lange dagen
Nieuw personeel word niet altijd goed ingewerkt en leidinggevende streven allemaal eigen regels na, waardoor er soms weinig hoogte te krijgen is.
Onderling was de sfeer goed en word er hard doorgewerkt
Pluspunten
lunch, actief, uitdagend
Minpunten
weinig pauzes, vaak een rommel
een dag op het werk is zoals bijna elke andere baan in de keuken er veschilt niet veel behalve de gerechten.

leren viel wel mee, met weinig technieken die je kan toepassen was je snel uitgeleerd.

het grootse probleem is onze leidinggevende die het allemaal niks uitmaakte door haar uitstraling was en geen plezier in het werk ook niet door de acties die ze iedereen flikte. minder uren uitbetalen is daar een van
een te druke zak in centrum met veel personeel en niet iedereen had veel ervaring in horeca maar ze mochten het gerecht terug sturen en soms zonder een goede reden ,dat veroorzakte veel probleem in de keuken.chef kok was nooit optijd of hellemaal niet .5 of 6 bedrijfsleider dat niet van elkaar beslissingen niet wisten.
Pluspunten
bar en terasse
Minpunten
onervarene personeel bij bedining
Bekijk meer reviews over Debuut