Debuut Reviews

Informele bedrijfscultuur met veel doorgroei mogelijkheden
Floormanager (huidige medewerker) –  Huizen10 november 2017
In totaal werk ik nu ruim 6 jaar voor Debuut, verdeeld over 2 periodes. Debuut is een organisatie waar je graag weer bij terug komt. Veel doorgroei mogelijkheden en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Fijne informele cultuur binnen de bedrijven en een fijne werkgever. Het leukste van werken bij Debuut is dat je onderdeel bent van een horeca familie, altijd een beleving om op de vloer te staan. Leuk dynamisch werk en elke dag is anders. Flexibiliteit en stressbestendigheid is een pre.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, informele cultuur, trainingen
Minpunten
Hectische dagen zo nu en dan
Lerend groeien
Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Rotterdam24 oktober 2017
Ik werk alweer 6 jaar voor debuut (time flies when you’re having fun @ Breakaway) en ben zo goed als onderaan begonnen. Debuut heeft mij de kans gegeven mezelf te ontwikkelen en doorgroei beloftes waar te maken.
Breakaway en debuut zorgen er altijd voor dat er zoveel meer te leren valt over verschillende horeca aspecten en dat blijft toch elke keer mijn interesse houden!
Om het allemaal even samen te vatten, debuut houdt zijn personeel geïnteresseerd er zijn doorgroeimogelijkheden, collega’s zijn net familie en vergeet niet om Fishy te zijn!
Pluspunten
Collega’s, Doorgroeimogelijkheden, Sfeer
Teamgevoel
Bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Arnhem31 augustus 2017
Fijne bedrijfscultuur. Leuke mensen om mee en voor te werken. Gasten staan altijd centraal. Doorgroeimogelijkheden volop aanwezig. Kan erg druk zijn, maar wat een gave zaak in Arnhem!
Jong, bruisend, energiek en mooi bedrijf.
Sales medewerkster (huidige medewerker) –  Almere31 augustus 2017
Persoonlijk vind ik dat ik werk in en voor het mooiste bedrijf van Nederland. We liggen gelegen aan werkelijk het mooiste plekje van de globe! Namelijk aan de Noorderplassen en hebben een heerlijk terras aan en op het water wat een geweldig uitzicht geeft.

Bij Boathouse is er altijd reuring, altijd wat te doen, te beleven en te zien. We zijn van alle markten thuis, we organiseren mooie bruiloften, serveren heerlijke lunches, diners, high tea's en regelen de gaafste feesten maar ook de ingetogenere condoleances.

Vanuit Debuut ( ons hoofdkantoor) krijgen we veel positieve input, opbouwende kritiek, trainingen en cursussen. Ze investeren graag in hun mensen. Uiteraard, mocht het nodig zijn, krijgen we een standje. Daar zijn ze tenslotte voor. Het is een kritisch bedrijf, wilt het onderste uit de kan halen. Daar word je zelf ook gemotiveerd van!

Oftewel, een fijne en leerzame werkplek! Ruud van Rietschoten heeft niet voor niks de Misset Horeca Personality Award 2016 gewonnen!
Pluspunten
Adequaat, positief en dynamisch.
Minpunten
- ( heb ik niet)
Een inspirerende en uitdagende werkomgeving
Projectmanager (huidige medewerker) –  Utrecht31 augustus 2017
In de 2.5 jaar dat ik voor Debuut werkzaam ben heb ik veel kansen gehad om door te groeien, mezelf te laten zien en te ontwikkelen. Debuut heeft de structuur en werkprocessen van een grote organisatie, maar het gevoel van een familiebedrijf.
De hectiek van een business die 24/7 doorgaat heeft soms zijn weerslag op je werk/privébalans. Ongemerkt maak je zomaar heel veel kilometers op een dag.
Debuut is groeiend en dat merk je. Soms willen we met z'n allen teveel en tegelijkertijd.
We maken enorme sprongen en het is tof om daar onderdeel van te zijn.
Goede arbeidsvoorwaarden, een informele hiërarchie en veel ruimte voor je eigen kwaliteiten.
Pluspunten
Groeiende organisatie, informele cultuur, veel doorgroeimogelijkheden, vooruitstrevend
Minpunten
Een business die 24/7 doorgaat is soms flink aanpoten!
Persoonlijke aandacht en groei
Bedrijfsleider Horeca (huidige medewerker) –  Den Haag30 augustus 2017
In totaal werk ik nu vier jaar voor Debuut, eerst als part-time barista en nu alweer twee jaar als bedrijfsleider van de kleinste (maar natuurlijk leukste) zaak: Hometown Coffee & More. Als medewerker op de vloer heb ik altijd het gevoel gehad dat ik hard moest werken, maar daar ook echt gezelligheid en waardering voor terug kreeg.

Als leidinggevende krijg ik regelmatig de kans om aan mijn competenties te werken, door bijvoorbeeld leermeester te worden of een leiderschaps cursus te volgen. Om mij heen hoor ik vaak een snel bereikt plafond wat betrefd doorgroei in de horeca, maar doordat Debuut zo'n groot bedrijf is zijn er kansen genoeg voor degene die dat willen. Ook reageren zij op moeilijke privé situaties menselijk, zoals het hoort: met ruimte om alles te regelen.

In het kort: een mooi bedrijf om te werken, waar de mens centraal staat en je genoeg kansen krijgt om te groeien wanneer je dat wil.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Moet echt stressbestendig en een multitasker zijn
Iedere dag anders en werken in een groot team
Floormanager (huidige medewerker) –  Eindhocen29 augustus 2017
Usine betekent hard werken in een dynamische omgeving met een groot team en veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. Iedere dag is anders: zowel de gasten, aantal couverts, reservering en collega's verschillen. De ene keer ben je verantwoordelijk voor je eigen wijk, de andere keer werkzaam als runner, gastvrouw in de chambre d'amis of de mooiste cappuccino's aan het maken. Werken voor debuut betekent dat je goed door kan groeien en aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Kortom: houd je van variatie en hard werken. Join het team!
Pluspunten
Flexibele werktijden, doorgroeimogelijkheden, trainingen
Minpunten
Veel meters lopen door de grootte van de zaak, veel wisseling in team
Mooie werkplek, leuke gasten, toffe collega's.
Bedieningsmedewerker (huidige medewerker) –  Utrecht15 augustus 2017
Het is hard werken maar dat is horeca meestal. Ik ben graag op mijn werk en wij hebben echt de leukste gasten van Utrecht. :-)
Qua werkdagen zijn er goede afspraken te maken. Ze verwachten wel veel van je maar dit zijn in mijn ogen hele normale zaken (aandacht bij je werk, afspraken nakomen etc.). Dit komt de samenwerking ten goede! Ik hoop hier nog een poos te kunnen blijven werken.
Pluspunten
Collega's, teamgevoel, horeca is echt heel leuk.
Minpunten
Het kan hectisch zijn.
Vertrouwde en gezellige werkplek
Bedieningsmedewerkster en Social media (huidige medewerker) –  Leiden11 augustus 2017
De Waag is voor mij echt thuis, de collega's, het werk en de Waag zelf.
Toen ik bij Waag solliciteerde was Waag nog niet open als restaurant, het leuk me heel leuk om met een nieuw team te beginnen aan een nieuwe horeca-zaak!
Ik had nog geen horeca ervaring maar toch mocht ik aan de slag bij Waag. Ik begon bij het luik, dat houd in dat je het eten naar tafel brengt, na een tijdje ben ik doorgegroeid naar de wijken. Nu loop ik de grootste wijken in het restaurant.
Sinds een half jaar verzorg ik de social media van Waag, daarvoor heb ik een training gevolgd en heb ik zo nu en dan een afspraak met de bedrijfsleider om nieuwe ideeën uit te wisselen.
Het leukste aan werken bij de Waag vind ik om de social media bij te houden, mooie's foto's maken en op Instagram zetten, zorgen dat het een mooi geheel is, ik kick erop als een post dan veel likes krijgt!
Minder leuk aan de horeca is dat je veel in het weekend werkt en tijdens feestdagen.
We hebben echt een leuk, gevarieerd team bij de Waag, de bediening, de keuken en het management drinken vaak na het werk met z'n allen een drankje en kunnen goed met elkaar opschieten.
Als iemand ergens mee zit kan je altijd terecht bij de bedrijfsleider, assistent-bedrijfsleider en de floormanagers, dat is echt een pluspunt!
Pluspunten
Trainingen
Minpunten
Lange dagen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Debuut. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,4

Reviews over Debuut gesorteerd op locatie