Review over De Noorderbrug van een werknemer

Bekijk alle reviews over De Noorderbrug

Leuke stage.
Stage, bewegingsagoog (voormalige medewerker) –  Sneek10 juni 2017
Als stagiaire moet je eerst je weg vinden, voordat je echt aan de slag kunt gaan.
Omdat ik alleen maar op de sportafdeling sta, heb ik weinig contact met de overige werknemers dit vind ik jammer en ook wel moeilijk te zoeken dan.
Wel heb ik me hier later op herpakt en de werknemers ontvingen mij met open armen.
Pluspunten
Erg leerzame stage.
Minpunten
Als stagiaire voelde ik me eerst niet op mijn gemak.

Andere reviews over De Noorderbrug van werknemers

Fijne locatie, sterk veranderende organisatie
Begeleider C De Kaap (voormalige medewerker) –  Leeuwarden11 februari 2019
Wooncentrum de Kaap is een ietwat verouderde maar erg leuke werkplek met geweldige clienten/een mooie doelgroep. Helaas is het erg onrustig binnen de Noorderbrug wat een enorme weerslag op het werken op de vloer heeft. Financiele problemen, hoge werkdruk door ernstig personeelstekort met alle gevolgen van dien. Echter wel hele leuke collega's met hart voor de client en hart voor het werk. Die ver over eigen grenzen gaan om het beste voor de client te bewerkstelligen.

Ik heb hier met plezier gewerkt en moest ivm verhuizen door verandering in de prive omgeving mijn baan opzeggen. Maar ben ook blij dat ik nu een nieuwe uitdaging kan zoeken en dus niet nog meer onrust meekrijg.
Pluspunten
loyaliteit naar client is hoog
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Noorderbrug. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over De Noorderbrug gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over De Noorderbrug gesorteerd op locatie