De Nieuwe Zorg Thuis Reviews

Slecht, onvriendelijk en onprofessioneel bedrijf
Alfahulp (voormalige medewerker) –  Assen4 november 2019
Slechte planning, planners doen alsof je niet meer dan een emmertje sop kunt vullen en geven aan"het denken aan hun over te laten", bijna iedere maand te weinig of geen salaris, veel nare telefoongesprekken waar ze je niet laten uitspreken/uitleggen maar de hoorn opgooien. En dit soort mensen werken dan in de zorg.
Pluspunten
Echt helemaal niets. Voor deze organisatie wil je niet werken!!
Minpunten
Alles!
aanbod
Ook dienstverlener (voormalige medewerker) –  vries25 september 2019
waren op zoek naar veel nieuw personeel maar hadden weinig te geen werk voor nieuw personeel
Hier moet je niet willen werken
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Meppel18 juli 2019
Aangenomen met gouden bergen aan beloftes. Is eerste instantie kwamen ze zeer vriendelijk over . Emaal in dienst werd er nooit meer gevraagd hoe het ging. Er werd als je op kantoor was zelfs geen gedag gezegd. Je bent gewoon lucht voor ze. Arrogantie was er zeker wel. Sommige denken dat ze echt alles zijn.
Gaf je aan de dag niet te kunnen ( ruim van te voren aangegeven en een mail met daarin bewijs... dan is het alsnog jou probleem. Los het zelf maar op. De communicatie is ver te zoeken en wie daar in godsnaam de planning doen is helemaal ver te zoeken. Ze zijn echt nooit bereikbaar en alles moet via portaal of mail... en ook dan krijg je geen antwoord.
Slecht betaald! Bij een andere organisatie verdien je zo 2 euro meer met vakantie geld en een 13de maand.
Kortom.. hier nooit meer en raad het iedereen af!
Pluspunten
Met sollicitatie gesprek zijn ze zeer vriendelijk
Minpunten
Alles na het sollicitatie gesprek.
Zeer slechte werkgever!!!
planner HV (voormalige medewerker) –  Meppel24 april 2019
Dit is werkelijk waar een waardeloos bedrijf, het gaat in dit bedrijf zeker niet om de zorg voor de medemens, al doen ze het wel zo voorkomen.

De zorgcenten gaan naar het management en bedrijfspresentaties
/feestjes met bekende Nederlanders

Als huishoudelijke hulp word je uitgebuit tot en met.
Pluspunten
Minpunten
wat niet
Fijn om iets voor iemand te kunnen betekenen
Huishoudelijk medewerkster (huidige medewerker) –  Meppel2 januari 2019
Afgelopen zomer ben ik als vakantiemedewerker begonnen. Ik vond het heel fijn om iets voor een ander te kunnen betekenen. Ik was dan ook heel blij te horen dat ik mocht blijven. Inmiddels heb ik mijn eigen vaste cliënten. Soms zijn de cliënten best veeleisend, maar dit maakt mijn functie juist uitdagend. Ik heb hiervoor altijd in een winkel gestaan maar ik heb gemerkt dat de zorg meer bij mij past. Door de cursussen die ik heb kunnen volgen bij De Nieuwe Zorg Thuis heb ik besloten in de zorg te blijven werken.
Pluspunten
Minpunten
Sommige cliënten
slechte sfeer. flut bedrijfsbeleid
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Kampen13 december 2018
Je word zo maar ergens gedropt zonder aanvullende informatie, je word niet ingewerkt.
Bij situaties/problemen word je geacht zelf alles op te lossen en zijn er geen leidinggevenden
Vreemd bedrijf en ik heb er van geleerd dat je hier niet zou moeten willen werken.
Pluspunten
Minpunten
alles
Leuk werk
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Wijhe27 september 2018
Het is prachtig werk en elke dag met een goed gevoel naar de cliënten gegaan. Het leukste is dat je echt iets kan doen voor de mensen en ze heel dankbaar zijn daarvoor.
Ben nooit ingewerkt door een collega of leidinggevende wat ik wel raar vind. Je wordt zonder contact te hebben gehad met een leidinggevende aan het werk gezet. Gelukkig had ik al wat ervaring en met vragen stellen aan de cliënten kom je ver.
Planning is chaotisch. Je stuurt elke keer een mail dat het rooster niet klopt maar wordt pas na een paar keer geregeld.
Pluspunten
Leuk werk, de cliënten zelf
Minpunten
Planning, inwerken, communicate, geen contact met collega's
Slecht op orde
Schoonmaakmedewerker (huidige medewerker) –  Niet belangrijk8 mei 2018
Wat een flut bedrijf stuur elke week wel wat mails,zeggen ze gaan er mee aan de slag 2 week later nog niks op orde,wat erop aan komt dat je gewoon al je uren voor de sier hebt gewerkt en niet betaald krijgt door een fout van hun.
Nieuwe zorg thuis niet aan beginnen.
Minpunten
Alles
Medwerker Thuiszorg
Thuiszorgmedewerker (voormalige medewerker) –  Assen2 april 2017
Ik ging 1/2 of 3 dagen per week in de zomervakantie aan het werk bij De Nieuwe Zorg Thuis. Ik ging op de fiets naar het desbetreffende persoon om daar schoon te maken en klusjes te doen. Mij beviel dit werk goed omdat ik het leuk vond om contact te hebben met de ouderen. Ik heb echter nooit contact gehad met de leidinggevenden. Ik kreeg gewoonweg een opdracht waar ik moest zijn en ik moest mezelf maar daarin vinden. Ik ben ook nooit echt ingewerkt door een leidinggevende. Omdat ik zelf al beschikte over de vaardigheden om de klusjes en schoonmaakactiviteiten te volbrengen was het niet een groot probleem. Ik was over de baan zelf tevreden alleen het was apart dat ik nul contact heb gehad met de leidinggevenden.
Pluspunten
Leuke baan
Minpunten
Geen contact met leidinggevende
Huishoudelijke werkgever
Huishoudelijke hulp thuiszorg (huidige medewerker) –  Groningen Stad21 december 2016
Het kan beter. Het bedrijf is vergeleken met TSN een iets mindere werkgever. Het aangeboden werk is hetzelfde.
Leuk zelfstandig werk
Huishoudelijk Medewerker B (huidige medewerker) –  Meppel1 juni 2016
Ik heb verschillende contacten door dat ik als Huishoudelijk Medewerker B aan het werk ben. Ik werk zelfstandig doordat ik voornamelijk met ouderen werk. Het is een leuk en dankbaar beroep. De mensen waarderen het ook.
Met mijn collega's heb ik weinig contact en met mijn werkgever ook niet veel. Alles gaat via de medewerkers portaal.
Het leuks van mijn werk vind ik, dat de mensen dankbaar zijn voor dat je er bent en dat het huis weer gedaan is.
Het mindere is dat er weleens iemand afvalt, door ziekte of overleiden.
Pluspunten
zelfstandig. leuk contact met de mensen
Minpunten
Het medewerkers portaal
Een fijne organisatie om mee en voor te werken
Huishoudelijk medewerker B (voormalige medewerker) –  Meppel, DR27 januari 2016
Ik werk in mijn eigen directe omgeving bij de cliënten thuis of in het bejaardentehuis . Hier heb ik geleerd om zeer alert te zijn op de mensen en wanneer ik iets niet vertrouw dit te melden bij bijv. de kinderen,huisarts , verzorgend personeel van het tehuis. Ik heb verder weinig tot geen contact met de directie van De Nieuwe Zorg Thuis. Alleen telefonisch en mailcontact met mijn collega's / planners op het kantoor te Meppel . Ik ben tot op heden nog geen moeilijkheden tegen gekomen in mijn baan . Ik kijk elke dag er weer naar uit om naar mijn adressen te gaan en kan genieten van de liefde en waardering die ik dan weer krijg van de mensen. Als mijn cliënten het naar hun zin hebben en tevreden zijn is mijn dag weer goed.
Pluspunten
Goed contact . Fijne organisatie.
Minpunten
Geen vast aanstelling.
prettig werken
Interieurverzorgster (voormalige medewerker) –  Emmen, DR18 september 2015
Het is leuk om mensen te helpen die het waarderen dat ze geholpen worden en het geeft me voldoening als het huis weer schoon is als ik de deur achter me dicht doe.
Pluspunten
gezelligheid
Zeer slecht bedrijf
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  OV24 juni 2015
Te veel salaris betalen, hierover zeggen dat het geregeld wordt, einstand blijven ze betalen. terug storten heeft geen zin want wordt net zo hard weer overgemaakt. leugenachtige bedrijfsleiding, nare clienten.
Pluspunten
Minpunten
werkelijk alles wat met het bedrijf te maken heeft
Leuk bedrijf maar helaas geen loondienst mogelijkheden meer.
Alpha-hulp (voormalige medewerker) –  Deventer28 februari 2013
Leuk bedrijf waar je evt als dat van toepassing is rekening houden met schooltijden of met andere verplichtingen.
Helaas geen mogelijkheid meer om in loondienst te blijven.
Dit is voor mij een reden om verder te gaan kijken.
Pluspunten
leuke clienten
Minpunten
soms slecht bereikbaar

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Nieuwe Zorg Thuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,6

Reviews over De Nieuwe Zorg Thuis gesorteerd op locatie