De Mandemakers Groep

De Mandemakers Groep Reviews

Is een werkgever die zorgt voor zijn personeel. Als je net begin is het wachten op gereedschap en een werkbus. Waar je aan moet wennen is dat vaak je gepasseerd wordt, dat anderen voor jou de kans krijgen. En wachten is niet mijn ding. Ik wilde groeien.

Zou wel weer aan het werk gaan
Pluspunten
Goed geregeld
Minpunten
Onduidelijkheid en vriendjes politiek
DMG is een familiebedrijf met goede arbeidsvoorwaarden. Geen enkele dag is hier hetzelfde. Het is een groot bedrijf waar veel gebeurd, dus waar je veel leert, zowel zakelijk als privé/qua persoon. Je bent hier geen nummer, maar wordt toegevoegd in de 'familie'.
Pluspunten
Sportschool, kinderdagverblijf, flexibel werken, goede arbeidsvoorwaarden, leuke feestjes/borrels
Minpunten
Geen 13e maand
Leindinggevende en afdelingshoofd kunnen tegelijkertijd op vakantie terwijl het oorlog is op de afdeling.
Er word gezegd, heb je punten geef ze aan. Wanneer je dit doet word je het zwarte schaap. Billenlikken werkt het beste in dit bedrijf. Word door leidinggevende geroddelt over medewerkers, mensen weggepest zien worden...
Pluspunten
Mooi pand, fijne werktijde
Minpunten
-te veel om op te noemen
Super bedrijf met leuke teams,
Veel kansen omdat mandemakers veel bedrijven bezit. Wanneer je toch niet goed zit kan je altijd vragen om overgeplaatst te worden.
Pluspunten
Bonus, leuk team
Minpunten
Altijd weekend en feestdagen werken
Bij Mandemakers heb je een leuke baan met een fijne werkomgeving.
Er wordt altijd met je thuissituatie meegedacht indien nodig. Je hebt gezellige en behulpzame collega's.
Pluspunten
feestjes, waardering vanuit je baas, goede werksfeer
Minpunten
er zijn overwerk periodes
30 juni 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je het leuk vindt om bij De Mandemakers Groep te werken.
in de buitendienst is het wel vroeg opstaan maar voor mij en alle anderen geen probleem , doordat je geen moment hebt om je eigen te vervelen is de dag dan ook zo weer om .

in dit bedrijf leer je elke dag bij omdat we continu bezig zijn met vernieuwingen en verbeteringen. het management speelt hier een grote rol in.

onze bedrijfscultuur is vooruitstrevend, het kan altijd beter.

het zoeken naar de beste en gepaste oplossing kan soms best moeilijk zijn maar doordat je er nooit alleen voorstaat kom je er altijd aan uit.

het leuke aan de job is . geen dag is hetzelfde .
Pluspunten
het is gewoon goed geregeld
Minpunten
die ken ik niet
Ga elke dag met plezier naar 't werk, gezellige collega's en een fijne werkomgeving. Ook een inpandige kinderopvang waar de kleine graag speelt.
Pluspunten
Kinderopvang, bar, leuke feestjes
Minpunten
Soms drukke tijden met veel te verwerken bonnen en achterstanden
23 juni 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je ook gebruik maakt van onze inpandige kinderopvang en als het kan van onze bar!
Dit is ondanks de omvang van het bedrijf nog echt een familiebedrijf waar iedereen elkaar wil helpen. Het is wel druk maar samen met de collega's krijgen we het werk af.
Pluspunten
Samenwerking tussen alle afdelingen
Minpunten
Er zijn weinig rustige dagen.
De Mandemakers Groep is een groot bedrijf waarin alle goede normen en waarden van een (Brabants) familiebedrijf nog steeds gelden.
We gaan hier samen voor het resultaat en hebben hoge ambities waar hard voor gewerkt wordt in een positieve collegiale sfeer.

De arbeidsvoorwaarden zijn goed en de extra's zijn helemaal bijzonder.

Er wordt goed voor je gezorgd bij DMG!
Een bedrijf met een informele sfeer, collega's zijn erg behulpzaam waardoor je de kans hebt snel te leren! Het kantoor is ruim opgezet met veel ramen waardoor er veel licht naar binnen komt en dat is erg prettig. Ik werk in een IT functie, mag mooie projecten doen en krijg de kans om veel dingen aan te pakken.
Pluspunten
collega's, sfeer binnen het bedrijf, goede locatie, je leert veel
Bedrijf wat stabiel is en probeert om te groeien. Medewerkers hebben alle kansen om zich door te ontwikkelen. Indien je laat zien dat je uit het juiste hout gesneden bent (inzet / motivatie) dan ben je bij DMG op de juiste plaats.
Pluspunten
Goed salaris, juiste arbeidsvoorwaarden, overuren 150%
Elke nieuwe dag zit vol met spannende uitdagingen die moeten worden opgelost. Snel schakelen is mogelijk door de goede samenwerking met allerlei leveranciers. Elke dag leer je nieuwe dingen, dit maakt het werk nooit saai. Het werken met een fijne club van collega's die vaak al jaren werkzaam zijn binnen de organisatie, maakt dat het werken erg leuk is, de dag voorbij vliegt.
ik werk hier nu ruim 13 jaar, en ben door kunnen groeien van hulpje in de montage, na een leiding gevende functie binnen de montage. veel geleerd in een fijne omgeving die voor mij als thuis aanvoelt.
Persoonlijk is mijn dag lekker druk. Vroege start, druk met telefoon en mail, maar aan het einde van je dag kun je voldaan naar huis. We helpen de monteurs op afstand met hun keuken zodat uiteindelijk de klant ook goed geholpen is en kan genieten van de keuken.

De drukte kan soms wel wat veel worden, maar daar heb je ook goede collega's voor om je te ondersteunen. Al met al een goede werkgever, fijne werksfeer en flexibel management.
Team aansturen, Middelpunt van verschillende afdelingen, continue contact met andere afdelingen en of winkels.
Kan stressvol zijn hangt af van de drukte.
In dit familie bedrijf leer je je snel ontwikkelen. De druk is bij tijd en wijle hoog om gezamenlijk als team met je collega's jezelf te ontwikkelen en gezamenlijk te zorgen voor resultaat. Daarnaast is de werkomgeving informeel en heb ik mezelf o.a kunnen ontwikkelen in het time managen en leiding geven. Je kan snel verantwoordelijkheid krijgen maar moet dit dan wel continu waarmaken. Mijn dag is nooit hetzelfde. Er kunnen zich dagelijks andere prioriteiten voordoen en het is de uitdaging om de rode draad in je werkzaamheden te blijven volgen buiten alle andere vraagstellingen die de organisatie van je verlangt. Ik werk er al lang en ben nog lang niet uitgeleerd. Elke dag zijn we bezig om de werkzaamheden efficiënter in te plannen, in te delen en de processen beter op elkaar af te stemmen. Samengevat, elke dag met plezier naar m'n werk.
DMG is inmiddels een grote onderneming die vele daarbij passende mogelijkheden biedt. Doorgroei kan door de omvang zowel wat betreft soort functie als bij de verschillende ondernemingen die onderdeel van de DMG groep zijn. De werksfeer is nuchter, no-nonsense en van hard werken. Maar ook collegiaal, met goede arbeidsvoorwaarden en je merkt dat er veel aandacht is voor het vasthouden van de warmte van het familiebedrijf.
Goede leukebaan, regelmatig lange dagen, weinig stress, fysiek relatief zwaar
28 april 2020
Bedankt voor je review! Fijn dat je je baan leuk hebt gevonden. :)
Begonnen als orderverwerker, doorgegroeid tot teamleider klantenservice en nu afdelingshoofd binnendienst.
Ambities? De mogelijkheden zijn er.

Leuke afdelingsuitjes, borrels en personeelsfeesten horen er ook bij, binnen dit leuke bedrijf!
13 november 2019
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je je zo thuis voelt binnen ons bedrijf!
Te gek bedrijf om je afstudeerstage te voltooien. Binnen één dag na mijn sollicitatie werd ik gebeld, ik kwam de dag erna op gesprek en was meteen aangenomen.

Ik ben direct onderdeel van het team geworden en werd ook meteen uitgenodigd voor het personeelsfeest, terwijl ik er toen pas 4 weken werkte.

Stage opdracht is uitdagend en de werkzaamheden ook. Ik leer heel veel, mag ook zaken zelfstandig oppakken en heb echt het gevoel dat ik na deze stage ben opgeleid tot een professional.

Als student zijnde heb ik geen auto en daardoor is de reistijd een stuk langer (OV/fiets), dus daar moet je wel rekening mee houden als je hier stage komt lopen!
Pluspunten
Gave feesten, goede stagevergoeding en uitdagende stageopdracht
Minpunten
Slecht bereikbaar met het OV, dus lange reistijd
12,5 jaar in dienst en dat is niet voor niets!

Geweldige job

Gehoord worden

Goeie doorgroeimogelijkheden

Goeie personeelsfeesten (bizar)

Mega mooie trucks om in te mogen rijden

Kortom pracht baan bij DMG!!
Pluspunten
Salaris ALTIJD op tijd
29 oktober 2019
Netjes! 12,5 jaar, dat doe je goed! Fijn om te lezen dat jij op je plek zit bij De Mandemakers Groep! Tot de (bizar) goede kerstborrel!