Video afspelen via YouTube-knop

De Mandemakers Groep Reviews

92 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 98 reviews
De Mandemakers Groep heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Fijn bedrijf, alles is goed geregeld!
Management Assistente (huidige medewerker) –  Waalwijk13 augustus 2019
We werken op een prachtig kantoor, wat allemaal erg ruim is opgezet. Het management is erg toegankelijk en is precies op de hoogte wat er binnen het bedrijf gebeurd. Een echt familiebedrijf waar ik graag werk.
Pluspunten
Eigen restaurant, parkeergarage, kinderopvang en fitness. Erg leuke bedrijfsborrels, personeelsfeesten en uitjes.
Minpunten
Top bedrijf om voor te mogen werken.
Afdelingshoofd (huidige medewerker) –  Waalwijk4 november 2019
Begonnen als orderverwerker, doorgegroeid tot teamleider klantenservice en nu afdelingshoofd binnendienst.
Ambities? De mogelijkheden zijn er.
Leuke afdelingsuitjes, borrels en personeelsfeesten horen er ook bij, binnen dit leuke bedrijf!
13 november 2019

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je je zo thuis voelt binnen ons bedrijf!

Super stageplek!
Afstudeerstage (huidige medewerker) –  Hoofdkantoor30 oktober 2019
Te gek bedrijf om je afstudeerstage te voltooien. Binnen één dag na mijn sollicitatie werd ik gebeld, ik kwam de dag erna op gesprek en was meteen aangenomen.

Ik ben direct onderdeel van het team geworden en werd ook meteen uitgenodigd voor het personeelsfeest, terwijl ik er toen pas 4 weken werkte.

Stage opdracht is uitdagend en de werkzaamheden ook. Ik leer heel veel, mag ook zaken zelfstandig oppakken en heb echt het gevoel dat ik na deze stage ben opgeleid tot een professional.

Als student zijnde heb ik geen auto en daardoor is de reistijd een stuk langer (OV/fiets), dus daar moet je wel rekening mee houden als je hier stage komt lopen!
Pluspunten
Gave feesten, goede stagevergoeding en uitdagende stageopdracht
Minpunten
Slecht bereikbaar met het OV, dus lange reistijd
Top bedrijf met top mogelijkheden
Chauffeur/bezorger/Coach (huidige medewerker) –  Waalwijk25 oktober 2019
12,5 jaar in dienst en dat is niet voor niets!

Geweldige job
Gehoord worden
Goeie doorgroeimogelijkheden
Goeie personeelsfeesten (bizar)

Mega mooie trucks om in te mogen rijden

Kortom pracht baan bij DMG!!
Pluspunten
Salaris ALTIJD op tijd
29 oktober 2019

Netjes! 12,5 jaar, dat doe je goed! Fijn om te lezen dat jij op je plek zit bij De Mandemakers Groep! Tot de (bizar) goede kerstborrel!

Leukste retailer van NL
Directeur (huidige medewerker) –  Waalwijk24 oktober 2019
Mooi, positief en gezond familiebedrijf waar we elke dag samen bezig zijn nog meer supertevreden klanten te krijgen. Klantgerichtheid, collegialiteit en leerbereidheid is eigenlijk het enige wat we vragen van nieuwe collega's, de rest leren wij je graag.
Mooi bedrijf om voor te werken
Regiomanager (huidige medewerker) –  Waalwijk23 oktober 2019
Mooi familie bedrijf waar je altijd aandacht krijgt en waar tijd wordt gemaakt voor de mens.
Het mooie is dat je altijd wordt geholpen om te groeien. Leerdoelen en verbeterpunten worden open en eerlijk vertelt. Hierbij krijg je altijd hulp om je verder te ontwikkelen.
Veel kansen en doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Veel doorgroei mogelijkheden, echt familie bedrijf, veel aandacht voor de mens
Prachtig bedrijf!
Teamleider (huidige medewerker) –  Waalwijk22 oktober 2019
Werk al meer dan 16 jaar voor dit prachtige bedrijf en nog steeds iedere dag met veel plezier!

De klanten te mogen helpen en met hun vragen voordat hun keuken wordt geleverd zodat ze uiteindelijk tevreden ophangen en met een mooi gevoel terug kunnen kijken op ons bedrijf dat is wat het voor mij zo leuk maakt.
En daarbij dan ook nog eens leuke collega’s, mooie werkomgeving, gezellige feestjes en leuke kortingen..
Slechte werkomgeving, te weinig personeel
Medewerker Goederenbeheer (voormalige medewerker) –  Waalwijk11 oktober 2019
Via een uitzendbureau kwam ik terecht op de afdeling goederenbeheer van De Badenman, de badkamerafdeling van de Mandemakers Groep. De afdeling had te kampen met een personeelstekort en probeerde dit te spekken via uitzendbureaus. De uitleg over de functie was onduidelijk en de werkdruk was te hoog voor het aanwezige personeel. Zes mensen waren verantwoordelijk voor een werklast van dubbel dat aantal personen. De afdelingsleidster was te onervaren in haar functie. Meerdere medewerkers via het uitzendbureau stopten na een aantal dagen vanwege de onredelijke verwachtingen. Toen ik een burn-out kreeg en halve dagen moest werken op advies van de dokter werd er van mij verwacht dat ik 40 uur werk zou volbrengen in 20 uur tijd. Enige tijd later werd ik 'wegens mijn ziekteverzuim' gevraagd mijn functie te verlaten.

Deze functie was verschrikkelijk. Ik zou het niemand aanraden.
14 oktober 2019

Beste oud-collega,

Erg jammer om te horen dat je je tijd zo hebt ervaren bij De Badenman. Heb je dit ook aangegeven in een gesprek met jouw HR-adviseur? In drukke tijden worden inderdaad bureaus ingezet om werkdruk te verlichten. Daarnaast zijn we door de groei ook aan het zoeken naar nieuwe collega's wat de werkdruk ook moet verlagen. Veel sterkte met je burn-out, én met je volgende uitdaging.

Vriendelijke groet,
Afdeling Recruitment

Leerzaam en leuknwerk
Lader (voormalige medewerker) –  Waalwijk23 september 2019
Heb er veel van geleerd. Heb veel leereveaaringnopgedaan voor andere bedrijven ik de logistiek
Pluspunten
Avondweek
Minpunten
Lang fietsen
14 oktober 2019

Bedankt voor je review! Helaas zijn wij afhankelijk van de gemeente als het gaat om de bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Vaak zijn collega's als je het vraagt wel bereid om te carpoolen.

Bijzonder, Brabants familiebedrijf
HR (huidige medewerker) –  Waalwijk5 augustus 2019
Ik werk al jaren met veel plezier bij DMG. Inmiddels een grote organisatie, maar met het herkenbare karakter van een familiebedrijf. De sfeer is informeel en persoonlijk. Medewerkers werken hard en werken met én voor elkaar. Dit wordt ook beloond met verschillende doorgroeimogelijkheden en spectaculaire personeelsfeesten, uitjes en borrels.
11 oktober 2019

Bedankt voor je review! Kijk jij ook al uit naar het volgende feestje (Kerstborrel) op 20 december?

Mooi bedrijf met veel mogelijkheden.
Recruiter (huidige medewerker) –  Waalwijk9 juli 2019
Natuurlijk valt er over iedere werkgever wel wat positiefs en wat negatiefs te zeggen. Maar al met al vind ik dat we als medewerker bij DMG echt in onze handen mogen knijpen. Oprecht een familiegevoel, leuke collega's, niet verkeerd betaald en alles is goed geregeld. Daarnaast is er voor collega's met ambitie alle ruimte om hun dromen waar te maken.
Pluspunten
Alles goed geregeld, enorm veel doorgroeimogelijkheden, mooie feestjes, een eigenaar waar je voor WIL werken :)!
Minpunten
Op zich niet verkeerd, maar alles draait om resultaat bij een commercieel bedrijf.
Mooi en groot bedrijf waarin je mooie stappen kunt maken.
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Waalwijk5 juli 2019
DMG is een groot bedrijf, met veel leuke en gezellige teams. Er wordt hard gewerkt maar er is ook zeker tijd voor andere dingen zoals de zomerborrel en het DMG feest wat altijd erg groots wordt aangepakt.
Pluspunten
Leuke informele sfeer
Minpunten
Drukte op industrieterrein/slecht bereikbaar met OV
Slecht. Niet na je luisteren te zwaar werk voor het geld.
Chauffeur/bezorger (voormalige medewerker) –  Waalwijk26 juni 2019
Zeer slecht ervaren.
Smorgens vroeg beginnen en laat klaar.
Je moet er heel zwaar tillen en na 4 jaar ben ik versleten.
Als je wilt doorgroeien moet je echt iets anders zoeken ze beloven bijvoorbeeld dat je je CE rijbewijs mag halen maar na 4 jaar nog niet gehaald terwijl andere die er net werken dat wel mogen.
Ook vooral geen commentaar geven over de werkzaamheden want dan krijg je scheven gezichten en knikkeren ze je eruit.
plus punt is dat je meestal vrij krijgt als je verlof aanvraagt.
En dat je mooie wagens hebt als ze niet in kreukels zijn gereden door je collega's.
Aanrader? Nee ver weg blijven je kunt ergens anders veel beter verdienen en langer vol houden.
Pluspunten
Verlof krijgen als je erom vraagt, mooie wagens
Minpunten
Zwaar tillen, lange dagen, ameteurs.
Slecht betaalde baan
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Hulst12 mei 2019
Echt een rot bedrijf! Geen respect voor werknemers. Slecht betaald en alleen maar kritiek! Nooit meer
Pluspunten
Minpunten
Slecht betaald . Geen respect
17 juli 2019

Bedankt voor je review, misschien kan je contact zoeken met jouw HR-adviseur op het hoofdkantoor. Wij willen absoluut niet dat onze mensen zich niet gewaardeerd voelen. Wellicht zijn er andere mogelijkheden binnen ons bedrijf.

Topbaan met doorgroeimogelijkheden!
Teamleider Orderverwerking (huidige medewerker) –  Waalwijk6 mei 2019
De Mandemakers Groep is een leuk bedrijf om voor te werken. In 2011 begonnen onderaan de ladder en inmiddels ben ik teamleider dus er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden, Je moet er alleen wel de volle 100% voor gaan!

Het bedrijf zal je sowieso de ruimte geven om je te ontwikkelen d.m.v. opleidingen etc. dus mocht je het nodig vinden je te ontwikkelen dan ben je hier aan het juiste adres.

Het leukste van werken bij de Mandemakers groep is dat je weet dat jij er mede verantwoordelijk voor bent dat een klant op zijn minst 10 jaar lang kan genieten van zijn of haar nieuwe badkamer / keuken. Dit is een investering die klanten niet vaak doen en daarom is het mijn uitdaging om ervoor te zorgen dat alles goed loopt zodat ik weet dat klanten zich geen zorgen hoeven te maken.
Pluspunten
Werksfeer is goed, kantine verzorgt goede lunches, ruimte om door te groeien / leren
22 juli 2019

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je deze ontwikkeling hebt meegemaakt binnen De Mandemakers Groep.

Gezellige werkplek
Klantenservice medewerker Montage (huidige medewerker) –  Waalwijk6 mei 2019
Werken bij DMG biedt mogelijkheden, je inzet wordt gewaardeerd en er hangt een leuke sfeer.
17 juli 2019

Bedankt voor je review! De sfeer wordt mogelijk gemaakt door alle leuke collega's.

Productieve, gezellig en vooral collegiaal bedrijf
servicemedewerkster binnendienst (huidige medewerker) –  Waalwijk Hoofdkantoor6 mei 2019
Ik werk hier nu al 4 jaar en heb het nog steeds naar mijn zin.
Ik werk Parttime met 1 dag ouderschapsverlof en is allemaal goed te regelen hier bij DMG
werksfeer, beleid, goed voor het personeel.
Orderverwerker (huidige medewerker) –  Waalwijk6 mei 2019
Top bedrijf met een open deuren beleid, leuke werksfeer en super goed voor het personeel.
Pluspunten
flexibele tijden
Minpunten
Warm familiebedrijf volop mogelijkheden!
Manager (huidige medewerker) –  Waalwijk5 mei 2019
Ik werk inmiddels alweer ruim 10 jaar op het hoofdkantoor bij DMG met heel veel plezier.
Ik heb mogen ervaren dat je kunt doorgroeien in je functie. Hiervoor heb ik alle hulp van mijn manager gehad.
Wat ik als positief ervaar is dat DMG echt een warm familiebedrijf heeft die veel voor zijn personeel regelt. De feesten zijn echt heel gaaf; het personeelsfeest, maar ook de zomerbbq en het kerstfeest zijn tot in de puntjes geregeld.Super leuk om ook op een andere manier met mijn collega;s om te gaan. Maar ook wordt het salaris op een vaste dag in de maand betaald waardoor ik me nooit zorgen hierover hoef te maken.
De collega's die hier werken zijn stuk voor stuk leuke en gezellige mensen. Ook als je nieuw bent, wordt je snel opgenomen en voelt het alsof je er al jaren werkt.
De sfeer is heel informeel en ook de directie en management zijn benaderbaar.
Het is wel een commercieel bedrijf waarbij inzet van je wordt verwacht. Als je liever rustig aan doet, dan pas je niet bij DMG, je moet wel van aanpakken houden en iedere dag ervoor willen gaan.
Ik ben echt trots en heel blij dat ik bij DMG mag werken en raad het iedereen aan om het zelf te ervaren!
Pluspunten
Informele sfeer, leuke collega's, alles goed geregeld
Minpunten
Hoofdkantoor niet met OV te bereiken, wel hard werken
Gezellige werkgever
Meubelbezorger (voormalige medewerker) –  Waalwijk5 mei 2019
Leuk werk, kwam overal in het land, lange dagen wat ik prettig vond en leuk en fysiek zwaar werk.
Pluspunten
Fijne collega's, goed betaald
Minpunten
Soms te zwaar fysiek werk
Super collega's
Servicemedewerker (huidige medewerker) –  Waalwijk3 mei 2019
De meest hartelijke binnenkomst die ik ooit heb gehad bij een nieuwe werkgever. Leuke collega's die altijd helpen waar nodig is. Ook veel zelfstandigheid. Kantine is uitgebreid en je kan er veel soorten dingen kopen die niet duur zijn.
Pluspunten
Veel inwerk tijd
Minpunten
De training en meet & greet worden pas laat gedaan.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.