De Mandemakers Groep (DMG) Reviews

Nooit gaan werken.
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Waalwijk20 februari 2019
Beloven veel komen niks na.
Je werkt je uit je naat maar totaal geen waardering.
Als je je mond open doet dan word je daarna van alle kanten bedreigd met ontslag teamleiders die niet met elkaar communiceren.
Hebben geen begrip dat je ook een privé leven hebt en ook maar een mens bent.
Als je ja zegt zijn ze te vreden maar owe als je een keer nee zegt dat hebben ze de pik op je.
Nee zeer slecht de afdeling magazijn sanitair.
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
Officiële reactie van De Mandemakers Groep (DMG)
26 februari 2019

Hi,
Erg jammer om te horen dat je het werk zo hebt ervaren. Ben je hiermee naar je HR-adviseur gegaan?

Een voordeel aan een groot bedrijf als DMG is dat je meerdere mensen hebt om naartoe te gaan en dus ook plekken om te werken.

Top werkgever!
Recruiter (huidige medewerker) –  Waalwijk22 december 2018
Top werkgever met alle ruimte om wat van je carrière te maken.
Pluspunten
Waardering, bedrijfscultuur, goede secundaire voorwaarden
Minpunten
Aardig hoge werkdruk
Heel slecht bedrijf voor zijn personeel
Keukenverkoper (voormalige medewerker) –  Nederland10 december 2018
De werkdruk is hoog. Niet presteren aan het target wat ze aan je koppelen is exit, haal je het budget dan schroeven ze het elke keer weer op. Als je uitgedrukt ben als een sinaasappel gooien ze je eruit ook al heb je je zo goed proberen aan te passen om naar hun zaakje te dansen. Je moet overal in alle winkels kunnen verplaatsen en inzetbaar zijn. Zo niet minpunten. Laat je klanten lopen die je niet heb onderdrukt voor een handtekening mag je de volgende dag op het matje komen gezeur naar je kop. En weer naar hoofdkantoor verantwoording gaan afleggen. En weer dagje hoofdkantoor cursus verkooptechniek volgen. Was verschrikkelijk. Maar dat is bij alle bedrijven die onder de naam vallen DMG. Niet op reageren ga ergens anders je bent een mens en meer waard dan als je elke dag ongelukkig naar je werk moet. Verdienen geen goed personeel meer. Echt niet.
Pluspunten
Minpunten
Behandelen je totdat je depressief thuis zit of zelf ontslag neemt.
Een zeer gezellige motiverende aangename werksfeer
meewerkend voorman (huidige medewerker) –  Terneuzen22 november 2017
DMG is een fantastisch bedrijf met een open cultuur begrip voor zijn medewerkers een redelijk goed Loon en een ontzettend leuke werksfeer
Productieve en gezellige werksfeer op de werkvloer
Sales Advisor Wonen (huidige medewerker) –  Den Haag11 oktober 2017
Een bedrijf met een duidelijke visie. Als je commercieel ingesteld bent is dit een prima bedrijf om te werken. Met betrekking tot de arbeidsvoorwaarden die zijn vanaf het begin helder.

Mijn ervaringen op de werkvloer zijn heel goed. Het draait natuurlijk altijd om omzet maken maar daar kan soms iets teveel druk op zitten waardoor succes maken soms kan tegenwerken. Je krijgt wel de mogelijkheid om d.m.v. trainingen beter te worden.
Pluspunten
Betrouwbare werkgever
Minpunten
Bovengemiddelde werkdruk
Een zeer productief milieu met een gezellige en directe werk omgeving.
Bijrijder en magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Waalwijk11 oktober 2017
Een bedrijf dat altijd streeft naar het halen van absolute winst, en dit dan ook overbrengt naar haar nieuwe (onervaren) werknemers.
Pluspunten
Sportmogelijkheden
Veel variatie in het werk
Chauffeur (huidige medewerker) –  Waalwijk10 augustus 2017
In de ochtend vroeg eruit, maar na een bak koffie vliegt de dag snel voorbij. Op de vrachtwagen is het pittig werk, maar daardoor is het geen dag hetzelfde. Veel vrijheid op de vrachtwagen en veel sociaal contact met de klant maakt het werken bij DMG leuk. Mede Door de fijne collega's vliegen de dagen voorbij. Ook hele goede en fijne personeelsfeesten waar je jaren later nog over kan praten. Kortom: een pittige baan met fijne collega's en een fijne werksfeer!
Pluspunten
Vrijheid, sociaal contact, dagen snel voorbij, goede personerlsfeesten
Minpunten
Moderne, commerciële werkomgeving waar alles voor elkaar is!
Verkoper (huidige medewerker) –  Leeuwarden19 juli 2017
Ik ben sinds begin 2014 in dienst bij een formule van DMG als verkoper, aankoopbegeleider, adviseur, tekenaar, architect.. you name it, je bent het allemaal.

Wanneer je een harde werker bent, graag in jezelf investeert, commercieel ingesteld bent en van afwisseling in je werk houdt, zit je hier helemaal goed! Bij DMG is aan zo'n beetje alles gedacht wat betekend dat alles goed voor elkaar is. Natuurlijk kom je elke dag naar je werk om een klant blij te maken en te helpen een mooie keuken, badkamer of woonvloer te kopen. Als jij kwalitatief goed werk levert aan je klant en het bedrijf komt de rest vanzelf.

Ik heb het dan over een gezellige werksfeer, goed salaris, mooie bonusregeling, verkoopprijzen, opleidingen/trainingen op prachtige locaties en bij zeer professionele leveranciers in binnen en buitenland. Welke allemaal kosteloos voor jou worden georganiseerd! Daarbij heb je flexibele werktijden, verlof is goed te regelen en je hebt veel mogelijkheden om (door) te groeien.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, gedegen opleidingen/trainingen, mooie winkels
Minpunten
Vanuit het Noorden zijn de meeste locaties (behalve je vestiging) een stukje rijden.
Solliciteer niet bij DMG
Verkoper/Adviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 juni 2017
Solliciteer niet bij DMG. Ze beloven van alles maar komen niets na. Iedereen staat onder omzet druk. Geen waardering. DMG zegt je hebt geen werkplicht maar omzet plicht dus de rest mag je zelf invullen. Je word gedwongen om zaterdag en zondagen te werken en als je vrij wilt zegt de directie dat je beter kan werken om dat je meer omzet moet maken. Mocht je ergens niet mee eens zijn dan gaan ze dreigen. Ben benieuwd of dhr. Koppens en dhr. Mandemakers zich niet kapot schamen voor wat je allemaal binnen hun bedrijf gebeurd. Managers zijn niet eerlijk en willen alleen maar zelf hoger opkomen dus ze gebruiken trucjes om personeel voor te liegen. TRAP ER AUB NIET IN EN GA BIJ EEN ANDER BEDRIJF WERKEN. ER GAAN DAAROM OOK HEEL VEEL MENSEN WEG.
Pluspunten
Minpunten
heel dmg
Top baan
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn11 juni 2017
Top baan.

Gezellige sfeervolle winkels. Goede begeleiding waardoor je zonder ervaring binnen no time in kan stromen. gezellige bedrijfscultuur met om de 2 maanden een bedrijfsuitje ook wel kick of genoemd.
Pluspunten
Bonus regeling met gedegen basis salaris.
Minpunten
regelmatig later thuis omdat er om 5 uur een klant binnen komt die je natuurlijk wil verkopen
Super werksfeer met fijne collega's
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Breda7 juni 2017
Ik ben werkzaam als verkoopadviseur bij DMG meubelen Goede werkomgeving en arbeidsvoorwaarden, fijne collega's en sfeer, cursussen en doorgroeimogelijkheden en vooral veel plezier met elkaar! Familie gevoel binnen onze formule is groot, kick-offs, mooie shows en feestjes met lekker eten zijn we goed in!
Een bedrijf voor een commerciële duizendpoot
Gastvrouw (huidige medewerker) –  Heerlen4 juni 2017
Wanneer je commercieel ingesteld bent is dit een fantastisch bedrijf om te werken. Onder andere de arbeidsvoorwaarden zijn vanaf dag 1 goed geregeld.
Mijn ervaringen op de werkvloer zijn ook heel goed. Natuurlijk is omzet heel belangrijk maar de sfeer is uitstekend te noemen. Wanneer je je positief in stelt dan ontvang je die positiviteit ook in ruime mate terug.
Verlof is zelden een probleem. Bij calamiteiten thuis wordt er rekening met je gehouden. Gezellige collega's en het werk is heel divers. Kortom een fijne plek om te werken.

Qua doorgroei zijn de mogelijkheden ook goed. Mijn VM is in dienst gekomen als verkoper in 2016. Nu is hij al opgeklommen tot vestigingsmanager. Natuurlijk zijn zijn kwaliteiten er ook naar. Ik wil er mee duidelijk maken dat doorgroeien zeker tot de mogelijkheden behoort.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Trainingen zijn altijd buiten Limburg
produktiver arbeitsort sehr gutes clientel
Manager (voormalige medewerker) –  Naarden NL11 januari 2017
viel gelert über das Fach, tolle Kunden beraten.
sehr gute erfolge
diverse dagen nooit hetzelfde
verkoper keukens (voormalige medewerker) –  Assen16 december 2016
slechte prive werk balans, veel werken , helemaal geen tijd voor prive
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
veel werk, iedere avond koopavond
Bedrijf met veel mogelijkheden om te groeien
Verkoop Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam4 augustus 2016
DMG heeft veel mogelijkheden om te groeien en ze kijken ook altijd of er iets is wat goed bij jou past. Als iets niet bevalt kan je het gewoon aangeven en gaan ze op zoek naar een oplossing. Als verkoop manager mag je behoorlijk wat bepalen hoe het in de winkel er aan toe gaat.

DMG geeft veel trainingen en je kan hier zeker heel veel leren waar je behoorlijk wat aan hebt.
Pluspunten
veel vrijheid, flexibele werktijden
produktieve en goede werkomstandigheden
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Groningen, GR2 december 2015
bij dmg heb ik de mooiste tijd van mn leven doorgebracht !!!!
Pluspunten
heldere opdrachten
Magazijnmedewerker magazijn waalwijk
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Waalwijk, NB18 november 2015
Slecht salaris
Lange werkdagen
Weinig waardering
Teamleiders lopen als verwaande gevangenisbewaarders door het pand.
Er wordt verlangt dat je hele lange dagen maakt.
Er gaan heel veel dingen mis maar het wordt altijd op een bepaalde afdeling afgeschoven.
De mensen die er werken zijn allemaal makkelijk te paaien jaknikkers,
Als je weerwoord geeft of je eigen mening durft te geven wordt je medegedeeld dat ze daar niet van gediend zijn en dat als je dat nog een keer zegt dat je dan je ontslag krijgt.
Ook zijn ze meester in liegen,Ze verdraaien de hele boel naar hun straatje.
En het ergste: ze durven geen een van allen hun mond open te doen omdat ze dan ontslagen worden.

ALS JE HET MIJ VRAAGT GA NOOIT !!!!!!!!!!!!
WERKEN BIJ

HOOFDKANTOOR DMG TE WAALWIJK
Pluspunten
Minpunten
Alles
prive chauffeur
Privechauffeur (huidige medewerker) –  oisterwijk14 oktober 2015
Dit is slechts een tijdelijk bijbaantje.... niks noemenswaardigs over te melden
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
onregelmatig
Een leuke baan omdat je in contact staat met klanten
Verkoopster Boutique (voormalige medewerker) –  Beverwijk, NH2 juli 2015
In deze functie was ik verkoopster in de Boutique, waar ik klanten adviseerde over gordijnen en allerhande accessoires. Tevens verzorgde ik de bijbehorende administratie.
Pluspunten
Altijd op de hoogte van de nieuwste trends op woongebied
Minpunten
Geen airco op hele warme dagen.
Orderverwerker (voormalige medewerker) –  Waalwijk, NB27 mei 2015
Ik zat op de orderverwerking en bestelde voornamelijk keukens.
de werksfeer was gezellig, we hadden een gezellig team.
Het werk was afwisselend, daardoor elke dag weer anders.
Pluspunten
parkeergarage

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep (DMG). Onze community staat klaar om te antwoorden.