Review over De Haagse Hogeschool van een werknemer

Bekijk alle reviews over De Haagse Hogeschool

Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden, maar weinig doorgroeimogelijkheden.
Medewerker faculteitsbureau (huidige medewerker) –  Den Haag16 november 2018
De HHs is een grote logge organisatie. Er worden veel veranderingen op centraal niveau opgelegd aan de verschillende opleidingen. Op den duur wordt het er hopelijk beter van, maar nu levert het extra werkdruk op mensen die het al druk hadden.
Iedere opleiding opereert nu nog steeds als eigen organisatie. Dus ervaringen hangen echt af van waar je terecht komt in de organisatie.
Gezien de arbeidsvoorwaarden goed zijn, blijven mensen vaak lang in een functie zitten.
Pluspunten
Veel vakantie, persoonlijk te beatesen budget, 13e maand
Minpunten
Werkdruk, weinig doorgroeimogelijkheden

Andere reviews over De Haagse Hogeschool van werknemers

voormalig docent
Lecturer (voormalige medewerker) –  Den Haag19 mei 2019
Een vreselijke werkplaats met slechte managers en een cultuur van het verbergen van het vuil onder het tapijt.
Het is hard werken in het onderwijs, lange dagen en extra werk thuis maakt er deel van uit. Collega's zijn super. Gemotiveerd en behulpzaam. Het moeilijkste is dat het management zich richt op de ontwikkeling van de leraar buiten zijn / haar vakgebied, in plaats van op onderwijs. Het beste deel zijn de studenten, de waardering en de samenwerking met collega's.
Het ergste is managementpraktijken, pesten en intimidatie. Ze gebruiken een jaar lang nieuwe leraren en vervolgens doorvoeren ze ze naar de prullenbak.
Pluspunten
collega
Minpunten
vreselijke werkplaats met slechte managers
Gezellige werkplek met veel vrijheid
ICT medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag7 maart 2019
Eerst naar het kantoor toe waar wij ons begeven, je kan dan makkelijk een koffie bijvoorbeeld halen, en verder kan je al gauw op een aardig tempo aan het werk.
Pluspunten
Gratis drinken en altijd nieuw soort werk
Minpunten
Kan soms enorm druk worden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Haagse Hogeschool. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over De Haagse Hogeschool gesorteerd op locatie