De Haagse Hogeschool

De Haagse Hogeschool Reviews

prima werksfeer met mooie mogelijkheden van kennisdeling
Veel zelfstandigheid
Groepen boeien en binden

Vraagt stressbestendigheid tijdens pieken
Respectloze, onprofessionele en ongezonde werkomgeving
Alle managers, leidinggevenden, unit hoofden spelen allemaal onder 1 hoedje en houden elkaars hand boven het hoofd. De directeur van de Haagse Hogeschool moest is weten wat daar allemaal afspeelt... Het gebouw is verpauperd, slecht onderhouden en ook heel veel last van muizen. De luchttoevoer is ongezond, collega's hadden last van droge ogen. SLECHT!!!
Managers slecht opgeleid
Kom je binnen met positiviteit aan het werk en dan valt alles erg tegen. Ze maken het mooier dan het is.
1 voordeel zijn je vrije dagen, acceptatie is er niet.
Pluspunten
Gratis koffie met pasje
Minpunten
Domme managers
voormalig docent
Een vreselijke werkplaats met slechte managers en een cultuur van het verbergen van het vuil onder het tapijt.
Het is hard werken in het onderwijs, lange dagen en extra werk thuis maakt er deel van uit. Collega's zijn super. Gemotiveerd en behulpzaam. Het moeilijkste is dat het management zich richt op de ontwikkeling van de leraar buiten zijn / haar vakgebied, in plaats van op onderwijs. Het beste deel zijn de studenten, de waardering en de samenwerking met collega's.

Het ergste is managementpraktijken, pesten en intimidatie. Ze gebruiken een jaar lang nieuwe leraren en vervolgens doorvoeren ze ze naar de prullenbak.
Pluspunten
collega
Minpunten
vreselijke werkplaats met slechte managers
Gezellige werkplek met veel vrijheid
Eerst naar het kantoor toe waar wij ons begeven, je kan dan makkelijk een koffie bijvoorbeeld halen, en verder kan je al gauw op een aardig tempo aan het werk.
Pluspunten
Gratis drinken en altijd nieuw soort werk
Minpunten
Kan soms enorm druk worden
Leuke studenten en collega's binnen onze opleiding
Verandering is de enige constante binnen de HHS. Dat op zich hoeft geen probleem te zijn alleen veranderen om te veranderen levert een hoop onrust op; onkundige managers op verkeerde posities en helaas gaat dat ten koste van het onderwijs waar gedreven docenten/collega's dag in dag uit proberen zo goed mogelijk studenten op te leiden. De manier van managen drukt de werksfeer ook.
Uitdagende werkomgeving
Een uitdagende werkomgeving, helaas weinig ruimte om veranderingen door te voeren.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
management
Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden, maar weinig doorgroeimogelijkheden.
De HHs is een grote logge organisatie. Er worden veel veranderingen op centraal niveau opgelegd aan de verschillende opleidingen. Op den duur wordt het er hopelijk beter van, maar nu levert het extra werkdruk op mensen die het al druk hadden.
Iedere opleiding opereert nu nog steeds als eigen organisatie. Dus ervaringen hangen echt af van waar je terecht komt in de organisatie.

Gezien de arbeidsvoorwaarden goed zijn, blijven mensen vaak lang in een functie zitten.
Pluspunten
Veel vakantie, persoonlijk te beatesen budget, 13e maand
Minpunten
Werkdruk, weinig doorgroeimogelijkheden
Moderne HBO met een duidelijke innovatiedrang
Het is hard werken in het onderwijs, lange dagen en extra werk thuis horen erbij. Maar niet tegen je zin in, omdat het echt leuk is om studenten te motiveren, te inspireren, en te coachen. Je ziet ze zich ontwikkelen.
Innovatiedrang is erg aanwezig op de Haagse, het moet anders, beter. Ik kreeg de neiging om even een pas op de plaats te maken en te ervaren wat de laatste innovaties/veranderingen voor effect zouden hebben.

Collega's zijn super op de Haagse. Gemotiveerd en behulpzaam.

Het moeilijkste is dat het management de focus legt op de ontwikkeling van de docent buiten zijn/haar vakgebied, in plaats van op het onderwijs.

Het leukste zijn de studenten, de waardering, en de samenwerking met collega's.
Pluspunten
Genoeg beweging in dit pand, het is erop gebouwd.
prima bedrijf
De Haagse is een prima werkgever. Ik ben op zoek naar een kleiner bedrijf omdat ik me daar beter thuis denk te voelen.

Ik heb veel geleerd: van het voeren van salarisadministratie, tot het inplannen van cursussen. Het voeren van vacaturebeheer en veel meer.
Pluspunten
veel goede regelingen en mogelijkheden
Minpunten
te groot
Geweldig bedrijf met een prima werksfeer
Geweldig bedrijf met een prima werksfeer.
Veel ontwikkelingsmogelijkheden.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Haagse Hogeschool. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,6