De Brug Personeel B.V. Reviews

fijne werkomgeving
Werkplaatstimmerman (voormalige medewerker) –  Zwijndrecht, ZH9 december 2015
werkplaats waar ik mijn ei goed kwijt kon door zelfstandig te werken en ook flexibel moest zijn omdat het nog al eens van de hak op de tak was. Waarbij ook de leiding je die ruimte gaf .Er was ook over het algemeen een goede sfeer onderling maar zoals overal wat uitzonderingen wat wel eens moeilijkheden gaf .Maar het mooiste was dan wel dat je ondanks dat toch goed samen kon werken.
Pluspunten
Altijd koffie aanwezig
Minpunten
Het niet meer roken op de werkvloer
Plezierige en uitdagende werkomgeving
Ambulant Dienstverlener Gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Apeldoorn10 december 2013
Elke dag is een andere als de dag ervoor. Doordat de cliënten enorm variëren en allen andere hulpvragen en behoeften hebben, blijft het werk uitdagend.

Ik heb hier geleerd zelfstandig te werken, om te gaan met de beperkingen van de cliënten, flexibel te zijn, initiatief te nemen en de cliënt te begeleiden door naast de cliënt te staan.

Fijne directie, waar je op kunt vertrouwen en bouwen. Keurige afhandelingen.

Zeer prettige werksfeer en een gevarieerd aanbod van collega's. Een harmonieuze sfeer, waarin je je op je gemak voelt en prettig kunt werken. Mogelijkheid om dingen te kunnen delen.

In een werksituatie dingen signaleren die gevaarlijk kunnen zijn voor de cliënt en veel impact hebben op de toekomst. Wanneer je alleen op bezoek bent, kun je niet gelijk met je collega overleggen wat je het beste kan doen. Je zult het moeten overdragen en kunt pas achteraf je handelen bespreekbaar maken.

Zelfstandig werken, contacten onderhouden met je cliënten en vertrouwen opbouwen.
Pluspunten
Flexibel Ambulant kunnen werken
Minpunten
Veel solistisch werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Brug Personeel B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over De Brug Personeel B.V. gesorteerd op vacaturetitel