De Bommel Meubelen Reviews

Bedrijf met mooie producten en goede werksfeer
Logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Strijen3 september 2019
Werk nu aantal maanden als logistiek medewerker en ondanks dat het fysiek zwaar werk is vind ik het erg leuk om bij de Bommel te werken. Je werkt namelijk met mooie producten en er hangt onderling in de logistiek een gezellige werksfeer!
Pluspunten
werksfeer
Minpunten
fysieke arbeid
Prima bedrijf
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Strijen3 juni 2019
Prima bedrijf waar je goed en eerlijk ontvangen wordt. Prima arbeidsvoorwaarden. Leuke collega's en een eigentijdse insteek.
Sfeervolle ruimdekkend bedrijf
Verkoopmedewerker allround (huidige medewerker) –  Utrecht6 mei 2019
Leuk bedrijf maar jammer geen interieuradviezen. Verder heel leuk bedrijf met goede collegialiteit
Meebouwen aan voorruitgang
Leidinggevende functie (huidige medewerker) –  Strijen8 november 2018
Leuk bedrijf wat volop aan het groeien in. Hard werken en ruimte om mee te denken en bouwen aan groei.
De Bommel maakt het!
Manager (huidige medewerker) –  Eindhoven13 september 2018
Beste lezer, Ik wil je graag even meenemen in mijn geschiedenis bij de Bommel Meubelen, de mogelijkheden die ik bij dit mooie bedrijf heb gekregen en de groei die ik heb doorgemaakt. Mijn loopbaan begon in de horeca, waar ik circa 5 jaar met veel plezier heb gewerkt. Na mijn opleiding te hebben afgerond was het tijd voor een nieuwe stap. Ik wil graag contact met mensen behouden in een ambitieuze omgeving, zoals ook ik ben. Zo kwam ik in de woonbranche terecht. Bij toeval kwam ik een jaar later in contact met de Bommel Meubelen. Na een zeer positieve sollicitatieprocedure bleek dat ik een nieuwe uitdaging had gevonden. Met goede afspraken omtrent mijn doorgroeimogelijkheden begon ik bij de Bommel Meubelen als Verkoopadviseur. Omdat ik verschillende opleidingen binnen dit bedrijf heb mogen volgen en ik gecoacht ben tijdens mijn werkzaamheden ben ik uiteindelijk doorgegroeid tot Vestigingsmanager. Voor mij bracht het doorlopen van dit traject uiteindelijk het beste in mezelf naar boven. De functie die ik momenteel heb is elke dag een uitdaging, psychologische topsport noem ik het ook wel. Je bent de spin in het web, ondersteunt en motiveert continue je collega’s en je zorgt ervoor dat elke klant die binnen komt met een warm welkom ontvangen word en zeer tevreden huiswaarts gaat. Elke dag ga ik met plezier naar mijn werk, ga ik voldaan naar huis en ben ik gemotiveerd om een volgende dag weer aan de slag te gaan. Dit komt mede door de ondersteuning die ik krijg want altijd staat er iemand voor je klaar om je te helpen. En mocht je het via de radiospot nog niet vernomen hebben, de  meer... Bommel maakt het ! Ook voor alle medewerkers !  minder
Gunstige werktijden en leerzame trainingen
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Den Bosch23 april 2018
Ik werk sinds een paar maanden bij de Bommel Meubelen in Den Bosch, het is allemaal vlot verlopen en binnen een paar gesprekjes in de vorm van een gezellige speeddates en één meeloop dagdeel ben ik aangenomen.
Mijn Vestigingsmanager Joep Obdeijn heeft mij in die paar maanden dat ik er nu werk al veel geleerd, ik had geen betere baas kunnen wensen.
Verder heb ik inmiddels ook mijn trainingen afgerond, deze trainingen zijn zeer handig geweest voor zowel mijn werk als mijn opleiding. In deze training leer je het hele proces van, de klant aanspreken tot aan het afronden van een order.
Naast dat deze training heel leerzaam is geweest zijn ze ook heel gezellig, ik zat met een leuke groep collega's waar ik veel mee heb gelachen.

Het werk bestaat uit klanten aanspreken en deskundig advies geven, waardoor de klant hopelijk deze bij jou gaat bestellen. Wanneer je een klant helpt beslissen wat te kopen, geeft dat veel voldoening en energie. Verder zijn er nog leuke bonussen te verdienen waar je een leuk extraatje mee kunt verdienen. De werktijden zijn heel gunstig voor een student en heb ik nog genoeg tijd om na het werk nog leuke dingen te doen.

Dit allemaal bij elkaar zorgt ervoor dat het werk bij de Bommel Meubelen voor mij de ideale bijbaan is.
Pluspunten
gezellige collega's, voldoening in je werk
geen oog voor de mensen die juist het geld verdienen voor het bedrijf
Verkoopadviseur, Coördinator (voormalige medewerker) –  Rotterdam4 april 2018
Een werkgever wat geen oog heeft voor zijn personeel, imporvisorische opleidingen geeft, de druk (te) hoog legt
Pluspunten
Minpunten
Te veel
Slecht bedrijf en hard voor weinig
Loodsmedewerker (voormalige medewerker) –  Strijen9 juni 2017
ongeveer 2 maanden gewerkt,als loodsmedewerker/bezorger.
Lijkt allemaal leuk en aardig,maar schijnt bedriegt.Beloven je daar van alles en dat je daar door kan groeien,hebben het flink achter de ellebogen zitten.Heb toen een bovenkast op me been gehad van 100 kilo,maar het zal ze daar weinig interesseren wat er met je gebeurt.Ben toen in de ziektewet gegaan en heb niks toen meer van ze vernomen.Tja dus,wat doe je dan?Zelf de arbodienst bellen,Nou ik kan je bij voorbaat vertellen doe dat nou maar niet in je proeftijd want dat kost je je baan.
met hart en ziel gewerkt aan een team met progressiemogelijkheden
vestigingsmanager (voormalige medewerker) –  Eindhoven28 maart 2017
Vanaf de opening tot de laatste dag met hart en ziel gewerkt aan een team dat groeide en alle targets elke keer ruim heeft gehaald. vanaf 0 begonnen, onbekend in de regio tot een van de toonaangevende winkels.
Pluspunten
eigen ingreng
Minpunten
meerdere kapiteins op het schip
Werk
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 november 2016
Ik werkte in Villa Arena en daar kwamen vrij weinig mensen. De werkdagen leken daarom erg langzaam te gaan. In het weekend was het in de middag tevens anders. Toen was er veel interactie.
Verkoopadviseur
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Strijen, ZH15 januari 2014
Als verkoopadviseur werkzaam geweest.
klanten geholpen bij de keuze voor een passend interieur.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Bommel Meubelen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over De Bommel Meubelen gesorteerd op locatie