De Animatie Compagnie Reviews

Hele slechte organisatie
Stage (voormalige medewerker) –  Rijen24 april 2017
Geplaatst als onervaren kracht samen met andere onervaren kracht geen enkele begeleiding gehad. Moesten dingen zelf uitzoeken. Van ellende na zijn wij na 2dagen weggegaan. Want ook verblijfaccomodatie was verschrikkelijk slecht. Douchen niet mogelijk rioollucht. Jammer want met kinderen en ouders was het wel leuk en zij vonden het jammer dat wij weg zijn gegaan.

Tip voor animatiecompany zorg dat er bij een onervaren kracht altijd een ervaren kracht is. Zorg dat de organisatie er omheen ook op orde is. Dus spullen aanwezig duidelijkheid in wat voor omgeving je mensen gaan volkscamping of luxe bungalowpark.

Mij zie je niet meer bij de animatiecompany.
Pluspunten
Sport en spel met kinderen
Minpunten
Spullen niet geleverd, geen begeleiding, slecht verblijf
animator
Animatie leider (huidige medewerker) –  middelburg21 februari 2017
entertainen van gasten op vakantie en attractie parken
Pluspunten
snel werk
Minpunten
laag loon
Goede sfeer maak je zelf
Entertainer (huidige medewerker) –  Middelburg, ZE16 december 2014
Voor de Animatie Compagnie heb ik 6/7 maanden op Bobbejaanland gewerkt en ik heb het daar super naar mijn zin gehad!
Je leert wat je leren wil op het gebied van entertainment. De begeleiding is goed en je collega's zijn super. Als jij je leuk en goed opstelt heb je er een tweede familie bij!
Pluspunten
Goede verblijfplaats
Minpunten
Seizoenswerk
Productieve en gezellige werksfeer
Recreatie entertainer (voormalige medewerker) –  Middelburg24 augustus 2014
Dit werk vond ik echt geweldig om te doen. De hele dag werken met kinderen, dat vond ik echt super. Om dit samen te doen met een heel team was echt geweldig, iedereen had ideeën en die ideeën werden meestal samen gebracht. Wij stonden daar echt als een team en het maakte niet uit wat je deed, de kinderen genoten en dat was het belangrijkste! Alleen als je even chagrijnig was of je had even je dag niet, dan mocht je dat uiteraard niet laten blijken. Soms was dat even lastig, maar voor de kinderen doe je alles!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Animatie Compagnie. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over De Animatie Compagnie gesorteerd op locatie