De Animatie Compagnie

De Animatie Compagnie Reviews

omdat je voor je werk op campings en vakantieparken verblijft ben je veel van huis. het werk is heel leuk en afwisselend.
Ik vond het werk heel erg leuk om te doen. Animatie op vakantieparken en shows neerzetten.

Het bedrijf zelf vind ik echter niet goed. De begeleiding is er amper en als er iets aan de hand is duurt het lang voordat ze je komen helpen. Tevens zijn bepaalde accommodaties zo vies en niet leefbaar dat ik het echt niet vind kunnen om er mensen in te plaatsen.
Naast het feit dat je echt maar net genoeg betaald krijgt om jezelf te kunnen onderhouden in de week, is het echt geen fijne omgeving om in te werken.

Ik heb afgelopen jaar hier gewerkt voor een tijdje tot dat er besloten werd om niet door te gaan omdat ik "niet geschikt" zou zijn. Het verhaal is lang maar vanuit maar standpunt de meest verschrikkelijke ervaring ooit. Er werd achter mijn rug om besproken wat ze met mij moesten doen, ik kreeg nul feedback, had geen idee wat er aan de hand was en op de laatste dag kreeg ik te horen dat er een andere plek werd gezocht voor mij.

Ik hoop dat iedereen die dit overweegt heel goed in zijn oren knoopt dat je echt maar een pionnetje bent in dit grote bedrijf, want als je een beetje meer vraagt aan ze worden ze gek en ben je te moeilijk.

Mijn begeleider was een enorme *****met geen mensenkennis, kon niet met hem opschieten en hij luisterde ook amper. Dat hele bedrijf luisterde amper, want toen ik mijn verhaal deed en ik ben echt niet achterlijk, het klopte, werd mij verteld dat het haaks stond op die van hen en was het klaar. Prima.

Het werk is leuk afhankelijk van waar je wordt geplaatst, doe het voor de kinderen en de campings, maar voor iedereen die graag animatiewerk wil gaan doen: je gaat veel meer verdienen onder betere arbeidsomstandigheden als je solliciteert bij een camping zelf. ( je hebt namelijk toch geen keuze bij DAC)
Pluspunten
per week betaalt
Minpunten
Ver van huis, ongezellige sfeer, kinderachtige begeleiders, je kan niet jezelf zijn, je bent een pion in een te groot bedrijf
Geplaatst als onervaren kracht samen met andere onervaren kracht geen enkele begeleiding gehad. Moesten dingen zelf uitzoeken. Van ellende na zijn wij na 2dagen weggegaan. Want ook verblijfaccomodatie was verschrikkelijk slecht. Douchen niet mogelijk rioollucht. Jammer want met kinderen en ouders was het wel leuk en zij vonden het jammer dat wij weg zijn gegaan.

Tip voor animatiecompany zorg dat er bij een onervaren kracht altijd een ervaren kracht is. Zorg dat de organisatie er omheen ook op orde is. Dus spullen aanwezig duidelijkheid in wat voor omgeving je mensen gaan volkscamping of luxe bungalowpark.

Mij zie je niet meer bij de animatiecompany.
Pluspunten
Sport en spel met kinderen
Minpunten
Spullen niet geleverd, geen begeleiding, slecht verblijf
entertainen van gasten op vakantie en attractie parken
Pluspunten
snel werk
Minpunten
laag loon
Voor de Animatie Compagnie heb ik 6/7 maanden op Bobbejaanland gewerkt en ik heb het daar super naar mijn zin gehad!
Je leert wat je leren wil op het gebied van entertainment. De begeleiding is goed en je collega's zijn super. Als jij je leuk en goed opstelt heb je er een tweede familie bij!
Pluspunten
Goede verblijfplaats
Minpunten
Seizoenswerk
Dit werk vond ik echt geweldig om te doen. De hele dag werken met kinderen, dat vond ik echt super. Om dit samen te doen met een heel team was echt geweldig, iedereen had ideeën en die ideeën werden meestal samen gebracht. Wij stonden daar echt als een team en het maakte niet uit wat je deed, de kinderen genoten en dat was het belangrijkste! Alleen als je even chagrijnig was of je had even je dag niet, dan mocht je dat uiteraard niet laten blijken. Soms was dat even lastig, maar voor de kinderen doe je alles!
Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Animatie Compagnie. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,7