David Lloyd Leisure Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 343 reviews
vreselijk
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht23 oktober 2018
vreselijk. baas destijds was onaardig, altijd boos en communiceerde slecht
Sales & Receptie
Sales, Recepioniste en Baliemedewerker (voormalige medewerker) –  Dordrecht21 mei 2015
De dag begon met lijsten om te bellen, of zij nog interesse hebben in onze sportschool en te informeren over de acties. Daarbij deed ik meerdere administratie werk bij de sales als bij de receptie.. als afspraken inplannen, telefoon aannemen, vragen beantwoorden, verwelkomen van klanten enz. Er waren bij de sales afdeling per maand targets die behaald moesten worden.

Zodra mensen er interesse in hadden, moesten we ze uitnodigen voor een afspraak om te praten wat ze nou willen behalen met sporten zodat we een goed bijpassende abonnement voor hen hebben. Daarbij deden we er een rondleiding geven door de zaak en de verdere informatie vertellen.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Niet leuke telefoontjes tijdens het bellen van mensen
Startersfunctie Sales en Marketing.
Senior Sales en Marketing (huidige medewerker) –  Rotterdam13 februari 2014
Binnen mijn functie was is verantwoordelijk voor het bepalen van gestelde targets. In eerste instantie de marketing om meer mensen in de club te krijgen. Uiteindelijk ook een zeer persoonlijke en servicegerichte benadering naar prospects toe om toe te voegen aan het leden bestand. Naast B2C werkzaamheden ook verantwoordelijk voor B2B. Naast mijn functie als sales en marketing medewerker ook met een interne opleiding bezig voor een leidinggevende functie.
Pluspunten
Interne opleiding, prestatiebonus.
Minpunten
weinig doorgroeimogelijkheden

Zie meer reviews over David Lloyd Leisure

Stel een vraag over solliciteren of werken bij David Lloyd Leisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over David Lloyd Leisure gesorteerd op locatie