Review over Dagelijks Leven van een medewerker

Bekijk alle reviews over Dagelijks Leven

Dagelijks Leven
locatie manager (huidige medewerker) –  Middelburg17 januari 2019
Dagelijks leven is een jonge organisatie die enorm aan het groeien is omdat het een prachtig concept is. Nog niet alles is dan 100 % al ontwikkelend, maar je krijgt wel al ruimte om hierbij je steentje bij te dragen.Wat erg leuk is.
Kleinschalig wonen met een grote tuin, liefdevolle zorg en een vast team. Bewoners hebben veel vrijheden ,ze kunnen kiezen voor gezamenlijke activiteiten , maar als ze liever op hun eigen studio willen blijven voor een leuk programma op tv of een goed boek is dit ook mogelijk.Er wordt iedere dag vers gekookt en bewoners worden betrokken met het bereiden van het eten, zoals bv aardappels schillen en boontjes doppen..
er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de lijntjes met andere disciplines is kort.
directie bezoekt regelmatig alle locaties en zo weten die ook wat er speelt en welke vragen er liggen.
ook de verwanten zijn nauw betrokken bij activiteiten en de dagelijkse dingen. Er is regelmatig verwantenoverleg en teamoverleg om steeds de kwaliteit te verbeteren.
medewerkers worden enorm gewaardeerd en er is een fijne werksfeer. al met al vind ik het een hele fijne organisatie om te werken.
Pluspunten
kleinschaligheid

Andere reviews over Dagelijks Leven van medewerkers

Prettig, kleinschalig, gezellig
Helpende niveau 2 (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs6 december 2019
Heerlijke werkplek waar je mag zorgen voor ouderen met geheugenproblematiek. De visie en het beleid van dagelijks leven staan volledig in het teken van de bewoners, zodat je als personeel samen met de verwanten alles op alles kunt zetten om deze mensen een prettige tijd te bezorgen.
Personeel onderling is heel leuk, hecht team. niemand voelt zich meer of beter dan anderen, iedereen is gelijk.
Fijne werkomgeving met een hele goede visie!
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Coevorden1 april 2019
De opzet van de kleinschalige woon/zorg locaties is heel goed doordacht en met hart voor de bewoners vormgegeven. Dit maakt dat er medewerkers nodig zijn die met hart en ziel hun werk willen doen. Juist door hier heel goed op te letten is er een hele mooie dynamiek ontstaan. Veel collega,s die er echt voor gaan. Superleuk om mee samen te werken.
Pluspunten
Veel passie!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dagelijks Leven. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Dagelijks Leven gesorteerd op locatie