Dagelijks Leven
Persoonlijke en productieve werkomgeving
Tot op heden heel blij met de keuze voor Dagelijks Leven. Dagelijks Leven is een organisatie die kijkt naar wat jij als persoon kan bijdragen, waar zitten je sterke kanten en hoe kunnen we die het beste inzetten. Er is ruimte om fouten te maken en je te verbeteren. De bedrijfscultuur is informeel, deuren van kantoren staan altijd open en de collega's zijn zeer toegankelijk.
Bedrijf met ambitie waar alles mogelijk is
Een bedrijf dat momenteel erg groeit. Veel mogelijkheden voor elke medewerker. Continu aan het ontwikkelen met nadruk op kwaliteit-verbetering. Dagelijks Leven heeft een eigen academy waar je opleidingen kan volgen om bekwaam te blijven maar ook om jezelf hoger op te leiden naar een nieuwe functie. Het bedrijf kent korte lijnen naar de directie die altijd bereikbaar is. Het is een snelle organisatie waarin hard wordt gewerkt voor een gezamenlijk doel; de beste zorg leveren die er is.

Daarnaast is het bedrijf erg persoonlijk. Je krijgt complimenten voor goed werk en presentjes op belangrijke dagen. Er is altijd ruimte voor gezellige activiteiten en er wordt een hoop georganiseerd.
mooie organisatie met betrokken medewerkers
Kleinschalige, nieuwe, mooie en persoonlijke woonzorglocaties met woningen door het hele land.
Bij Dagelijks Leven werken mensen hard en willen ze het allerbeste voor de bewoners. Ook op het hoofdkantoor draait alles om de beste zorg voor de bewoners.
Een fijne werkomgeving
Dagelijks Leven biedt kleinschalige woonzorglocaties voor mensen met dementie. Zorg met aandacht en betaalbaar voor iedereen!

Zowel op het hoofdkantoor, als op de woonzorglocaties zet iedereen zich hard in voor deze snelgroeiende organisatie. Met veel plezier werken wij aan dezelfde missie en visie. Afwisselende werkzaamheden, een prettige werkomgeving én collega’s die altijd voor elkaar klaar staan én helpen waarbij mogelijk!
Prettig, kleinschalig, gezellig
Heerlijke werkplek waar je mag zorgen voor ouderen met geheugenproblematiek. De visie en het beleid van dagelijks leven staan volledig in het teken van de bewoners, zodat je als personeel samen met de verwanten alles op alles kunt zetten om deze mensen een prettige tijd te bezorgen.
Personeel onderling is heel leuk, hecht team. niemand voelt zich meer of beter dan anderen, iedereen is gelijk.
Fijne werkomgeving met een hele goede visie!
De opzet van de kleinschalige woon/zorg locaties is heel goed doordacht en met hart voor de bewoners vormgegeven. Dit maakt dat er medewerkers nodig zijn die met hart en ziel hun werk willen doen. Juist door hier heel goed op te letten is er een hele mooie dynamiek ontstaan. Veel collega,s die er echt voor gaan. Superleuk om mee samen te werken.
Pluspunten
Veel passie!
Een hecht team met allemaal eigen kwaliteiten.
Ik werk sinds de opening van het drostenhuis in coevorden op deze mooie locatie. Ik heb mijn draai gevonden en doe het werk met veel plezier. En de visie binnen dagelijks leven 'gewoon zoals thuis ' is iets waar we ons allemaal hard voor maken en dit maakt dagelijks leven bijzonder en anders als alle anderen!
Pluspunten
1 team 1 taak
Snel groeiende organisatie, waarbij de bewoners centraal staan.
Na ruim 26 jaar voor treant gewerkt te hebben, vorig jaar de overstap gemaakt naar dagelijks leven. Ik heb nog geen dag spijt gehad. Bij dagelijks leven staan de bewoners centraal. Ook is het een kleinschalige woonvorm waar er met name gekeken wordt naar wat de bewoners nog zelf kunnen en daar worden ze in ondersteund door de zorgmedewerkers. Ook het team waar ik in werk is top. Ze staan voor elkaar klaar en er wordt niet moeilijk gedaan als er een keer geruild moet worden, of extra werken bij ziekte.
Pluspunten
Gezellig team, kleinschalig, bewoners centraal.
Minpunten
Open werkplek waar je als collega en persoon gewaardeerd wordt.
Een frisse persoonlijke organisatie waar je gezien wordt en waar de directie een praatje met je komt maken.

Een organisatie waar er echt tijd wordt gemaakt voor de bewoner en waar kwaliteit van leven bovenaan staat.
Pluspunten
leuk team, mooie werkplek
Minpunten
te weinig collega's
Dagelijks Leven
Mooi concept, jong bedrijf.
Nog zoekende mi om verschil te maken tussen VPK en verzorgende IG
Kleinschalig wonen
Een heel mooi huis voor mensen met een geheugen verlies. Er worden activiteiten georganiseerd voor de bewoners. Knutselen bloemschikken bingo wandelen erg gezellig allemaal. Er staat een geweldig team klaar om elke dag voor de bewoners om hun naar de zin te maken. De kok maakt lekker vers eten klaar. Ik heb het reuze naar mijn zin. En ben blij en trots om deel uit te maken van het team
Pluspunten
Dat de bewoners op de eerste plaats komen
Minpunten
Ik ben na 22 jaar gewerkt te hebben bij een thuiszorgorganisatie (Pantein) over gestapt naar Dagelijks-Leven. Het Ussenhuis is geopend in mei 2016 waar ik nog steeds werkzaam ben, en met heel veel plezier werk. Vooral dat het kleinschalig is, is de samenwerking met collega's en manager en vooral met de bewoners heel fijn.
Ik heb een goede keuze gemaakt.
Pluspunten
Kleinschalig, gezellige sfeer, doorgroei mogelijkheden, fijne manager.
Dagelijks leven met een mooie visie
10 maanden werkzaam binnen dagelijks leven, bevalt me erg goed.
Geen dag is hetzelfde.

Een fijn warm welkom, een huis met veel sfeer. Al met al een hele fijne werkplek.
Pluspunten
Veel inbreng, veel afwisseling
Mooie werkplek,en een thuis voor onze bewoners
Vanaf de opening werkzaam bij Dagelijks Leven.
Door ons veelzijdige team,waaronder AB,Kok,gastvrouw,huishouding,Helpende,Vig,VP,locatiemanager heb je juist een mooie balans wat elkaar goed aanvult.

Je werkt als team samen om de bewoners een goed en veilig thuis te bieden.

Als dagverantwoordelijke is het soms best pittig maar met je collega`s lukt het toch altijd allemaal.

Vooral het in een team werken vind ik weer heel prettig,omdat je veel samen kunt delen en oplossen.

Mooie,gezeliige werkplek,ik ben blij dat ik destijds deze overstap heb genomen
Pluspunten
Het veelzijdige team, mooie woonplek
Uitdagend.
Prettige werksfeer waar iedereen iets voor elkaar over heeft. Het fijne van dit werk is de omgang met de mensen. Je weet nooit van tevoren wat de dag je zal brengen. Iedere dag een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Kontakt met de mensen.
Minpunten
Heb ik eigenlijk niet.
Jonge, dynamische, groeiende en fijne organisatie
Heel fijn dat kleinschaligheid bestaat! Er is oprechte aandacht voor eigen regie en huiselijkheid. Het gaat om de mens en dat is zoals het hoort.
Ik werk hier graag en mocht het nodig zijn dat mijn ouders deze vorm van zorg nodig hebben dan zal deze organisatie zeker een 'thuis' zijn voor ze zijn.
Positieve organisatie die kwaliteit van zorg en zorg op maat hoog in het vaandel heeft staan!
Een veelzijdige baan, geen dag is hetzelfde.
Meebewegen met de flow om er voor te zorgen dat de bewoners de beste zorg krijgen op maat.

Het is een snelgroeiende organisatie met veel ontwikkelingen waarin je wordt gevraagd hierin mee te denken.

De medewerkers laten doen waar ze goed in zijn, gebruik maken van ieders kwaliteiten!

Werken in een mooi en divers team.
Een prettige werkomgeving
Afwisselend werk in een dynamische omgeving. Veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Een platte organisatie en een erg leuk team!
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden, werksfeer
Super knusse organisatie waar de mensen voorop staan.
Werk hier nu het derde jaar en ga iedere dienst met liefde en plezier werken.Wij proberen te voldoen aan de wensen van de bewoners .mijn werkzaamheden variëren van gastvrouw tot kok,activiteiten begeleiden,stukje huishouding enz.Eigenlijk (een manusje van alles)Dit maakt dat mijn werk nooit verveeld en ik de leukste baan heb.
Pluspunten
Leuk kontakt met de bewoners
Jonge dynamische organisatie
Ik werk sinds juli 2017 binnen Dagelijks leven en ervaar het als een mooie dynamische organisatie , die een duidelijke missie en visie heeft.
Er heerst een groot verantwoordelijkheid gevoel binnen de locaties en een groot samenhorigheid gevoel.

Dit maakt dat de werkplek als een hele fijne wordt ervaren.

Er is ruimte en tijd voor persoonlijke aandacht voor de bewoners, ondanks dat het ook wel hard werken is.

De verwanten leveren binnen de locaties een mooie eigen bijdrage op hun manier en er ligt ook een duidelijke verwachting naar hun toe.

al met al een mooie organisatie , met veel groeimogelijkheden.

laat je verleiden!
Pluspunten
dynamiek, veel eigen inbreng, veel afwisseling
Prettige werkomgeving, veel doorgroeimogelijkheden.
Zelf ben ik begonnen als stagiaire binnen Dagelijks Leven en ik ben er niet meer weggegaan! Er zijn veel doorgroeimogelijkheden binnen Dagelijks Leven.
Het leuke aan Dagelijks Leven vind ik: Alle locaties zijn kleinschalig en in alle huizen hangt een gezellige, rustige sfeer wat prettig is voor de bewoners, maar ook voor onszelf om in te werken.

Er word veel onder collega's gecommuniceerd en dat ervaar ik als een groot pluspunt!
Pluspunten
Prettige sfeer, kleinschalig, prettig contact met manager, goede communicatie.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dagelijks Leven. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,9
4,6