Dagelijks Leven
Het werken bij Dagelijks Leven is erg prettig ; je kunt jezelf zijn en er is oog voor ontwikkeling. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het uitdagend. Iedereen kan ideeën inbrengen en meedenken, je wordt in je kracht gezet.
Pluspunten
x
Minpunten
x
Wat een fijne organisatie om voor te werken, betrokken mensen met hart voor de bewoners en voor elkaar.
Ik ga elke dag vrolijk naar mijn werk en ben erg trots op wat wij als organisatie doen voor onze doelgroep.
Pluspunten
Betrokkenheid
Minpunten
Nog niet ontdekt
Dagelijks leven biedt een informele enthousiaste werksfeer waar collega’s elkaar opzoeken en samen iets moois neerzetten. Er wordt naar je geluisterd en iedere medewerker wordt gewaardeerd. Er is voldoende ruimte voor eigen inbreng. Hard werken maar ook voldoende tijd om tot rust te komen. Blij dat ik hier werk!
Pluspunten
Positieve werksfeer
Minpunten
Lange dagen
Zelfstandigheid in het werk, doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf, leuke collega's, flexibiliteit en leuk werk.
Pluspunten
Geregeld leuke activiteiten
Minpunten
Corona virus
Dagelijks Leven is een snel groeiend bedrijf waar bewoners en medewerkers voorop staan. Het bedrijf is een thuis voor iedereen! Door mijn functie kom ik veel op locaties waardoor je het plezier van de medewerkers en bewoners goed ziet en ervaart! In de huizen is het natuurlijk druk en hard werken maar er is ook voldoende tijd voor het gezellig samen zijn, een spelletje en lekker kletsen met de bewoners. De huizen zijn kleinschalig wat maakt dat er veel ruimte is voor extra aandacht.

Eigen initiatief is zeker belangrijk en opent ook veel deuren. De verwachting is hoog maar de waardering daarentegen ook. Het bedrijf groeit door en als medewerker krijg je de mogelijkheid om zelf ook te groeien en ontwikkelen.

De huizen zitten op prachtige locaties met een mooie tuin en veel faciliteiten. Daarnaast is het wonen bij Dagelijks Leven betaalbaar voor iedereen! Dit in combinatie met persoonlijke aandacht en het leuke team maakt Dagelijks Leven tot een unieke werkgever. Ik ga elke dag weer met veel plezier naar mijn werk!
Fijn bedrijf om voor te werken.
Korte lijnen.

Werksfeer is goed.
Pluspunten
Korte lijnen
Minpunten
Fijn team, goede werksfeer.
Goede balans werk/privé.
Geen dag is natuurlijk hetzelfde, maar ik ervaar veel samenwerking met de collega's waardoor we welzijn voor de bewoner kunnen borgen.
Blijft natuurlijk wel dat er piek momenten met deze doelgroep kunnen zijn en je wat stappen sneller moet maken.( zeker in Coronatijd). ik ervaar begeleiding op maat door het management.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
ik zou wat meer individueler willen/ kunnen werken
Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk. Haal voldoening uit de werkzaamheden en ben trots op ons huis waar we in mogen werken en onze bewoners zo fijn in wonen.
Pluspunten
samen voor dezelfde doelstelling gaan
Minpunten
niet voor Dagelijks Leven maar wel voor alle regels die er zijn in de zorg
Dagelijks Leven is een organisatie die enorm veel mogelijkheden biedt!
Ik ben al doorgegroeid naar de 3e functie, en heb daardoor de baan van mijn dromen!

Ik kan veel creativiteit kwijt in mijn functie en alles gebeurt in een warme, fijne sfeer.

Wat de website uitstraalt is exact wat Dagelijks Leven biedt!

Het ultieme thuisgevoel, niet alleen voor bewoners, maar ook voor medewerkers.

De waardering in presentjes is ook enorm.

Een stabiele organisatie met veel potentie!
Pluspunten
Het "samen doen" gevoel!
Dagelijks Leven is een jong en snel groeiend bedrijf met inmiddels meer dan 50 locaties en nog meer locaties die op de planning staan om te openen. De doelstellingen liggen hoog en we willen de beste zorg bieden die mogelijk is. Als medewerker van het hoofdkantoor proberen we mee te denken met wat er op de werkvloer gebeurt. We proberen er voor de medewerker te zijn. De communicatie onderling verloopt prettig met korte lijntjes. De organisatie is erg plat en iedereen is toegankelijk. Een erg prettige organisatie om voor te werken.
Pluspunten
Flexibele werktijden. Korte lijntjes, Veel mogelijkheden tot jezelf ontwikkelen.
Minpunten
Dagelijks Leven is een jonge snelgroeiende organisatie, waarbij de lijnen kort zijn door de platte organisatie. Een organisatie waarbij je het daadwerkelijk samen doet. Voor mij als locatiemanager waarbij ik alle vrijheid binnen de kaders heb om de locatie goed vorm te geven, kan ik altijd terugvallen op locatiecoach en de directie in dien nodig. Zij zijn goed bereikbaar, zichtbaar en toegankelijk.
Een prettige organisatie om in en voor te werken mede omdat je gezien wordt en men kent elkaar.
Dagelijks Leven is een jong, lerend en groeiend bedrijf. Hierdoor zijn er veel doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Opvallend is dat de directie, ondanks de vele locaties, heel bereikbaar en zichtbaar is. Mijn ervaring als locatiemanager is dat de directeuren altijd bereikbaar zijn voor overleg en ook echt luisteren naar ervaringen en suggesties.

Als locatiemanager mag je zelfstandig opereren, binnen de missie en de visie van Dagelijks Leven. Echter altijd met back-up van de directie.

Een werkgever waar ik me als een vis in het water bij voel.
Pluspunten
Laagdrempelig
Ik ga nooit met tegenzin naar mijn werk bij Dagelijks Leven. Het is afwisselend, collega's zetten zich super in en houden elkaar hoog. Er is veel aandacht voor de individuele bewoner en de familie wordt veel betrokken bij het zorgproces.
Pluspunten
Super sfeer
Minpunten
er wordt wel flexibiliteit gevraagd tav je inzet, Maar of dit een minpunt is?, Hier geldt geen 9-5 mentaliteit
Sinds 30 maart 2020 ben ik in dienst bij Dagelijks Leven als gastvrouw. Mijn werkzaamheden zijn heel divers; van het verzorgen van broodmaaltijden tot koken in het weekend en van het samen afruimen en afwassen met de bewoners tot het schoonhouden van de studio's en de algemene ruimtes. Tussendoor is er ook tijd voor een gezellig praatje met de bewoners of het vasthouden van een hand ter geruststelling. De interactie met de bewoners geeft me veel plezier en energie. Het is zinvol werk waarin je als medewerker het verschil kan maken. De organisatiecultuur is positief. Er is oog voor het welzijn van zowel de bewoner als de medewerker. De zorg is flexibel; de bewoner staat centraal en er wordt rekening gehouden met zijn of haar wensen. Door de open en mensgerichte organisatie voel je je als medewerker al snel thuis. Er is ruimte voor overleg wat zorgt voor een goede samenwerking tussen de medewerkers. De sfeer is positief en relaxt en er is een no nonsense mentaliteit. De leiding heeft vertrouwen in en is begaan met de medewerkers. Ik ben er trots op deel uit te maken van het Icarus team en ik vind het heel bijzonder om samen te mogen werken aan een veilig en fijn thuis voor de bewoners.
Het is een fijne organisatie die luistert naar het personeel op de werkvloer. Staan open voor tips vanaf de werkvloer. Lijnen binnen de organisatie zijn kort. Ik voel me zeer gewaardeerd. Balans werk en privé zijn voor Dagelijks Leven erg belangrijk.
Ik ervaar Dagelijks Leven als een zeer prettige organisatie om voor te werken. De lijnen zijn kort en de structuur is duidelijk. Ik had voor mijzelf geen betere keuze kunnen maken. Mn de cultuur binnen de gehele werkorganisatie ervaar ik als bijzonder prettig.
Na vele jaren in een ziekenhuis te hebben gewerkt de overstap gemaakt naar dit jonge dynamische bedrijf. Geen moment spijt gehad. Top werkgever waar veel bespreekbaar en mogelijk is. Directie staat echt achter het personeel en dat voel je. Fijn team waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Veilige werkomgeving.Het welzijn van onze bewoners staat iedere dag centraal.
In 2017 als stagiaire begonnen bij Dagelijks Leven, ik had een enorm leuke en leerzame tijd. Inmiddels 3 jaar later werk ik hier nog steeds. (bijna afgestudeerd) en dan eindelijk mijn vaste contract bij Dagelijks Leven!
Het is een fijne organisatie waarin de mogelijkheid is tot groeien. Het huis waar ik werk heeft een fijne werk sfeer en een hele goede manager waar wij trots op mogen zijn. Dagelijks leven zou ik absoluut aanraden als werkgever.
Dagelijks Leven zegt wat het doet en doet wat het zegt. De directie is betrokken bij de werkvloer en dat voel je aan alles.