Dagelijks Leven Reviews

Een hecht team met allemaal eigen kwaliteiten.
Helpende niveau 2 (huidige medewerker) –  Coevorden1 april 2019
Ik werk sinds de opening van het drostenhuis in coevorden op deze mooie locatie. Ik heb mijn draai gevonden en doe het werk met veel plezier. En de visie binnen dagelijks leven 'gewoon zoals thuis ' is iets waar we ons allemaal hard voor maken en dit maakt dagelijks leven bijzonder en anders als alle anderen!
Pluspunten
1 team 1 taak
Snel groeiende organisatie, waarbij de bewoners centraal staan.
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Coevorden1 april 2019
Na ruim 26 jaar voor treant gewerkt te hebben, vorig jaar de overstap gemaakt naar dagelijks leven. Ik heb nog geen dag spijt gehad. Bij dagelijks leven staan de bewoners centraal. Ook is het een kleinschalige woonvorm waar er met name gekeken wordt naar wat de bewoners nog zelf kunnen en daar worden ze in ondersteund door de zorgmedewerkers. Ook het team waar ik in werk is top. Ze staan voor elkaar klaar en er wordt niet moeilijk gedaan als er een keer geruild moet worden, of extra werken bij ziekte.
Pluspunten
Gezellig team, kleinschalig, bewoners centraal.
Minpunten
Open werkplek waar je als collega en persoon gewaardeerd wordt.
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Spijkenisse27 maart 2019
Een frisse persoonlijke organisatie waar je gezien wordt en waar de directie een praatje met je komt maken.

Een organisatie waar er echt tijd wordt gemaakt voor de bewoner en waar kwaliteit van leven bovenaan staat.
Pluspunten
leuk team, mooie werkplek
Minpunten
te weinig collega's
Dagelijks Leven
Verpleegkundige A (huidige medewerker) –  Deurne16 maart 2019
Mooi concept, jong bedrijf.
Nog zoekende mi om verschil te maken tussen VPK en verzorgende IG
Kleinschalig wonen
Gastvrouw huishouding (huidige medewerker) –  Horst20 februari 2019
Een heel mooi huis voor mensen met een geheugen verlies. Er worden activiteiten georganiseerd voor de bewoners. Knutselen bloemschikken bingo wandelen erg gezellig allemaal. Er staat een geweldig team klaar om elke dag voor de bewoners om hun naar de zin te maken. De kok maakt lekker vers eten klaar. Ik heb het reuze naar mijn zin. En ben blij en trots om deel uit te maken van het team
Pluspunten
Dat de bewoners op de eerste plaats komen
Helpende niveau 2 (huidige medewerker) –  Oss12 februari 2019
Ik ben na 22 jaar gewerkt te hebben bij een thuiszorgorganisatie (Pantein) over gestapt naar Dagelijks-Leven. Het Ussenhuis is geopend in mei 2016 waar ik nog steeds werkzaam ben, en met heel veel plezier werk. Vooral dat het kleinschalig is, is de samenwerking met collega's en manager en vooral met de bewoners heel fijn.
Ik heb een goede keuze gemaakt.
Pluspunten
Kleinschalig, gezellige sfeer, doorgroei mogelijkheden, fijne manager.
Dagelijks leven met een mooie visie
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Horst12 februari 2019
10 maanden werkzaam binnen dagelijks leven, bevalt me erg goed.
Geen dag is hetzelfde.
Een fijn warm welkom, een huis met veel sfeer. Al met al een hele fijne werkplek.
Pluspunten
Veel inbreng, veel afwisseling
Mooie werkplek,en een thuis voor onze bewoners
VIG (huidige medewerker) –  Horst12 februari 2019
Vanaf de opening werkzaam bij Dagelijks Leven.
Door ons veelzijdige team,waaronder AB,Kok,gastvrouw,huishouding,Helpende,Vig,VP,locatiemanager heb je juist een mooie balans wat elkaar goed aanvult.
Je werkt als team samen om de bewoners een goed en veilig thuis te bieden.
Als dagverantwoordelijke is het soms best pittig maar met je collega`s lukt het toch altijd allemaal.
Vooral het in een team werken vind ik weer heel prettig,omdat je veel samen kunt delen en oplossen.
Mooie,gezeliige werkplek,ik ben blij dat ik destijds deze overstap heb genomen
Pluspunten
Het veelzijdige team, mooie woonplek
Uitdagend.
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Horst12 februari 2019
Prettige werksfeer waar iedereen iets voor elkaar over heeft. Het fijne van dit werk is de omgang met de mensen. Je weet nooit van tevoren wat de dag je zal brengen. Iedere dag een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Kontakt met de mensen.
Minpunten
Heb ik eigenlijk niet.
Jonge, dynamische, groeiende en fijne organisatie
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Apeldoorn8 februari 2019
Heel fijn dat kleinschaligheid bestaat! Er is oprechte aandacht voor eigen regie en huiselijkheid. Het gaat om de mens en dat is zoals het hoort.
Ik werk hier graag en mocht het nodig zijn dat mijn ouders deze vorm van zorg nodig hebben dan zal deze organisatie zeker een 'thuis' zijn voor ze zijn.
Positieve organisatie die kwaliteit van zorg en zorg op maat hoog in het vaandel heeft staan!
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Apeldoorn, locatie Zaandam25 januari 2019
Een veelzijdige baan, geen dag is hetzelfde.
Meebewegen met de flow om er voor te zorgen dat de bewoners de beste zorg krijgen op maat.

Het is een snelgroeiende organisatie met veel ontwikkelingen waarin je wordt gevraagd hierin mee te denken.

De medewerkers laten doen waar ze goed in zijn, gebruik maken van ieders kwaliteiten!

Werken in een mooi en divers team.
Een prettige werkomgeving
Junior HR Adviseur (huidige medewerker) –  Apeldoorn21 januari 2019
Afwisselend werk in een dynamische omgeving. Veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Een platte organisatie en een erg leuk team!
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden, werksfeer
Super knusse organisatie waar de mensen voorop staan.
Gastvrouw zorg (huidige medewerker) –  Veghel21 januari 2019
Werk hier nu het derde jaar en ga iedere dienst met liefde en plezier werken.Wij proberen te voldoen aan de wensen van de bewoners .mijn werkzaamheden variëren van gastvrouw tot kok,activiteiten begeleiden,stukje huishouding enz.Eigenlijk (een manusje van alles)Dit maakt dat mijn werk nooit verveeld en ik de leukste baan heb.
Pluspunten
Leuk kontakt met de bewoners
Jonge dynamische organisatie
Locatiemanager (voormalige medewerker) –  Hengelo OV21 januari 2019
Ik werk sinds juli 2017 binnen Dagelijks leven en ervaar het als een mooie dynamische organisatie , die een duidelijke missie en visie heeft.
Er heerst een groot verantwoordelijkheid gevoel binnen de locaties en een groot samenhorigheid gevoel.
Dit maakt dat de werkplek als een hele fijne wordt ervaren.
Er is ruimte en tijd voor persoonlijke aandacht voor de bewoners, ondanks dat het ook wel hard werken is.
De verwanten leveren binnen de locaties een mooie eigen bijdrage op hun manier en er ligt ook een duidelijke verwachting naar hun toe.

al met al een mooie organisatie , met veel groeimogelijkheden.
laat je verleiden!
Pluspunten
dynamiek, veel eigen inbreng, veel afwisseling
Prettige werkomgeving, veel doorgroeimogelijkheden.
Zorghulp (huidige medewerker) –  Oss18 januari 2019
Zelf ben ik begonnen als stagiaire binnen Dagelijks Leven en ik ben er niet meer weggegaan! Er zijn veel doorgroeimogelijkheden binnen Dagelijks Leven.
Het leuke aan Dagelijks Leven vind ik: Alle locaties zijn kleinschalig en in alle huizen hangt een gezellige, rustige sfeer wat prettig is voor de bewoners, maar ook voor onszelf om in te werken.
Er word veel onder collega's gecommuniceerd en dat ervaar ik als een groot pluspunt!
Pluspunten
Prettige sfeer, kleinschalig, prettig contact met manager, goede communicatie.
Fantastisch ondernemend vernieuwend bedrijf
lokatiemanager (huidige medewerker) –  Oss17 januari 2019
Na heel lang binnen het ziekenhuis te hebben gewerkt de overstap gemaakt naar dit mooie bedrijf met kleinschalig wonen. Een jonge ondernemende organisatie met een veilige bedrijfscultuur. Geen seconde spijt gehad van de overstap in de volle overtuiging dat dit bedrijf zich nog verder prachtig gaat ontwikkelen.
Pluspunten
mogen meedenken, werkdruk, vrijheid, werkomgeving, cultuur, team
Minpunten
betrekkelijk jong bedrijf wat nog volop in ontwikkeling is
Een zeer fijne werkplek
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Horst17 januari 2019
Nu 1 jaar werkzaam, dit bevalt me supergoed. Woning straalt rust, gezelligheid, sfeer, een thuis uit. Het werken met eigen kok, ab-begeleidster is een voordeel. Bewoners kunnen zeer divers aan activiteiten deelnemen. Werk is zeer divers waardoor de dag omvliegt. Al met al een zeer mooie organisatie
Pluspunten
Werken in een mooie huiselijke, omgeving
Minpunten
Een bedrijf met een hele mooie visie
Manager Opleidingen (huidige medewerker) –  Apeldoorn17 januari 2019
Samen met mijn fijne collega's werk ik dagelijks aan het succes van onze organisatie en dat werkt zeer motiverend.
Pluspunten
De kans om te bouwen
Dagelijks Leven
locatie manager (huidige medewerker) –  Middelburg17 januari 2019
Dagelijks leven is een jonge organisatie die enorm aan het groeien is omdat het een prachtig concept is. Nog niet alles is dan 100 % al ontwikkelend, maar je krijgt wel al ruimte om hierbij je steentje bij te dragen.Wat erg leuk is.
Kleinschalig wonen met een grote tuin, liefdevolle zorg en een vast team. Bewoners hebben veel vrijheden ,ze kunnen kiezen voor gezamenlijke activiteiten , maar als ze liever op hun eigen studio willen blijven voor een leuk programma op tv of een goed boek is dit ook mogelijk.Er wordt iedere dag vers gekookt en bewoners worden betrokken met het bereiden van het eten, zoals bv aardappels schillen en boontjes doppen..
er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de lijntjes met andere disciplines is kort.
directie bezoekt regelmatig alle locaties en zo weten die ook wat er speelt en welke vragen er liggen.
ook de verwanten zijn nauw betrokken bij activiteiten en de dagelijkse dingen. Er is regelmatig verwantenoverleg en teamoverleg om steeds de kwaliteit te verbeteren.
medewerkers worden enorm gewaardeerd en er is een fijne werksfeer. al met al vind ik het een hele fijne organisatie om te werken.
Pluspunten
kleinschaligheid
een organisatie in beweging
locatiecoach (huidige medewerker) –  Apeldoorn17 januari 2019
Dagelijks Leven is een jonge organisatie die in beweging is. Iedere locatie heeft een eigen manager die samen met alle collega's een "huishouden" runnen en dagelijks die zorg leveren aan onze bewoners waar iedere individuele bewoner behoefte aan heeft. Of je nu als kok, activiteitenbegeleider, verzorgende IG, helpende, verpleegkundige, gastvrouw, huishoudelijk medewerker, manager of servicemedewerker werkt, iedereen wordt betrokken bij de zorg rondom onze bewoners. Daarbij ondersteunt door de collega's van het hoofdkantoor.
De kleinschaligheid van de locaties (20-22 bewoners) en de kleine teams zorgen er voor dat de bewoners veel herkenning hebben, maar ook voor verwanten is het prettig te maken te hebben met bekende zorgverleners.
Daarnaast biedt Dagelijks Leven de mogelijkheden om door te groeien. Enerzijds is het mogelijk plaats te nemen in werkgroepen om kwaliteit te verbeteren anderzijds is het ook mogelijk om via scholing en opleiding door te groeien naar een ander niveau of rol binnen Dagelijks Leven.
Pluspunten
kleinschalig, betrokken collega's, goede sfeer, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
kleine teams vraagt soms veel flexibiliteit

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dagelijks Leven. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Dagelijks Leven gesorteerd op locatie