Review over DHL van een medewerker

Bekijk alle reviews over DHL

leuke werkomgeving.
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Roosendaal22 januari 2019
Lekker door werken, goede sfeer. goede arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
lekker doorwerken
Minpunten
ploegen

Andere reviews over DHL van medewerkers

Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Beringe14 januari 2020
De collega's waar ik mee gewerkt heb bij DHL zijn erg behulpzaam en er hangt een fijne werksfeer.
Een uitdagende en leerzame omgeving.
Operational Support Officer (voormalige medewerker) –  Tiel14 januari 2020
Ik heb altijd met plezier en enthousiasme gewerkt bij DHL Tiel op de afdeling Logistics Operations, het is een zelfsturende afdeling met super leuke collega's, en uiteraard is er genoeg plaats voor persoonlijke ontwikkeling wat ook aangemoedigd wordt door DHL zelf.

Van troubleshooting en procesbewaking tot transportschades, verschillenrapporten en data analyses, er circuleert dagelijkse een grote hoeveelheid aan data en informatie rond op de afdeling. Tevens zijn de tips in de digitale leeromgeving van DHL Mynet handig op het gebied van data analyses, en voor het opnemen van macro’s en het schrijven van VBA scripts om veelgebruikte handelingen in Excel te automatiseren.

Als bepaalde dingen anders waren geregeld was ik nooit weggegaan. Zoals het gezegde luidt "werknemers verlaten het bedrijf niet, ze verlaten hun leidinggevende"
Pluspunten
Leerzame omgeving, en uiteraard superfijne collega's van jong tot oud.
Minpunten
Totaal geen waardering, erkenning, en respect vanuit de afdelingssupervisor, er is een heersende cultuur van vriendjespolitiek.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DHL. Onze community staat klaar om te antwoorden.