Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews

Vragen en antwoorden over DHL

Stel een vraag

Je vraag kan door iedereen worden gelezen. Voeg geen persoonlijke informatie toe.Richtlijnen
De beste vragen zijn direct van toepassing op DHL.
  • Hoe is de werkomgeving en werksfeer?
  • Hoe zijn de werktijden georganiseerd?
  • Zijn er nuttige tips om het goed te doen tijdens het sollicitatiegesprek?

30 vragen

Toen ik als zzp’erin de jaren 2000 verdiende
Ik na een dag werken zo een 400 euro

met gemiddeld 25 stops..Daarna werd het

Een race naar beneden qua betalingen

Ga staken!

Beantwoord 26 oktober 2019

Zorgen dat de mensen het naar hun zin hebben
En dat ze met plezier het werk doen

En als ze schade vrij gereden hebben een kleine bonus geven

Beantwoord 30 september 2019

Avondritten waren en zijn nog steeds vanaf 18.00 uur !!!

Wij mogen niet eerder dan 11.00 uur bij de eerste klant zijn.


Vroeg klaar met de eerste rit ??? Zoek maar een plek aan de kant van de weg want je mag pas om 14.00 uur verder. Voor het tijdvenster afleveren en later invoeren mag NIET meer !!!!

Beantwoord 2 februari 2019

Er wordt niet geluisterd naar de bezorger.

Beantwoord 26 september 2019

Around 11 eur/hour

Beantwoord 17 december 2019

Een gesprekje met meerdere sollicitanten en een depot manager, die je gewoon zo snel mogelijk wil inlijven, omdat er altijd tekort is aan mensen die zich willen laten uitknijpen!

Beantwoord 7 januari 2020

Ik heb persoonlijk een open sollicitatie gestuurd, vervolgens een gesprek gehad met de leidinggevende, en kreeg een jaarcontract aangeboden.

Beantwoord 6 november 2019

Vanaf beginnend chauffeur ben je welkom

Beantwoord 31 oktober 2019

Ik denk dat de leeftijd vanaf 18jaar en ouder is ... .......................

Beantwoord 7 februari 2020

Iedere dag een klein beetje oprechte waardering vanuit het hart, voor de persoon die het werk doet en daarmee het bedrijf iedere dag een beetje verder helpt. Dat zou zo integraal in de cultuur moeten zitten dat het ook in onderhandelingen en andere gesprekken met klanten een onderwerp van gesprek is. Zodat uiteindelijk niet alles om productie en laagst mogelijke tarieven draait, maar om tevredenheid.

Beantwoord 20 mei 2019
Al deze content is door gebruikers gegenereerd; Indeed en dit bedrijf staan niet in voor de accuraatheid ervan.
Profiel geclaimd