D-reizen Reviews

39 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 40 reviews
Leuk reisbureau
Reisadviseuse (voormalige medewerker) –  Diverse plaatsen in Nederland7 mei 2018
Fijn gewerkt bij D reizen, jammer dat het zo'n hard bedrijf is geworden
Pluspunten
Kortingen op eigen reizen.
Minpunten
Hoge werkdruk
Leuke en gezond bedrijf
Reisadviseuse (huidige medewerker) –  Lochem2 februari 2018
Het leukste van mijn werk is het omgaan met mensen en het blij maken van mensen.
Het is altijd weer een uitdaging om een passende vakantie te vinden voor de klant.
Pluspunten
Studiereizen
Hoge prestatiedruk
Persoonlijk Reisassistent (voormalige medewerker) –  Houten29 december 2017
Onpersoonlijk bedrijf, alleen geïnteresseerd in omzettargets. Kwaliteit en ervaring zijn duidelijk ondergeschikt. zodra de omzet niet goed is, wordt je contract niet verlengd.
Pluspunten
Salaris enz.goed geregeld volgens CAO
Minpunten
Prestatiedruk
Veelzijdige en zelfstandige functie
Reisadviseuse (huidige medewerker) –  Soest5 november 2017
Bij D-Reizen is het erg belangrijk dat je zelfstandig kan werken en makkelijk kan switchen tussen verschillende werkzaamheden. Je werkt uiteraard in een team, maar je werkt vaak ook alleen en dan moet je alle voorkomende werkzaamheden allemaal zelf kunnen organiseren en plannen en dat maakt het zeer veelzijdig. Wordt ook verwacht dat je dagelijks proactief contact zoekt met de klant, dus je hoeft je nooit te vervelen.
Je moet het alleen niet erg vinden om soms dagen alleen te moeten werken.
Pluspunten
Flexibel je werktijden in te delen, zeker als je deeltijd werkt
Minpunten
slecht betaald en lastig om door te groeien
gezellige werkomgeving
Reisbureaumedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht2 november 2017
gezellige werkomgeving, leuke collega's, leuk klantencontact
Waar gaat de reis naartoe
Stage (voormalige medewerker) –  Den Haag3 augustus 2017
Hier komen mensen met vragen over een reisbestemming en of vragen over hun eerder gemaakte boeking. Je merkt als het langzaam slecht gaat worden dat mensen de zon op willen zoeken en dat je dan met plezier hun reis mag boeken. Maar ook kan uitleggen over bestemmingen die je tijdens je opleiding heb geleerd en ook veel informatie over heb gelezen om deze aan de klant te kunnen delen
D-reizen
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Zoetermeer26 juni 2017
Het was zeker een leuke en een zeer leerzame stageplek
Gezellige werksfeer.
persoonlijk reis assistent (voormalige medewerker) –  Hoorn26 april 2017
Er heerst een informele en gezellig werksfeer, er is alleen geen mogelijkheid om door te klimmen
Pluspunten
informele werksfeer
Minpunten
Geen doorgroei
Reisadviseuse
Reisadviseuse (voormalige medewerker) –  Breda20 april 2017
Erg leuke en leerzame tijd gehad bij dit bedrijf. Laagdrempelig voor zowel klant als medewerker.

Er werd gewerkt met targets en persoonlijk ontwikkelpunten. Goede begeleiding als je er niet uit kwam.

Doorgroeimogelijkheden voor degene die hierin verder wilde. Wel jammer dat hierin wordt gekeken naar de opleiding HBO vs MBO en niet direct naar de werkervaring .
Pluspunten
studiereizen
Minpunten
salaris
Mooie lokatie
Persoonlijk Reisadviseur (huidige medewerker) –  Ulft11 januari 2017
Fijne collega's
Veelzijdig werk, afwisselend.
Vaste klanten
Pluspunten
Mooie lokatie
Hele leuke stage
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Nieuw-Vennep11 december 2016
Ik heb 5 maanden stage gelopen bij D-reizen. Ik heb veel geleerd van mijn collega's. De begeleiding vanuit het bedrijf was ook erg goed.
gezellige werksfeer
Reisbureaumedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag5 oktober 2016
ik heb een hele leuke tijd gehad bij D-Reizen Loosduinen. ik had hele leuke en lieve collega's waarvan ik veel geleerd heb. ik had het altijd naar mijn zin.
Pluspunten
een gezellig en motiverend team.
Minpunten
weinig personeel
Leuke afwisselende functie
Flexibel Reisassistent (voormalige medewerker) –  Wateringen25 mei 2016
Veel afwisseling in het werk omdat je als Flexibel Reisassistent op diverse locaties kon worden ingezet.
verschikkelijk
Stage (voormalige medewerker) –  Schiedam19 april 2016
D-reizen is niet het bedrijf waar je wilt stage lopen als je iets wil leren, het bedrijf is meer gericht op de verkoop dan op het feit dat ze iets moeten leren. Voor het werk wat je doet krijg je amper betaald.
Prettige werkomgeving met fijne collega's
Persoonlijke reisassistente (voormalige medewerker) –  Den Haag1 maart 2016
Bij d reizen werkte in 4 dagen in de week. Vaak zat je een gehele dag (gedeeltelijk) alleen in de winkel. Hierdoor moest ik regelmatig alleen de winkel openen of sluiten en dat gaf niet altijd een veilig gevoel. In de reiswinkel waar ik werkte hebben we nooit een leidinggevende gehad. 1 regio manager leidde meerdere winkels, maar omdat wij een rustige winkel waren kwam hij nooit langs.
Ik werkte met 1 hele fijne collega waar ik het heel goed mee kon vinden. In deze baan vond ik het 't moeilijkst dat ik niet alle kennis had van de reiswereld, hierdoor voelde ik mij beperkt in het kunnen geven van juist, passend advies. Ik volgende wel interne cursussen om kennis op te doen. Het leukste van deze baan was dat ik heel veel administratief deed, omdat er zeer weinig klanten in de winkel kwamen. Maar dit gevoel komt omdat ik mij vaak onzeker voelde door te weinig kennis.
Pluspunten
Minpunten
vaak onveilig voelen in de winkel
onwijs leuke baan
Reisadviseuse (voormalige medewerker) –  Dordrecht, ZH18 november 2015
Veel geleerd over reizen verkopen, leuke collega's, leuk bedrijf
D-reizen
Fulltime persoonlijke reisassistent (huidige medewerker) –  Oostzaan, NH23 augustus 2015
D-Reizen is een organisatie die onderhevig is aan vele veranderingen. De bezuinigingen hebben ervoor gezorgd dat de winkels draaiende worden gehouden door de werknemers, waardoor de werknemers een grote mate van verantwoordelijkheid moeten hebben. Doordat de toestroom van klanten de afgelopen jaren is verminderd moet een persoonlijk reisassistente de klanten veel meer pro-actief benaderen in plaats van het wachten tot de klant in de winkel komt. Wanneer de klant in de winkel is wordt de klant ontzorgd in het maken van een keuze voor een reis. De persoonlijk reisassistente heeft een eigen klantenbestand waar zij volledig voor verantwoordelijk zijn. Dit betreft het gehele traject van het boeken van een reis tot de nazorg.

In deze functie is het belangrijk om een band op te bouwen met de klant, zodat deze volledig vertrouwt op het advies van de persoonlijk reisassistente. Het moeilijkste van deze baan is de afhankelijkheid van derden waar je zelf geen invloed op kan hebben en waardoor soms klachten ontstaan. Het leukste is hoge mate van contact met de klant.
leuke tijd gehad
reisadviseuse (voormalige medewerker) –  hoofddorp15 juli 2015
bij elk filiaal hangt een goede sfeer. markt gaat steeds slechter wat je wel merkt tijdens je werk. salaris ligt wel erg laag voor het werk wat je verricht.
Leuke baan als je van klantcontact houd
Junior Reisadviseuse (voormalige medewerker) –  Zwolle, OV8 juli 2015
Werken in een D-Reizen Vakantiewinkel is een leuke baan als je van klantcontact houdt, want dit heb je erg veel. Verder is belangrijk om in een leuk team te werken, dit was in mijn geval niet zo. De werkrelatie met mijn manager verliep erg stroef. Het verdiend ook niet erg goed.
Minpunten
laag salaris
LEuke sfeer leuke team
Assistent medewerkster verkoper reizen (voormalige medewerker) –  Ede, GE11 maart 2015
Ik heb me vermaakt en veel geleerd van me collega's om met klanten om te gaan en een relatie op te bouwen.
Pluspunten
Reisvergoeding
Minpunten
het pand
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij D-reizen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over D-reizen gesorteerd op locatie