D-reizen
Samen met je collega's en klanten maak je er een leuke dag van. Het werk is leuk en afwisselend. Geleerd te multitasken. Werkdruk soms erg hoog ivm lage bezetting. Het management zou eens moeten luisteren naar de mensen in de winkel en zich niet alleen bezig houden met cijfertjes. Begeleiding waar ik werkte was slecht. Je wordt behandeld als nummertje en niet als mens.
Pluspunten
Korting op eigen reizen, doorlopende reisverzekering, leuke collega's, veel kennis opgedaan
Minpunten
Laag salaris, slechte arbeidsvoorwaarden
De afgelopen vijf maanden heb ik als stagiaire contentspecialist meegewerkt op het hoofdkantoor van D-rt Groep B.V. (D-reizen & VakantieXperts). 🖋

Wat een leuke tijd heb ik hier gehad! Een fijne werksfeer, genoeg leermogelijkheden, waardering voor je werk en een gezellig team.

Kantoorwerk saai? Hier niet hoor! Ze hadden me als stagiaire 5 maanden dezelfde taak kunnen geven, maar in plaats daarvan mocht ik telkens nieuwe dingen bijleren. Daarnaast kreeg ik genoeg tijd om te werken aan mijn schoolonderzoek. De begeleiding was heel goed geregeld; ze namen echt de tijd om je goed in te werken.

Al met al een fijne werkplek waar ik elke dag met veel plezier heenging! Houd ze zeker in gedachten als je op zoek bent naar een leuke stageplek.
Werken in de reisbranche is een feest! En voornamelijk op het hoofdkantoor van D-reizen. De markt is zo veranderlijk dat elke dag weer anders is en het werk een echte uitdaging. Je verveelt je hier nooit. De bedrijfscultuur is informeel en het is een platte organisatie waarbij de directie heel benaderbaar is en je veel vrijheid krijgt voor de uitwerking van je eigen plannen en ideeën. We werken in een jong team, op een fris en modern kantoor, hebben super gezellige borrels, tafelvoetbalwedstrijden, "bring your dog to the office"-dagen en studiereizen.
Ik heb voor mijn opleiding 3 stage's gelopen, waarvan mijn laatste op het hoofdkantoor van D-reizen. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en veel geleerd! Leuke collega's, informele sfeer, goede begeleiding en ik voelde me echt als een collega. Oftewel, een top stage!
De werksfeer is super fijn en naast hard gewerkt wordt er ook zeker veel gelachen. Het werk is uitdagend en naar eigen ideeën wordt echt geluisterd. Ook is er volop ruimte om jezelf te ontwikkelen, zo zijn er bijvoorbeeld mogelijkheden tot cursussen.
Vanaf dag 1 wordt je door collega's super goed meegenomen in alle processen. Werkzaamheden worden op een perfect tempo uitgelegd en men is heel geduldig in je ontwikkeling. De werkzaamheden zijn leuk en divers. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk.
Ik doe hier momenteel mijn afstudeer stage en het is een super fijn bedrijf met een gezellige sfeer. Je kunt samen met je collega's lunchen in de pauze of buiten een rondje lopen. Iedereen wil helpen als dat nodig is en het is altijd gezellig op kantoor. Als je een leuke en leerzame stage plek zoekt, ben je hier aan het goede adres!!
Fijne werkomgeving met leuke collega's, een positieve sfeer en volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Eigen input wordt oprecht naar geluisterd en vaak ook gehoor aan gegeven. Ik ga dagelijks met veel plezier naar mijn werk!
Het werk als reisadviseur is echt heel leuk. Je verkoopt een mooi product en bent dagelijks in contact met klanten, leveranciers en collega's. Verder word je door middel van e-learnings, studiereizen en workshops goed op de hoogte gehouden van de laatste trends en ontwikkelingen wat erg fijn is voor advies richting je klanten.

Helaas is de werkdruk de laatste tijd erg hoog door minimale bezetting in de winkels en te veel druk van hogerhand wat ten koste gaat van de kwaliteit van het werk , dit is erg jammer. Wat nodig is zijn collega's met veel ervaring die het verschil maken tussen het boeken via internet en de keuze voor het reisbureau. Aandacht voor het personeel zodat zij gemotiveerd en enthousiast zijn, een visitekaartje voor het bedrijf en een meerwaarde voor de klanten.

Daar komt bij dat het salaris erg laag is, zeker voor de uitgebreide werkzaamheden en verantwoordelijkheden die je hebt.
Pluspunten
Verkoop van een mooi product en het klantcontact
Minpunten
Werkdruk en salaris
Een werkplek en branche waar je ontzettend veel kunt leren en zowel zakelijk en als persoon kunt groeien. Fijne collega's, mooie projecten en iedere dag met plezier naar het werk!
Ik werk hier nu bijna 2 jaar en het bevalt erg goed. Met mijn collega's is het elke dag erg gezellig. Er wordt samengewerkt aan een aantal mooie projecten. Wat mij betreft krijgt D-rt Groep als geheel (hier vallen D-reizen en VX beiden onder) een dikke 9!
Fijne collegae, gezellige werkplek, iedereen is gemotiveerd.
Minpunten
Inkomen
De winkel en de collega's waar ik mee werk zijn gezellig.
Er is geen teamgevoel. Iedereen werkt voor zichzelf. Er wordt zeer veel geroddeld. Helaas wordt er niet veel aan gedaan door de management. Medewerkers doen wat ze willen. Management laat het gebeuren.
Helaas was dit geen leuke stage. Dit kwam door de manager van de winkel. Hij was niet alleen onaardig en niet behulpzaam naar mij, maar ook naar zijn andere collega's. Hier door helaas geen leuke ervaring gehad, maar ik heb wel een idee hoe het is om te werken op een reisbureau en dat is zeker leuk werk.
(de manager is inmiddels ontslagen)
Een plek waar sfeer centraal staat, vooral als staigere hebben de medewerkers een hoop geduld
Tijdens mijn stage bij D-Reizen, heb ik het volgende geleerd:
-Offerte moet maken voor de reizigers.

-Advies geven over reisbestemmingen.

-Klanten tevreden te stellen

Al met al, ik heb hele fijne herinneringen en ervaringen overgehouden van mijn stage bij D-Reizen.
Jaren met veel plezier voor D-Reizen gewerkt.
Onderling op kantoor altijd erg leuke werksfeer!

Afhankelijk per kantoor wat de drukte is. Op de drukke winkels gaat de tijd lekker snel en leer je een hoop nieuwe dingen. Veel klanten, groot aanbod en voor elke klant wat anders!

Op de drukke winkels kunnen de dagen wat langer duren, hier ben je dan ook vanuit je manager verplicht om klanten pro-actief te benaderen.
Fijn gewerkt bij D reizen, jammer dat het zo'n hard bedrijf is geworden
Pluspunten
Kortingen op eigen reizen.
Minpunten
Hoge werkdruk
Het leukste van mijn werk is het omgaan met mensen en het blij maken van mensen.
Het is altijd weer een uitdaging om een passende vakantie te vinden voor de klant.
Pluspunten
Studiereizen
Het werk is leuk, uren zijn vervelend om te combineren met kids als alleenstaande moeder. Salaris is echt laag.
Pluspunten
Het werk op zich
Minpunten
Uren en salaris