D&B The Facility Group Reviews

Super bedrijf!
Security Host (voormalige medewerker) –  Haarlem18 november 2019
Leuke afwisselende locaties, erg veel kans om door te groeien.
Stressvol
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 oktober 2019
Vreselijk bedrijf om voor te werken. allemaal nep, gelogen en ze zijn totaal niet professioneel. ze laten je van alles zien maar in praktijk klopt er geen bal van. je moet als medewerker je target halen. belachelijk organisatie met leugens. hoe kunnen dit soort bedrijven voor overheids instanties werken. ongelooflijk.
Pluspunten
Minpunten
alles
Leuke werkgever
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Amstelveen17 oktober 2019
Gave werkomgeving, gezellige collega's, goede werk-prive omstandigheden en gave klanten. Dit alles zorgt ervoor dat ik met een goed gevoel iedere dag naar kantoor ga. Dagje thuiswerken, no problemo! Geen gedwongen gevoel en dus onbekrompen aan het werk, top! Ook een pluspunt, de lekkere lunch van We Canteen!
Pluspunten
Informele werksfeer, goede werk-prive balans, gezellige collega's & lekkere lunch!
Good opportunity to grow
Ambulant Hospitality Host (voormalige medewerker) –  Gemeente Amsterdam6 september 2019
A company who gives you the opportunity to grow, and work at different locations through all of the city.
It is a great way to develop your skills within the market of high standard reception work.
Komen mooi over. Maar komen niks na
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Eindhoven11 augustus 2019
EPIC is hun motto. Niet dus. Komen mondelinge afspraken niet na. Doen alsof hun neus bloed. In het begin is het allemaal leuk. Na een tijdje voel je je niet gehoord. In je gezicht zeggen ze niks en is alles ok. Achter je rug om praten ze slecht over je. De collega's die ik had waren op een paar na echte matennaaiers. Een verkeerde move en je had een paar mailtjes te pakken. Maar recht in jegezicht durfde ze niks te zeggen. Ga hier niet voor werken
Vriendjespolitiek en achterklap
Security host (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 juli 2019
Medewerkers worden met mooie praatjes binnengehaald. Eenmaal binnen dan wordt je vergeten. Planning die steeds belt voor extra diensten. Operationele managers zijn vaak besluiteloos en niet professioneel. Er heerst een sfeer van achterklap en vriendjespolitiek. Managers zijn alleen met zichzelf bezig en houden medewerkers laag.Totaal geen doorgroeimogelijkheden bij deze werkgever.Tijdverspilling geweest.
Pluspunten
Leuke opdrachtgevers
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden. Vriendjespolitiek.
Leuke Collega’s slechte management!
Receptioniste/telefoniste (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 mei 2019
Als je daar binnen komt word je blij. Iedereen is vrolijk en heeft energie.
Na regelmatig geforceerd worden 50 uur pw te werken zwakt dat af.
Vervolgens is vrij krijgen bijzonder. Daar heb je binnen D&B weinig ruimte voor. Als je ziek bent of je kind is ziek moet je alsnog werken als je niet sterk in je schoenen staat. Er word gezegd dat jij je zieke kind maar elders moet onderbrengen . Of moet openen totdat je word afgelost. Dat kan rust een halve dienst duren als je Überhaupt word afgelost.

Erg jammer voor zo mooi bedrijf. Waar het anders kan. Het personeel rent er weg omdat er geen rekening met ze wordt gehouden. Altijd tekort aan personeel.

Ik hoop dat het bedrijf wat doet met deze feedback
Pluspunten
Leuke collega’s en werkplekken .
Minpunten
Slechte organisatie, planning.
3x ruk
Facilitaire medewerker (voormalige medewerker) –  Amstelveen6 januari 2019
een grote club van narcisten die alleen aan zich zelf denken.
niet weten waar of hoe ze dingen moeten doen of regelen.
ik raad dit bedrijf (als je dit al zo zou kunnen noemen) zeer af.
Zeer slecht
Facilitair medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam12 december 2018
Zeer slecht bedrijf, denken niet aan hun personeel, uitbetaling niet op tijd en carrièremogelijkheden zijn er niet, ondanks wat ze adverteren op hun website komt dit niet overeen met de praktijk.
Plezierige werkomgeving, fijne collega's en volop mogelijkheden voor zelfontplooing en het nemen van intiatieven.
Medewerker (huidige medewerker) –  Amstelveen13 september 2018
Ik werk zelf al enkele jaren met enorm veel plezier en toewijding voor D&B The Facility Group. De ambitieuze omgeving met gedreven en prettige collega's met passie voor dienstverlening op het hoogste niveau, spreken mij enorm aan. Geen dag is het zelfde binnen D&B, initiatief nemen wordt enorm gewaardeerd en jezelf verder ontwikkelen en ontplooien ook.
Ik vind dat er veel aandacht uit gaat naar alle collega's, ze proberen echt naar je te luisteren en zaken waar nodig aan te passen.
Wanneer je op zoek bent naar een werkgever met ambitieuze opdrachtgevers, veel afwisseling, kundige en passievolle mensen, waar ontwikkeling centraal staat, dan zou ik D&B zeer zeker aanraden.
Pluspunten
Ambitieuze werkomgeving, volop mogelijkheden om door te ontwikkelen, veel afwisseling, geen dag is hetzelfde, fijne en kundige collega's
Fris bedrijf met een andere visie
Leidinggevende (huidige medewerker) –  Amstelveen8 september 2018
Ik werk hier inmiddels bijna 2 jaar binnen de beveiligingstak van D&B en nog steeds erg tevreden.
D&B is echt een ander bedrijf dan de grote spelers, meer aandacht voor de medewerkers en de klant, de mens staat centraal.
Uiteraard gaat niet alles goed maar alles is bespreekbaar en de intenties zijn altijd goed!
Pluspunten
Transparant bedrijf, geen verborgen agenda's
Minpunten
Bedrijf is nog jong en sommige zaken kunnen nog beter ingeregeld worden
Een mooi bedrijf
Ambulante Hospitality Host (huidige medewerker) –  Nederland11 juli 2018
D&B The Facitlity Group,

Is een mooi bedrijf. Het bedrijf is goed op de hoogte met het personeel dat in het veld werkt. D&B verwacht net iets meer naar de bedrijven en de gasten. En dat word zeer gewaardeerd. Goede doorgroeimogelijkheden. En diverse cursussen beschikbaar,
Pluspunten
Goede doorgroei mogelijkheden
Minpunten
NVT
Veelbelovend bedrijf.
Security Hostess (huidige medewerker) –  Amstelveen8 april 2018
D&B is een leuke werkgever om voor te werken, ik heb er veel geleerd, vooral de cursussen die je online kan volgen.
De bedrijfscultuur is open en transparant en er is ruimte voor eigen inbreng.
Het leukste van mijn baan vind ik de afwisseling die word geboden en dat geen dag hetzelfde is dus er is altijd een uitdaging aanwezig.
Pluspunten
Online trainingen en cursussen
Minpunten
Deze zijn niet noemenswaardig
Bedrijf dat oprecht het beste op heeft met alle collega's.
Medewerker (huidige medewerker) –  Amstelveen12 maart 2018
D&B groeit als integrale facilitaire dienstverlener hard. En dat blijft niet helemaal onopgemerkt. Ze staan op veel vlakken voor mooie uitdagingen, waardoor de echte aandacht er wel eens bij inschiet. Dit kan echter niet op tegen de goede sfeer bij D&B, de mooie opdrachtgevers waarvoor ze werken, de fijne collega's en de waardering die ze laten blijken naar de collega's.

D&B denkt met je mee, waardeert het als jij meedenkt en laat de mens centraal staan! Een sollicitatie meer dan waard!
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden, sfeer, collega's, evenementen, opdrachtgevers.
Minpunten
Soms een wat hoge werkdruk, maar dat mag en wordt aan gewerkt
Professioneel
Receptioniste (huidige medewerker) –  Amsterdam22 februari 2018
Een bedrijf waar veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is. Er wordt veel aandacht gegeven aan de medewerkers en ze zijn betrokken.
Pluspunten
Fijne werksfeer, doorgroeimogelijkheden
slecht bedrijf
ex werknemer (voormalige medewerker) –  Amsterdam19 maart 2017
Nooit zie je je leidinggevenden en beoordelingen is natte vinger werk
Pluspunten
salaris
Minpunten
bijna alles
onprofessioneel
Receptioniste/administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam Oud Zuid en Rivierenbuurt7 september 2016
Hoe het niet moet, leer je bij dit bedrijf. Het kantoor is moeilijk bereikbaar en heel onprofessioneel. Als je vragen hebt kan het maanden duren voordat je antwoord krijgt en vaak is het antwoord nog geen antwoord op je vraag. Vaak word je gebeld of je op je vrije dagen kan komen werken omdat ze gewoon te weinig personeel hebben. Maar als jij om vrije dagen vraagt kan je ervan uitgaan dat het weken of maanden duurt voor je antwoord krijgt. Je moet constant achter ze aanzitten. Heel vervelend!. Mondelinge afspraken komen ze niet na.Heel jammer, omdat ze overkomen als heel professioneel en heel betrokken maar niks is waar.
Minpunten
bijna alles
Fijne werkgever, leuke collega's
Hospitality Host (huidige medewerker) –  Amsterdam3 augustus 2016
Ik werk nu al een paar jaar voor D&B en ga nog steeds met plezier naar mijn werk. Elke dag probeer ik samen met mijn collega's een beleving te creëren voor onze gasten en bezoekers. Het leukst vind ik het wanneer we complimenten krijgen van de gasten. Dan voel je je toch trots :)

Mijn collega's zijn super leuk, dat maakt ook dat ik mijn werk zo leuk vind. Het contact met D&B kantoor is prima. We hebben wel een druk rooster want vanwege de groei van het bedrijf zoeken we altijd nieuwe collega's. Planning heeft het daardoor weleens heel druk, maar daar heb ik wel begrip voor.
Ik zou mijn vrienden en kennissen altijd aanbevelen, sterker nog, dat heb ik al eens gedaan en zij is ook aangenomen!
Pluspunten
Gezellig collega's, doorgroeimogelijkheden, leuke extraatjes zoals PowerBanks, Zonnebril
Minpunten
Rooster is weleens heel druk..
Veranderingen binnen D&B
Security Host (huidige medewerker) –  Amsterdam7 juli 2016
Doordat D&B ontzettend snel gegroeid is verliezenze belangrijke kernwaarden waar ze voor stonden. en willen ze voor 25cent op de eerste rang zitten.
Helaas heb ik dit zelf ook gezien.

- HR personeel dat niet je e-mails of heel laat beantwoord.

- Leidinggevende die je 5 keer per jaar ziet , ( beoordelingen die gebaseerd zijn op informatie van je collega's .

- geen tot amper doorgroei mogelijkheden binnen de beveiliging ( ze willen geen opleiding verstrekken die geldig is binnen de beveiliging ( dat kost geld).

- Rooster zijn op geen enkele logische wijze opgebouwd en laten je gerust tegen CAO regels in 4 weekende werken zonder overleg.

- veel objecten hebben personeel te kort.

- Vakantie aanvragen is bijna niet mogelijk.

- Ze vragen veel , maar je krijgt er weinig voor terug.
Pluspunten
arbeidsvoorwaarden .
Minpunten
bijna alles.
5stars bedrijf
Security Hostess (huidige medewerker) –  Amsterdam4 juli 2016
Sinds 8 jaar werk ik nu bij ‘D&B The Facility Group’. Ik moet zeggen dat ik toen een goede beslissing heb genomen en ik heb nog steeds het gevoel dat ik ben thuisgekomen. De officiële werkomschrijving is security hostess maar door de 5stars quality die wij geven zijn de werkzaamheden heel veelzijdig. Het woordje Nee kennen wij niet, we gaan het altijd proberen. En meestal lukt dat ook wel, want de veelzijdigheid van ons bedrijf is zo groot dat er altijd wel een collega rondloopt van een andere tak van sport…of eigenlijk is dat het enige wat we niet doen …die wel met een oplossing komt aandragen. Dat is zo fijn van D&B, de hoge kwaliteit van werken en samen met al de collega’s dit gevoel waarborgen. Het gevoel EPIC te zijn is een groot onderdeel van ‘D&B The facility Group’ waar iedereen voor gaat.
E staat voor; Energy, de positiviteit van en naar de mensen.
P staat voor Pure; de Interesse puur uit onszelf.
I staat voor Inspire; het mogen durven nieuwe dingen te ontdekken.
C staat voor Connect; het middelpunt zijn voor…
En daarom werk ik voor mijn ‘D&B The Facility Group’
Inge
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
af en toe te druk op de planning maar ja bij wel bedrijf is dat niet

Stel een vraag over solliciteren of werken bij D&B The Facility Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over D&B The Facility Group gesorteerd op locatie