Cygnific Reviews

Alle 19 reviews worden getoond
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
2,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prima om geld te verdienen, verwacht geen doorgroeimogelijkheden
Social Media agent KLM (voormalige medewerker) –  Amsterdam1 mei 2019
Prima baan voor mensen die geen ambitie hebben om door te groeien en goed kunnen omgaan met onregelmatige werktijden.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige omgeving
B2C Customer Service Agent (huidige medewerker) –  Sloterdijk3 april 2018
Bij cygnific werk je in een dynamische omgeving met geweldige collegas. De training is intensief, maar alle moeite waard.
Pluspunten
top collegas die altijd bereid staan om te helpen
Minpunten
uren kunnen lang worden
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
1,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Bad management
Customer service agent (voormalige medewerker) –  Amsterdam West8 december 2017
At first side Cygnific looked perfect from applying to the job and first few days at work, but it started getting worse the moment you begin actually working on the floor.

Let's start with some good points:
- A kitchen/kantine with variaty of food and drinks
- good facilities during you break (TV, relaxing in 'secret gardens', playing games, massage seat, walk in the park just on the corner, pool table etc)
- open office and great colleagues.

Unfortunately management is very bad organized. As an agent you have to be lucky to have a click with your team lead and also have a good one! A team lead should be a coach from beginning till the end. This team lead had no communication at all and even the last few months till my last day I never had contact with this person. Last day on the job, most team leads and managers past by and didn't had manners to say goodbye and wish you good luck in future.

The first days on the job, I saw a lot of people leaving. Now I understand why. Agents seek for a better salary, better working hours and loyal company with great management.

Don't sign a contract with Cygnific if you want to learn, grow and have a nice working environment. This is an in-between job if you don't have any other choice.
Was deze review waardevol?Ja 29NeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Young and international company
Account Coordinator (huidige medewerker) –  Gemeente Amsterdam17 november 2017
Young and international company. However, the growth opportunities are quite limited
Pluspunten
Energetic and fun
Minpunten
Limited growth opportunities
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goedlopend bedrijf waar je daadwerlijk kans hebt om te ontwikkelen
Teamleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 september 2017
Ik heb binnen dit bedrijf veel geleerd en mezelf mogen ontwikkelen.
Was deze review waardevol?JaNee 4Rapporteren
2,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
call center for KLM, Delta and Air France customer
customer agent representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam14 september 2017
young and dynamic international staff place to work, nice colleagues, nice working place for starter for Dutch and non Dutch people.
Pluspunten
flexible work
Minpunten
management
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige sfeer met veel aandacht voor het personeel, lage marktconforme lonen, zeer uitdagend werk met veel regels en niet slimme IT systemen.
Customer Care Representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam Sloterdijk21 december 2016
Gezellige sfeer met veel aandacht voor het personeel, lage marktconforme lonen, zeer uitdagend werk met veel regels en niet slimme IT systemen.
Afhandel telefoontjes met tussen de calls door afhandelen van mailverkeer.

6 van de 10 mensen halen het niet na 6 maanden
Pluspunten
bedrijfssfeer, veel feestjes
Minpunten
Zeer hoge eisen
Was deze review waardevol?Ja 9NeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
nvt
Customer contact representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 augustus 2016
Een Top organisatie om voor te werken! het is een organisatie die zijn medewerkers op nummer 1 heeft staan.
Was deze review waardevol?Ja 6Nee 7Rapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
It was a good experience.
Sales Executive (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 maart 2016
It was a good experience, Phone relations with end customers and Travel agencies.
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving en leuke branche
Social Media Agent / Intranet Editor - in - Chief (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH17 november 2015
Ontzettend leuk om deel uit te maken van de voorlopers wat betreft social media customer care. Ik heb genoten van de vrijheid die ik kreeg om mijzelf te ontwikkelen. Hier heb ik veel geleerd over project management, taken delegeren en leiding geven.
Pluspunten
Goeie secundaire voorwaarden
Minpunten
Nachtdiensten draaien
Was deze review waardevol?Ja 6Nee 7Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Cygnific
Customer Service Representative (huidige medewerker) –  amsterdam1 september 2015
Bij mijn huidige werkgever Cygnific heb ik een top tijd gehad. De afdeling Business to Consumer was een goede leerschool en ik heb mijn servicegerichtheid en klantvriendelijkheid telefonisch kunnen toepassen. Ook het werken met diverse boekings –en reserveringssystemen was een van mijn favoriete bezigheden. Sinds twee maanden werk ik bij de Flyingblue afdeling waar de werkzaamheden minder divers zijn en ik wil juist meer leren. Ik ben klaar voor een nieuwe uitdaging.
Was deze review waardevol?Ja 6Nee 2Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Dynamische en jonge werkomgeving
PROJECT MANAGER (huidige medewerker) –  Amsterdam27 augustus 2015
Cygnific is continue bezig met het verbeteren van processen voor de ultieme klantbelevenis.
Ook is medewerkertevredenheid zeer belangrijk en ook hier wordt de nodige aandacht aan gegeven.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Snelgroeiende, dynamische werkgever
Fulltime trainer (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 april 2015
volop doorgroeimogelijkheden voor werknemers met ambitie. Dynamische, internationale werkplek met aandacht voor de werknemer. Een hoog Wij-gehalte.
Pluspunten
leuke bedrijfsfeesten, goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 5Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een multiculturele werkomgeving met leuke teams
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam31 maart 2015
Elke dag kan anders zijn, vanwege verschillende passagiers en verschillende werkzaamheden. Ook kan het zo zijn dat je met andere collega's te maken hebt per dag. Omdat er verschillende teams zijn en 24 uurs shiften.
Er waren bepaalde collega's waarmee je hecht kon zijn, vanwege het teamverband. Soms was het moeilijkste van de baan dat je zeeën van geduld moet hebben met passagiers en zeer stressbestendig. Maar dat maakte het ook weer het leukste van de baan, omdat je dan afwisseling had.
Pluspunten
Je kon altijd bij een andere collega terecht voor eventuele vragen
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 3Rapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Werksfeer is goed en het is een uniek product, maar de leiding is slecht.
Telefonische helpdesk medewerker (huidige medewerker) –  Enschede, OV24 maart 2015
Incompetente leidinggevende, dus je kunt pech hebben. Het werk is leuk en varierend. Het product KLM is een goed en divers product om mee te werken.
Was deze review waardevol?Ja 8Nee 1Rapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
.
Customer Contact Representative KLM (voormalige medewerker) –  AMsterdam13 maart 2015
Werkzaamheden: telefonisch reserveringen afhandelen, informatie verstrekken, assisteren bij online checkin en overige webiste gerelateerde vragen
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 2Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Desarrolo profesional.
Teleoperadora (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH22 maart 2014
Me desarollé profesionalmente en un area desconocida para mi y gracias a ello mejoré mi nivel de Inglés.
Was deze review waardevol?JaNee 7Rapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Niet ver van huis
IATA ticketing/reservering medewerkster (voormalige medewerker) –  Enschede12 november 2013
Ik was nog in opleiding en kreeg een ongeluk waardoor ik moest stoppen, helaas.
Een behoorlijk aantal codes die gebruikt worden voor het IATA programma
De sfeer was heel erg zakelijk maar ook vriendelijk.
Concentratie en goede zintuigen horen bij deze baan
De omgang weliswaar via de telefoon of mail met Internationale klanten is waar ik veel ervaring mee heb en dus voor mij prettig
Pluspunten
Niet te ver van huis
Minpunten
niet ontdekt
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 4Rapporteren
Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cygnific. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,6
Gebaseerd op 19 reviews
53
49
34
22
11

Waarderingen per categorie

3,3Werk-privébalans
3,4Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,1Doorgroeimogelijkheden
3,1Management
3,7Bedrijfscultuur

Reviews over Cygnific gesorteerd op locatie