Curious Kids Kinderopvang

Curious Kids Kinderopvang Reviews

kleine babygroep, persoonlijk contact, 24u koortsvrij beleid en eigen inbreng
Ik ben al jaren werkzaam bij Curious Kids op een babygroep. Toen ik in dienst kwam werkten we met 2 PM-ers op een dag en toen hadden we een aantal stagiaires, maar nu werken we dagelijks met zijn 3en. Dit werkt heel prettig want we hebben meestal 8 a 10 baby's per dag dus dat is goed te doen en daardoor kunnen we alle baby's echt persoonlijke aandacht geven en zijn er veel rust momenten op de groep. Bij mijn vorige werkgever waren de babygroepen een stuk groter (12 a 13 kinderen per dag) wat echt onrustiger en chaotisch is.
Curious Kids heeft een 24-uur koortsvrij beleid, dus kinderen worden niet continue half ziek naar de groep gebracht. Dit is van positieve invloed op mijn imuunsysteem en energie en op de sfeer op de groep.

De vestigingsmanager is betrokken en we hebben goed en persoonlijk contact, ik voel me gehoord en ik ben geen nummer in de organisatie. Samen met mijn collega's hebben we veel vrijheid en inspraak. We werken hard maar hebben ook veel plezier, teamuitjes en borrels
Kleinschalige kinderopvang
Gezellige kinderopvang, leuke collega's en ouders. Kleinschalig, veel activiteiten binnen en buiten het kinderdagverblijf.
Leuke leerzame werkomgeving
Met heel erg veel plezier heb ik bij Curious kids gewerkt.
Ik werkte op een peutergroep met kinderen van 2 t/m 4 jaar.

Bij curious kids werken ze met horizontale groepen.

Het leuke van deze groepen is dat je dan gerichte activiteiten kon doen met de kinderen die aansluiten bij hun leeftijd en ontwikkeling.

Zo konden we ook vaak lekker naar het park of naar Artis.

Maar ook op de locatie zelf deden we leuke dingen, zoals muziekles en Yoga.

Bij curious kids werken ze met kleine groepen, maximaal 10 kinderen per groep, ook dit was erg fijn, je had dan meer aandacht en tijd voor de kinderen.

Doordat het allemaal losse pandjes waren ben je erg close met je eigen collega's dit heb ik als fijn ervaren.

Onder de middag kregen de kinderen gestoomde biologische groenten, erg gezond en ze vinden het heerlijk!
Pluspunten
kleine groepen max 10 kinderen.
Minpunten
Lange werkdagen (overwerken)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Curious Kids Kinderopvang. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
Reviews over Curious Kids Kinderopvang gesorteerd op functie