Cure4 Reviews

Gezellige organisatie met alle ruimte voor ontwikkeling
Consultant (huidige medewerker) –  Utrecht19 september 2018
Cure4 is een kundig en gezellig bedrijf, waar ik met veel plezier werk. Het is, na mijn vorige werkgevers, een heel verfrissende en fijne organisatie.
- Zo is er alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, zijn de opdrachten afwisselend en passen deze bij de richting waarin ik mij wil ontwikkelen.
- De bedrijfscultuur is ontzettend fijn. Ik heb alleen maar leuke collega's en de sfeer is open. Wanneer je hier start hoor je er direct bij en kan je overal terecht met je vragen en ideeën. Ook word je goed begeleid.
- Tot slot: we hebben gezellige teamuitjes, borrels en kennisdagen. Met als kers op de taart een lekker lang wintersportweekend.
Pluspunten
Uitdagende opdrachten, fijne collega's & open bedrijfscultuur
Minpunten
Heb ik niet
Gezelligheid in combinatie met werkprestatie
Financieel administratief medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht19 september 2018
Na gewerkt te hebben bij twee organisaties die geen oog hadden voor de medewerker ben ik terecht gekomen bij Cure4. Tot op heden het beste wat mij had kunnen gebeuren. De organisatie kenmerkt zich door openheid. Onderling is er een zeer aangename sfeer, waarbij vitaliteit ook de nodige waardering krijgt. Ook wordt er aandacht besteed aan teambuilding d.m.v. BBQ's, uitjes en gezellig ergens wat gaan drinken.

Binnen Cure4 wordt er doelgericht gewerkt. Het is duidelijk welke doelen er gesteld zijn en op welke wijze we ze proberen te realiseren. Zelfontwikkeling is daarbij ook een belangrijk aspect. Iedereen bepaald zijn eigen pad en krijgt daarbij de maximale steun.

Het leukste van de baan is dat elke dag weer anders kan zijn. Nieuwe vraagstukken die beantwoord moeten worden of verbeterslagen die uitgevoerd kunnen worden.

Negatieve moeilijke punten zijn er naar mijn mening niet. De hoogte van de moeilijkheid bepaald je uiteindelijk zelf, zoek je de uitdaging op dan krijg je ook de mooie mogelijke taken. Dit geeft je voldoening.

Je leert in diverse systemen werken, waaronder AFAS (een prachtig systeem).

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan, gezellige collega's en wil je elke dag met plezier naar je werk gaan? Kijk dan absoluut niet verder en neem contact op met Cure4.
Pluspunten
Sfeer en ontwikkeling
Informeel en prettig
Junior Consultant (huidige medewerker) –  Utrecht18 september 2018
Cure4 bevalt goed als mijn eerste werkgever. De sfeer is prettig en informeel, waarbij er ruimte is om jezelf persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Als jong bedrijf is soms nog niet alles strak geregeld, wat juist bij mij prettig werkt, omdat er dus mogelijkheden zijn om ook te helpen het bedrijf te ontwikkelen.

Collega's en ook de managers staan altijd klaar om je te helpen en zijn ook goed bereikbaar.

Naast het werk worden er ook geregeld activiteiten georganiseerd of spontaan met elkaar wat ondernomen. Echter dit hoeft natuurlijk niet, wat ook prima geaccepteerd wordt. Al met al, een prima werkgever om jezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
ontwikkel mogelijkheden, flexibilteit
Werken bij Cure4
Medewerker Financiële Administratie (huidige medewerker) –  Utrecht18 september 2018
Ik werk sinds januari 2018 bij Cure4 en ik heb er geen moment spijt van gehad destijds de overstap te maken. Cure4 is een organisatie waar het welzijn van de medewerkers heel belangrijk is.

Naast een heel divers takenpakket - geen dag is hetzelfde - is flexibiliteit een steekwoord wat bij Cure4 van toepassing is. We hebben een heel leuk en hecht team.

Er wordt bij Cure4 hard gewerkt, maar er worden ook regelmatig leuke dingen als een BBQ, een teambuildingsdag en workshops georganiseerd!
Cure4; een top werkgever met leuke gepassioneerde collega's!
Business line manager Cure (huidige medewerker) –  Utrecht2 januari 2018
In 2008 hakte ik de knoop door. Ik ruilde een vast contract bij een ziekenhuis in voor een functie als consultant bij Cure4. In mijn eerste halfjaar ontdekte ik al snel dat Cure4 nog meer te bieden heeft dan uitdagende opdrachten bij verschillende zorginstellingen. Ik kwam in aanraking met het principe “Hier doen we niet aan kerstpakketten, wij pakken uit met een fantastisch kerstfeest”. Zo gezegd en zo ervaren. Door de jaren heen kreeg ik steeds meer uitdagende externe opdrachten met projectleiders- en leidinggevende rollen. Ik kreeg intern ook steeds meer verantwoordelijkheden. Op dit moment ben ik verantwoordelijk voor alle consultants in de Ziekenhuiszorg en GGZ. Na al die jaren kan ik mij nog steeds verder ontwikkelen bij Cure4 en werk ik iedere dag samen met veel enthousiaste collega’s. Als er iets is wat ik heb geleerd van mijn carrièreplanning is het wel dat je verandering nodig hebt om te kunnen groeien.
Pluspunten
Veel passie, plezier en doorgroeimogelijkheden
Open, informele organisatie met leuke collega's en veel ontwikkelmogelijkheden
Staf medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht16 november 2017
Cure4 heeft een organisatiecultuur waar je graag onderdeel van wilt zijn. Je krijgt als professional veel autonomie in je werk en ontwikkeling. Ook is er voldoende tijd voor scholing en ontwikkeling. Niet te vergeten, elke vrijdag een vrijmibo in onze eigen bar!
Pluspunten
Leuke collega's, veel ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Weinig

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cure4. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Cure4 gesorteerd op locatie