CSU Cleaning Services Reviews

244 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 245 reviews
Ramp gebied
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Den Haag5 november 2018
Vakantie huisjes schoongemaakt. Eerste dag zomaar 5 woningen gekregen om schoon te maken zonder ingewerkt te worden of zelfs instructies te krijgen. Zelfs de controleurs begrepen niet hoe dit kon gebeuren. Natuurlijk alles fout omdat ik niet wist wat er allemaal gedaan moest worden.

Daarna ingewerkt in ander soort huisjes met andere taken die gedaan moesten worden. Wat dus totaal niet van toepassing is voor de andere huisjes in het park. Voordat ik weer zelf aan de slag ging, wilde ze dat ik de linnenkar rond ging rijden door het park heen om alles op te halen en af te leveren. Veel klachten over hoe langzaam ik was terwijl ik totaal het hele park niet ken tegenover de werknemer die het al jaren vast doet. Daarna sleutels ingeleverd, raken ze die zelf kwijt en geven ze mij daar de schuld voor.

Laatste dag "hulp" gekregen van een nieuw iemand die totaal niet kan werken en er twee uur over deed om te stofzuigen. Heb daarna op mijn kop gekregen dat *ik* er zo langzaam over deed terwijl ze mij hulp gestuurd hadden.

Daarna een half uurtje na werk achter gebleven om gezellig koffie te drinken. Heb nog heel even met de leidinggevende gepraat daar. Volgende dag een telefoontje gekregen van haar, dat ze me na werk niet meer gezien hadden en dat ze het liever persoonlijk deden, maar dat ik niet meer op werk hoefde te komen. Niet te geloven.
Pluspunten
Tijden waren okay.
Minpunten
Alles.
Werkvloer goed, leiding minder
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Friesland4 november 2018
2 jaar met plezier gewerkt bij een gemeentehuis in Friesland. Collega's wisselden wel regelmatig, maar geen problemen gehad. Op de werkvloer hing een goede sfeer. Salaris is aardig omhoog gegaan in het nieuwe jaar. (~€10,- netto, 22 jaar) Leuk als bijbaan, maar niet voor volledig werk.

De problemen zitten meer op kantoor en de leidinggevenden. Als je als inval werkt kan je maar beter elke maand goed je loonstrook controleren. Voorvrouw en rayonleider komen heel weinig langs, bestellingen moet ruim van te voren gedaan worden en je hebt vrij weinig tijd om je afdeling te doen als er ook extra werkzaamheden op de planning staan. Er is heel weinig vervanging in de omgeving, dus als er een collega ziek is, moet je het met z'n drieën op zien te lossen (ipv 4).

Ik kon uiteindelijk wel een vast contract krijgen, maar kon zelf niet vanwege 6 maanden stage. In eerste instantie willen ze nooit een vast contract geven terwijl ze overal personeelstekort hebben.
Pluspunten
Salaris, werksfeer, collega's
Minpunten
Rayonleiding, loonstrook klopt vaak niet, snel werken
Slechtste bedrijf ooit
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Arnhem2 november 2018
Word niet serieus genomen. Salaris klopt nooit!!
Leidinggevende is een leugenaar en de rayonmanager gaat daar lekker in mee.
Nooooooooooooooit meer csu ben gewoon weg gepest na vele jaren werken op die locatie.
Pluspunten
Minpunten
Alles communicatie slecht salaris slecht
enkele collega`waren zeer aardig kon ik goed mee weken
medewerker schoonmaak (voormalige medewerker) –  emmen15 oktober 2018
Ik heb er een paar jaar voor gewerkt maar als er iets was dan kon je nergens met je klacht terecht.
schoonmaak artikelen werden niet op tijd geleverd.'
en als je na vijf uur ging werken en er klopte iets niet bijvoorbeeld de toiletten waren overgestroomd dan kon je nergens terecht.
veel te hoge werkdruk veel doen in veel te weinig tijd. en csu liet het ook vaak afweten naar de klant toe.
ik kwam in de ziektewet terecht na jaren en kon niet volledig werken.
dus op therapeutische basis. Komt de manager langs en knoopt een gesprek aan en zegt dan ik kan niet aan je zien waarom je niet je volledige uren werkt. terwijl ze wist dat ik geopereerd moest worden.
ik ontplofte zowat en was zwaar teleur gesteld. Waarop ik antwoorde : of heb je soms röntgen ogen. Heb dit gemeld en alles wat ze op kantoor zeiden was...je moet het niet zo nauw nemen.'
na de operatie terwijl ik nog aan het revalideren was op therapeutische basis ( omdat ik van nature een doener ben en graag werk ) werd me even mee gedeeld als ik me niet voor een bepaalde datum aan het werk was ik ontslag kreeg.
Terwijl voor mijn herstel ik nog moest revalideren.

kan nog uren doorgaan...…..
ik heb altijd allen op panden gewerkt dat vond ik wel fijn want dan wist ik tenminste dat het goed gebeurde. i

Ben blij dat ik er weg ben
Pluspunten
kon zelf beslissen als ik overdag het pand deed of sàvonds
Minpunten
weinig waardering
vriendjes politiek
Interieurverzorgster (voormalige medewerker) –  Groningen14 oktober 2018
of wel een goed bedrijf maar als je niet meer in het dorp woont waar je voor hun werkt, dan wordt er alles aan gedaan om je te ontslaan veel vriendjes politiek helaas
eentonig werk in de schoonmaak
schoonmaker kantoren (voormalige medewerker) –  Enkhuizen3 oktober 2018
Ver onder mijn werk en denkniveau, maar moet dit doen vanwege de uitkering die ik ontvang als tegenprestatie.Salaris wordt ook ingehouden op mijn uitkering.
Pluspunten
2 uur per dag
Minpunten
saai en eentonig werk
Niet doen
Objectleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 september 2018
Als je ziek bent moet je je de volgende dag melden op kantoor.

Salarissen worden beloofd maar niet gegeven

Personeel wordt echt belachelijk behandeld. Als objectleider had ik het echt te doen met het personeel. Evenals iedere objectleider uit mijn rayon.

Ik kreeg een contract van 36 uur zodat ze me minder hoefde te betalen maar ik werkte 50 uur per week en overuren worden niet uitbetaald. Zelfs dat was niet genoeg. Als ik 's ochtends om 6 uur de telefoon niet op nam of 's avonds na 9 uur niet meer bereikbaar was werd ik op het matje geroepen!

Bestellingen van producten werden wegens kostenbesparing niet geleverd door de rayonleider dus de medewerkers moesten schoonmaken met vieze doekjes. Als er dan klachten kwamen van het personeel van de kantoorpanden dan kregen de schoonmaak medewerker en objectleider op hun kop.
Pluspunten
Helemaal niets
Minpunten
Belachelijke organisatie
werkdruk erg hoog negatieve sfeer
Ambulant objectleider (huidige medewerker) –  Amsterdam29 augustus 2018
stress
lange dagen
weinig waardering

24/7 mentaliteit

negatieve sfeer binnen de organisatie
Pluspunten
Minpunten
lange werkdagen
Erg zakelijk
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Kaatsheuvel27 augustus 2018
Tijden zijn bizar. Begrijpen het verschil tussen kwaliteit en kwantiteit niet.
Gezellige mensen
Interieurverzorgster (huidige medewerker) –  Barendrecht2 augustus 2018
Niet veel om over te klagen en verder leuke collega's
Productieve werkomgeving.
Poetshulp (voormalige medewerker) –  Reuver18 juni 2018
Vakantiebaan. Heb werkervaring opgedaan door vakantiehuizen te poetsen.
Slecht bedrijf
Meewerkend voorvrouw schoonmaak (voormalige medewerker) –  Rotterdam2 juni 2018
Salaris nooit goed mist altijd uren dan bel je op en word er gezegd volgende maand word het erbij gezet na 3 maanden nog niks vervolgens word er een aanbestedimg gedaan en word het werk voor een ander bedrijf (waar je dan door overgenomen mag worden) duidelijke afspr gemaakt om bij csu te blijven en dan verloopt je contract na 1 maand en word het niet verlengd.
Rayonleidster stellen niks voor doen hun werk doen lopen/rijden maar wat heen en weer bestellingen die je plaatst komen nokit op tijd.
Ik vind dit bedrijf erg slecht verdiend p.u wel goed als je het dan wel krijgt..
Voor mij nooit meer CSU.
Pluspunten
Gezellige collega
Minpunten
Te veel
Leuke zweer, lieve collega's, leuk werk
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Putten24 mei 2018
De zweer was altijd licht en vrolijk, de collega's waren altijd vriendelijk en we konden allemaal goed met elkaar overweg, werk was leuk
Pluspunten
werkkleding en lieve collega's
Te ver voor mij
schoonmaakster (voormalige medewerker) –  bij kampen schoonmaken22 mei 2018
Was wel leuk samen met de leiders en collega's.
1 uur onderweg en terug, alleen dat was vervelend.
Voor mij te veel trappen op .
Pluspunten
ze zorgen wel goed voor hun werknemers
Minpunten
Te weinig uren kontrakt.
goed
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 mei 2018
nice job just zwaar
the best thing is to have break then u can work again
Pluspunten
nope
Minpunten
zwaar
Schoonmaker
Schoonmaker vakantiepark (voormalige medewerker) –  Hilvarenbeek2 mei 2018
Werkend in de huisjes schoonmaken op vakantie park beekse bergen
Productieve en gezellig werkomgeving
Telefoniste/receptioniste (voormalige medewerker) –  Rotterdam20 april 2018
Groot bedrijf waar hard gewerkt word,niet heel lang gewerkt maar positieve herinnering aan overgehouden.
Heb het naar me zin
Schoonmaakster (huidige medewerker) –  Den Haag1 april 2018
ik werk al een tijdje bij csu en het is erg leuk .gezellige collegas
hard werken
Schoonmaakmedewerkster, kantoor en sanitaire (voormalige medewerker) –  Papendrecht26 maart 2018
Het is heel erg hard werken, het is een informele sfeer.
Het is een leuke uitdagende baan en er was veel waardering voor ons.
teamleidster (voormalige medewerker) –  Brouwershaven25 maart 2018
Het werk was uitdagend en ook wel stressvol. Uitdagend omdat er bij vakantiedrukte veel nieuwe schoonmaaksters kwamen die soms niet gemotiveerd waren of de taal niet spraken. Het werk moest wel allemaal om 15.00 gedaan zijn omdat dan de nieuwe gasten arriveerden. Er was een grote tijdsdruk, maar als alles weer gelukt was dan had ik een tevreden gevoel en was trots op de medewerkers en uitte dat ook naar hen.
Pluspunten
Goede samenwerking met collega's, we hielpen elkaar als dat nodig was.
Minpunten
De stress als er niet genoeg uitzendkrachten waren.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CSU Cleaning Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.